PayPass prepaid - jaki bank?

Data: 2009-12-07 01:07:29
Autor: czak norris
PayPass prepaid - jaki bank?
Witam!

Który z banków ma pre-paid'ową kartę paypass? Pytanie dodatkowe, czy któraś z polecanych opcji będzie miała możliwość płatności w Internecie z sensownym podglądem transakcji? Do podejrzanych płatności mam teraz e-kartę (mbank - podgląd internetowy przez e-konto), oraz Visa PrePaid (ING - podgląd internetowy przez bezpłatne OKO), ale nie jestem szczególnie z nimi związany. Docelowo chciałbym mieć jedną kartę do e-płatności i paypass, czy to możliwe ? :-)

--
pozdrawiam,
z półobrotu ;-)

Data: 2009-12-07 08:24:56
Autor: RobertS
PayPass prepaid - jaki bank?
czak norris pisze:
Witam!

Który z banków ma pre-paid'ową kartę paypass?

BZWBK

RobertS

Data: 2009-12-07 15:44:25
Autor: czak norris
PayPass prepaid - jaki bank?
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:hfiakb$143a$1opal.icpnet.pl...
czak norris pisze:
Witam!

Który z banków ma pre-paid'ową kartę paypass?

BZWBK

Tylko ciekawe jak ją kupić...
Byłem w oddziale i uzyskałem informację że to produkt dostępny tylko przez internet, lecz na stronie internetowej banku odnośnik "zamów" kieruje do premuiumshop24.bzwbk.pl, który natomiast informuje, że : "Przepraszamy, ale ten produkt został właśnie wycofany ze sprzedaży. Zapraszamy do kontynuowania zakupów.". ZONK jednym słowem!

--
pozdrawiam,
z półobrotu ;-)

Data: 2009-12-07 21:53:30
Autor: krzysztofsf
PayPass prepaid - jaki bank?
czak norris pisze:
[...]

Weszli na nowy poziom paypass

http://media2.pl/technologie/59475-platnosci-za-pomoca-zegarka-w-polsce.html
"MasterCard i Bank Zachodni WBK rozwijają rynek płatności zbliżeniowych w Polsce, wprowadzając do oferty banku zegarki z technologią PayPass. W poniedziałek (7 grudnia 2009 roku) dokonano pierwszej transakcji płatniczej zegarkiem z technologią zbliżeniową."

Data: 2009-12-07 22:06:42
Autor: Valdi
PayPass prepaid - jaki bank?
"krzysztofsf" news:hfjq0d$pqv$2news.onet.pl

[...]

No ale czy to jest wystarczający powód by wycofywać pospolity plastik z
oferty? Nie wiem czy ludzie odpowiedzialni za ten projekt nie myślą, ale...
chyba większość z nas nosi na ręce zegarek :/ Dwa mam mieć na rączce jak
chcę zapłacić bezstykowo? ;)

Data: 2009-12-07 22:20:29
Autor: MarekZ
PayPass prepaid - jaki bank?
Użytkownik "Valdi" <Valdi@valdi.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hfjpfl$g3l$1@news.interia.pl...

[...]

Większość nosi zegarki? Nie sądzę. Ja np. nie noszę od startu Polkomtela w pl (1996?). W moim odczuciu płatności przy użyciu zegarka naręcznego to jakiś poroniony pomysł.

Data: 2009-12-08 09:20:44
Autor: Valdi
PayPass prepaid - jaki bank?
"MarekZ" news:hfjr5h$6th$1srv.cyf-kr.edu.pl

Większość nosi zegarki?

Chyba rzeczywiście się zagolopowałem. Ja osobiście bez tego urządzenia nie
ruszam się z domu, ludzi z mojego otoczenia również, no ale to za duże
uogólnienie. Zapędziłem się i przepraszam :)

Nie sądzę. Ja np. nie noszę od startu Polkomtela w
pl (1996?).

To jakaś trauma do ciebie była czy przeżuciłeś się na zegarek w telefonie?
:)

W moim odczuciu płatności przy użyciu zegarka naręcznego to
jakiś poroniony pomysł.

Też tak uważam. Bardziej ot takiego "cuda" widział bym jakiś fikuśny brelok
do kluczy jakim jakiś czas temu MC chwalił się w swoich reklamach
(zagranicznych), no ale jak widać "spece" od marketingu wiedzą lepiej, a
może rzeczywiście ludzie są tak "łasy" na takie "wynalazki" jak paypass w
zegarku?

Data: 2009-12-07 22:47:57
Autor: krzysztofsf
PayPass prepaid - jaki bank?
Valdi pisze:
[...]

Pomysl poroniony, w sensie ograniczenia do jednego typu zegarka - ja widzialbym to w wersji bardziej uniwersalnej, raczej bransoletki, czy paski  umozliwiajace umocowanie chipa, ktore mozna zalozyc do posiadanego juz zegarka, lub mocne breloczki do zamocowania do roznych przedmiotow.

