PayPass - pierwsze wrażenia

Data: 2009-12-24 02:02:53
Autor: Mithos
PayPass - pierwsze wrażenia
Dzisiaj pierwszy raz skorzystałem z tego wynalazku.

Działa to tak jak reklamują, pstryk i już. Płaciłem w McDonaldzie i dostałem gratis ciastko :)

Karta to MC Alior. W blokadach po transakcji ani śladu.

Gdyby takie coś było zamontowane w każdym sklepie to byłoby super. Jak dla mnie jest to idealna sprawa do płacenia za pierdoły (kawa, gazeta, kanapka itp.).

--
Mithos

Data: 2009-12-23 19:15:09
Autor: witek
PayPass - pierwsze wrażenia
Mithos wrote:

Gdyby takie coś było zamontowane w każdym sklepie to byłoby super. Jak dla mnie jest to idealna sprawa do płacenia za pierdoły (kawa, gazeta, kanapka itp.).

tez nie moge sie doczekac

http://www.youtube.com/watch?v=kCd3YLAn8Kw

Data: 2009-12-24 09:29:13
Autor: RobertS
PayPass - pierwsze wrażenia
Karta to MC Alior. W blokadach po transakcji ani śladu.

Gdyby takie coś było zamontowane w każdym sklepie to byłoby super. Jak dla mnie jest to idealna sprawa do płacenia za pierdoły (kawa, gazeta, kanapka itp.).

korzystałem z takiej karty już rok temu i z akceptowalnością niewiele się zmieniło...punktów nadal jak na lekarstwo

RobertS

ps
ale zawsze jestes do przodu o to ciastko, dobre chociaz? ;-)

Data: 2009-12-24 11:18:19
Autor: scream
PayPass - pierwsze wrażenia
Dnia Thu, 24 Dec 2009 09:29:13 +0100, RobertS napisał(a):

korzystałem z takiej karty już rok temu i z akceptowalnością niewiele się zmieniło...punktów nadal jak na lekarstwo

Dlaczego nikomu nie zależy na tym aby taka karta była akceptowana w kazdym
mniejszym sklepiku, kiosku, empiku czy knajpie?

--
best regards, scream Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

Data: 2009-12-24 11:55:51
Autor: Marx
PayPass - pierwsze wrażenia
scream pisze:
[...]

bo 3% od obrotu piechota nie chodzi...?
Max

Data: 2009-12-24 23:12:04
Autor: RobertS
PayPass - pierwsze wrażenia

bo 3% od obrotu piechota nie chodzi...?
Max

wystarczy, zeby wszystkie sklepy, ktore akceptuja karty akceptowaly rowniez platnosci w tej technologii...i byloby prosciej

nie sadze aby terminal z paypass byl drozszy (oplata miesieczna + intercharge) niz taki "zwykly"

RobertS

Data: 2009-12-24 12:06:47
Autor: Valdi
PayPass - pierwsze wrażenia
"scream" news:136jghh1kb4fb$.1chgdu56vwk6e.dlg40tude.net

Dlaczego nikomu nie zależy na tym aby taka karta była akceptowana w kazdym
mniejszym sklepiku, kiosku, empiku czy knajpie?

Bo % jaki trzeba odpalić firmie autoryzującej transakcje/organizacji
płatniczej ciągle jest w PL dość wysoki w stosunku do tego co mamy po za jej
granicami - po prostu niektórym się to nie opłaca i tyle.
Pałeczka leży po stronie ww. podmiotów.

Data: 2009-12-24 15:59:12
Autor: MK
PayPass - pierwsze wrażenia
Użytkownik "Valdi" <Valdi@valdi.pl> napisał w wiadomości news:hgvgo4$vqi$2news.interia.pl...

Bo % jaki trzeba odpalić firmie autoryzującej transakcje/organizacji
płatniczej ciągle jest w PL dość wysoki w stosunku do tego co mamy po za jej
granicami - po prostu niektórym się to nie opłaca i tyle.

To niech podpisza umowe z zagranicznym aklajerem, w czym problem?

MK

Data: 2009-12-24 21:11:38
Autor: fin
PayPass - pierwsze wrażenia
W każdym empiku jest :-)

Data: 2009-12-24 12:11:00
Autor: Valdi
PayPass - pierwsze wrażenia
"RobertS" news:hgv8os$1l0m$2opal.icpnet.pl

korzystałem z takiej karty już rok temu i z akceptowalnością niewiele
się zmieniło...punktów nadal jak na lekarstwo

Ogólnie jest kiepsko - brakuje dużych sklepów (Real, Auchan, Carrefour,
Kaufland, Tesco itp.) - nie każdy "stołuje" się w MCdonalds'ach, kupuje
prasę i ksiązki w empikach czy salonikach prasowych (kolporter bądź inmedio
będzie miało PP bądź ma PP?) i co najważjniesze - środków komunikacji
miejskiej!

Moje niedoczekanie. Z resztą powtórzę to co już napisałem wcześniej -
bezstykowe karty zbędny dodatek + niepotrzebne koszty (nowe terminale itp.).
To samo można uzyskać na obecnych kartach - offline i samodzielnie ustalenie
limity dla takich transakcji.

Data: 2009-12-24 16:03:31
Autor: MK
PayPass - pierwsze wrażenia
Użytkownik "Valdi" <Valdi@valdi.pl> napisał w wiadomości news:hgvgo2$vqi$1news.interia.pl...