Natomiast same karty - masz przeciez mozliwosc zalozenia konta czy wyrobienia KK z taka funkcjonalnoscia :)))

Osobiscie nie lubie zblizeniowek, zwlaszcza w KK lub kartach do konta.
Ich sens widze wylacznie w roznego typu latwych do doladowania prepaidach.

Data: 2009-12-08 09:41:03
Autor: Valdi
PayPass prepaid - jaki bank?
"krzysztofsf" news:hfjt6g$pqv$3news.onet.pl

Natomiast same karty - masz przeciez mozliwosc zalozenia konta czy
wyrobienia KK z taka funkcjonalnoscia :)))

No way! :)

Osobiscie nie lubie zblizeniowek,

No to piąteczka :)

zwlaszcza w KK lub kartach do konta.
Ich sens widze wylacznie w roznego typu latwych do doladowania prepaidach.

Uważam podobnie - dostane prepaidzik podpięty do mojego konta (coś na wzór
e-karty w mBanku) i mogę z tego korzystać, pod warunkiem że terminale znajdę
się w miejscach naprawdę potrzebnych tj. biletomaty w środkach komunikacji
miejskiej, kasy biletowe na dworcach, tanie korporacje taksówkowe, duże
sklepy (real, auchan, tesco) i zwykłe kioski ruchu - to ma sens. W przypadku
gdy mogę "zbliżakiem" zapłacić za plastikowe papu, czy plastikową kawę no to
dziękuję, postoję :)

Data: 2009-12-08 01:44:25
Autor: krzysztofsf
PayPass prepaid - jaki bank?
On 8 Gru, 09:41, "Valdi" <Va...@valdi.pl> wrote:
> [...]

gdy mogę "zbliżakiem" zapłacić za plastikowe papu, czy plastikową kawę no to

Era dzwonila do mnie z ankieta, jakie uslugi finansowe widzialbym
jeszcze w powiazaniu z operatorem.
Zapronowalem prepaida zblizeniowego zasilanego w razei potrzeby
podobnie jak obcy numer Tak-Tak - z poziomu istniejacej juz aplikacji
w telefonie, podajemy kwote, ktora zasilamy prepaida platniczego i
mozemy juz nim placic - a platnosc za zasilenie dolaczaja do
najblizszej faktury za abonament.

Data: 2009-12-08 06:52:00
Autor: Zespol_BZWBK
PayPass prepaid - jaki bank?
On Dec 7, 3:44 pm, "czak norris" <c...@norris.pl> wrote:
Użytkownik "RobertS" <bo...@xpostx.pl> napisał w wiadomościnews:hfiakb$143a$1opal.icpnet.pl...

> [...]

ten produkt został właśnie wycofany ze sprzedaży. Zapraszamy do
kontynuowania zakupów.". ZONK jednym słowem!

Karta Maestro PayPass jest powoli wycofywana z oferty naszego Banku.
Płatności zbliżeniowe przy użyciu zegarka nie są jednak powodem tej
decyzji. Karta Maestro zostanie zastąpiona kartą MasterCard PayPass,
która znajdzie się w ofercie w 1 kwartale 2010 roku.

Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:
http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk-na-forach.html

Zespół Banku Zachodniego WBK S.A.

Data: 2009-12-08 18:26:28
Autor: Valdi
PayPass prepaid - jaki bank?
"Zespol_BZWBK"

[...]

Ludzie kochani! czy to jakaś ogólnopolska tendencja by wypinać się na
maestro? mBank - niet. BZWBK - niet, ING ze swoim zliżakiem również niet dla
maestro tylko Mastercard... Czy sam MC wycofuje powoli Maestro czy powód
takich działań jest inny?

Data: 2009-12-09 01:29:04
Autor: Zespol_BZWBK
PayPass prepaid - jaki bank?
On Dec 8, 6:26 pm, "Valdi" <Va...@valdi.pl> wrote:
> [...]

maestro tylko Mastercard... Czy sam MC wycofuje powoli Maestro czy powód

Jest to decyzja biznesowa właścicieli produktu. Naszym zdaniem karty
MasterCard PayPass będą bardziej atrakcyjne dla naszych Klientów,
chociażby dlatego, że poza funkcją płatności bezstykowych będzie nimi
można płacić również w internecie. A skoro będziemy mogli oferować MC
PayPass, utrzymanie w ofercie kart Maestro PayPass wydaje się
bezzasadne.

Data: 2009-12-09 10:54:42
Autor: Valdi
PayPass prepaid - jaki bank?
"Zespol_BZWBK"

[...]

Przyjaciele Drodzy! W takim razie pytanie za 100 punktów - czy wprowadzany
MC z paypassem (prepaidzik ma się rozumieć) będzie plastikiem, który
dodatkowo umożliwi mi zapłacenie w "żelazku" :) No bo jeżeli połączycie
przeszłość (jak wiadomo w niektórych czasach ciągle jest silnie obecna) z
nowoczesnością to nie ukrywam, że poważnie zastanowię się nad waszym
plastikiem :]
I jeszcze jedno pytanie bonusowe - kiedy będzie karta w ofercie i za ile?

Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:
http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk-na-forach.html

Sprawdziłem - są OK! :)

Zespół Banku Zachodniego WBK S.A.

Valdi - po prostu zwykły człowiek :)

Data: 2009-12-10 06:19:16
Autor: Zespol_BZWBK
PayPass prepaid - jaki bank?
On Dec 9, 10:54 am, "Valdi" <Va...@valdi.pl> wrote:
> [...]

plastikiem :]
I jeszcze jedno pytanie bonusowe - kiedy będzie karta w ofercie i za ile?

Prepaid MC PayPass będzie kartą płaską. Cena nie została jeszcze
ustalona. Pojawi się w ofercie na początku 2010 roku, w pierwszym
kwartale.

Data: 2009-12-10 15:35:14
Autor: Valdi
PayPass prepaid - jaki bank?
"Zespol_BZWBK"

Prepaid MC PayPass będzie kartą płaską.

Buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!
I teraz trudne pytanie - czemu MC będzie płaski? Czy to też ma jakieś
uzasadnienie biznesowe? :)

cena nie została jeszcze ustalona.

Jak utrzymacie ją na poziomie maestro z motylem to będzie OK! :)

Pojawi się w ofercie na początku 2010 roku, w pierwszym
kwartale.

OK. Czekam na to co "urodzicie" :)

Zespół Banku Zachodniego WBK

Valdi.

Data: 2010-01-09 18:49:54
Autor: neupro
PayPass prepaid - jaki bank?

A czy będzie możę MC PayPass do konta

Data: 2010-01-09 19:07:44
Autor: neupro
PayPass prepaid - jaki bank?

A czy będzie możę MC PayPass do konta

Data: 2009-12-09 20:32:01
Autor: MarekZ
PayPass prepaid - jaki bank?
Użytkownik "Zespol_BZWBK" <Zespol_BZWBK@bzwbk.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:e0d7d015-19ad-485a-a7f6-bd91a7fb5e61@k4g2000yqb.googlegroups.com...

można płacić również w internecie. A skoro będziemy mogli oferować MC
PayPass, utrzymanie w ofercie kart Maestro PayPass wydaje się
bezzasadne.

Słusznie. Oby tylko limity dla poszczególnych rodzajów transakcji były modyfikowalne.

Data: 2009-12-07 21:24:56
Autor: Stiwi
PayPass prepaid - jaki bank?
[...]

Nie spotkałem się by jakakolwiek fizyczna karta prepaid posiadała podgląd w internecie. Są takie?

Data: 2009-12-07 23:02:59
Autor: czak norris
PayPass prepaid - jaki bank?
Użytkownik "Stiwi" <stiwipl.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w

Nie spotkałem się by jakakolwiek fizyczna karta prepaid posiadała podgląd w internecie. Są takie?

Tak jak pisałem - ING, z tym że karta jest fizyczna, ale ma fikuśny kształt i o ile z płatnością w terminalu nie ma problemu o tyle do bankomatu jej nie wsadzisz. Musisz założyć OKO (prowadzenie i otwarcie 0zł) i podpiąć kartę pre-paid pod obsługę internetową.

--
pozdrawiam,
z półobrotu ;-)

Data: 2009-12-07 22:11:14
Autor: Stiwi
PayPass prepaid - jaki bank?
[...]

Nie chodzi mi o prepaid gdzie by podglągać transakcje przez internet, muszę zakładać jakieś konto. Poza tym, jak sam napisałeś, z bankomatu tą kartą nie skorzystasz.

W sumie to dziwne, że banki nie proponują prepaidów z podglądem przez internet. Na dobrą sprawę można by się było logować na sam nr karty. Przecież to tylko podgląd... w dodatku anonimowej karty.

Data: 2009-12-07 22:13:21
Autor: Stiwi
PayPass prepaid - jaki bank?
W sumie to dziwne, że banki nie proponują prepaidów z podglądem przez internet.
 Na dobrą sprawę można by się było logować na sam nr karty. Przecież to tylko podgląd... w dodat
ku anonimowej karty.

W dodatku po pierwszym zalogowaniu na "kartę", system mógłby wymuszać ustalenie hasła do logowania.

Data: 2009-12-07 23:14:59
Autor: krzysztofsf
PayPass prepaid - jaki bank?
Stiwi pisze:
[...]

Banki przy prepaidach w duzej mierze zarabiaja chyba na osadzie, pozostajacym po ostatniej dokonanej transakcji. Przy podgladzie internetowym wiecej osob by doladowywalo sobie do kwoty umozliwiajacej wyzerowanie karty planowanym konkretnym zakupem, oraz moglaby sie pojawic chec przelewania srodkow z prepaida na inne wlasne konto (jak w ekartach).

Data: 2009-12-08 09:21:27
Autor: Valdi
PayPass prepaid - jaki bank?
"Stiwi" news:hfjrr8$4a0$1inews.gazeta.pl

Nie spotkałem się by jakakolwiek fizyczna karta prepaid posiadała podgląd
w internecie. Są takie?

Żarówka z ING jeżeli masz u nich konto?

PayPass prepaid - jaki bank?