[...]

A kto robi w takich sklapach zakupy na mniej niz 50pln? To jest rozwiazanie, ktore ma zastosowanie tam gdzie jest duzo malych platnosci. Dobrze by sie sprawdzalo np w takim metrze, czy przy wejsciu do ogrodu w Wilanowie, itp.

[...]

To jest rozwiazanie idealne do elektronicznych portmonetek. Doladowujesz karte na jakas kwote i dokonujesz blyskawicznych transakcji bez autoryzacji. Niestety w PL zaden issuer jeszcze do tego nie dorosl :(.

MK

Data: 2009-12-24 18:45:42
Autor: Valdi
PayPass - pierwsze wrażenia
"MK" news:hgvvsb$70p$1inews.gazeta.pl

A kto robi w takich sklapach zakupy na mniej niz 50pln?

Ja i wiele innych osób. Szczególnie jeżeli ktoś ma do takiego sklepu jakieś
100 - 200 metrów :)

Data: 2009-12-25 04:31:56
Autor: Krzysiek
PayPass - pierwsze wrażenia
On 24 Gru, 02:02, Mithos <f...@adres.pl> wrote:

Gdyby takie co by o zamontowane w ka dym sklepie to by oby super. Jak
dla mnie jest to idealna sprawa do p acenia za pierdo y (kawa, gazeta,
kanapka itp.).
Jakby zrobili to(chip off-line) od razu przy wprowadzaniu kart z
mikroprocesorem to juz by było własciwie wszędzie. Ale nie bo trzeba
promować "tą nową technologię".

Data: 2009-12-25 14:27:40
Autor: MK
PayPass - pierwsze wrażenia
Użytkownik "Krzysiek" <kl1@o2.pl> napisał w wiadomości news:d0937250-de6d-4c94-ba47-d440cf369a36h9g2000yqa.googlegroups.com...
On 24 Gru, 02:02, Mithos <f...@adres.pl> wrote:

Jakby zrobili to(chip off-line) od razu przy wprowadzaniu kart z
mikroprocesorem to juz by było własciwie wszędzie. Ale nie bo trzeba
promować "tą nową technologię".

Paypass bez autoryzacji dzial o wiele szybciej niz chip. Nad sensem mozna sie zastanawiac tylko w przypadku paypassa + autoryzacji online.

MK

Data: 2009-12-25 14:16:36
Autor: Krzysiek
PayPass - pierwsze wrażenia
On 25 Gru, 14:27, "MK" <ma...@interia.pl> wrote:

Paypass bez autoryzacji dzial o wiele szybciej niz chip. Nad sensem mozna
sie zastanawiac tylko w przypadku paypassa + autoryzacji online.
Kwestia sprawdzania kodu PIN lub nie sprawdzania.
Nie ma znaczenia w jaki sposób następuje transmisja danych między
kartą i czytnikiem.

Data: 2009-12-25 23:23:14
Autor: MK
PayPass - pierwsze wrażenia
Użytkownik "Krzysiek" <kl1@o2.pl> napisał w wiadomości news:31bccd95-704a-4347-aa35-1d7e52c4d8eck19g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

Taaa... wkladasz karte i odrazu wpisujesz pin, czy moze musisz zaczakac  az zniknie komunikat o inicjacji karty?

MK

Data: 2009-12-26 03:46:50
Autor: Krzysiek
PayPass - pierwsze wrażenia
On 25 Gru, 23:23, "MK" <ma...@interia.pl> wrote:

Taaa... wkladasz karte i odrazu wpisujesz pin, czy moze musisz zaczakac  az
zniknie komunikat o inicjacji karty?

Nie zwróciłem uwagi czyli nie jest to bardzo "czasożerne"..

Data: 2009-12-26 13:28:28
Autor: MK
PayPass - pierwsze wrażenia
Użytkownik "Krzysiek" <kl1@o2.pl> napisał w wiadomości news:bfd7c8e1-fdd2-43bf-9c5b-52107b88eb4cj4g2000yqe.googlegroups.com...

Nie zwróciłem uwagi czyli nie jest to bardzo "czasożerne"..

Znaczy, ze gapa jestes albo nigdy nie korzystales z 'prawdziwych' stripowych kart chodziacych bez autoryzacji :).

MK

Data: 2009-12-25 16:43:20
Autor: złodziejpodatków
PayPass - pierwsze wrażenia

Gdyby takie coś było zamontowane w każdym sklepie to byłoby super. Jak dla mnie jest to idealna sprawa do płacenia za pierdoły (kawa, gazeta, kanapka itp.).

płacić za terminal dla kilku transakcji miesięcznie ? Poza tym jak na razie 900 zeta nie lata mi po kieszeni, a tyle był bym do tyłu przy uzyskiwanym średnio obrocie. Muszę na to zapracować. A jak już zarobię to mam to komu dać. Jak dla mnie, chore tak samo jak noszenie po kilka ( kilkanaście ) kk czy płatniczych zamiast jednej z prawdziwym limitem, albo i bez i usiłowanie płacenia nimi za zapałki w kiosku. Chyba tylko po to aby móc zapytać czy można płacić kartą. Ostatnio po uzyskaniu odpowiedzi że można, okazało się że na karcie nie było nawet wolnej setki więc i tak musiał zapłacić gotówką. Więc po co jeden z drugim ten plastik nosi ? Żeby zaszpanować ?

--

PayPass - pierwsze wrażenia