PayPass w Multi

Data: 2009-11-26 17:55:16
Autor: Stiwi
PayPass w Multi
No i w końcu MultiBank również wprowadził karty PayPass do swojej oferty:
http://www.multibank.pl:80/co_nowego/promocje?_a=45848

Data: 2009-11-26 19:46:14
Autor: RobertS
PayPass w Multi
Stiwi pisze:
No i w końcu MultiBank również wprowadził karty PayPass do swojej oferty:
http://www.multibank.pl:80/co_nowego/promocje?_a=45848

czyżby dla klientów AQ ww. nie były przewidziane?
występują tylko do kont Ja, Jestem i My...

RobertS

Data: 2009-11-26 22:19:40
Autor: Valdi
PayPass w Multi
"RobertS" news:hemidl$1a9j$1opal.icpnet.pl

A czy to naprawdę taka wielka strata?

Data: 2009-11-26 13:36:48
Autor: Tomasz [Bubon]
PayPass w Multi
On 26 Lis, 22:19, "Valdi" <Va...@valdi.pl> wrote:
"RobertS"news:hemidl$1a9j$1opal.icpnet.pl

oferty:

Lepiej sprawdzcię, czy wzorem mBanku Multibank nie zmienił Ogólnych
Warunków Ubezpieczenia kart VISA i MasterCard.
W mBanko z chrony ubezpieczeniowej od niedawna wyłączone są m.in:
- nieuprawnione transakcje o łącznej kwocie nie przekraczającej 100
złotych oraz
- operacje dokonane przez nieuprawnioną osobę przy użyciu karty ze
skopiowanymi danymi pochodzącymi z karty za pomocą specjalnych
czytników (skimming).

Data: 2009-11-26 23:04:55
Autor: Maciej 'AbrahaM' Piotrowski
PayPass w Multi
Tomasz [Bubon] wrote:

[...]

Do tego się nie dokopałem (jeszcze), natomiast warto
odnotować że ubezpiecznie mastercardów kosztuje 9,90
(Pakiet "MultiKomfort Plus") w porównaniu do 2 zł dla
debetówek Visy(Pakiet Bezpieczna Karta) oraz 6,90 dla
kredytówek.

O ile pierwotnie nad zbliżeniówką debetową myślałem,
to po przeanalizowaniu TOiP mi przeszło. Z karty bez
ubezpieczenia nie zamierzam korzystać, zaś 9,90 zł za
ubezpieczenie (dla samej zasady) uważam za przesadę.

Chyba że .. należy potratkować to jako "ostrzeżenie",
tzn. że jego wysokość ma związek z przewidywanym ekhm
poziomem szkód, z racji (nie)bezpieczeństwa takich
kart.

--
Tylko dwie rzeczy są nieskończone: Wszechświat i ludzka
głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej.

Data: 2009-11-27 09:30:56
Autor: xbartx
PayPass w Multi
Dnia Thu, 26 Nov 2009 23:04:55 +0100, Maciej 'AbrahaM' Piotrowski
napisał(a):

Do tego się nie dokopałem (jeszcze), natomiast warto odnotować że
ubezpiecznie mastercardĂłw kosztuje 9,90 (Pakiet "MultiKomfort Plus") w
porównaniu do 2 zł dla debetówek Visy(Pakiet Bezpieczna Karta) oraz 6,90
dla kredytĂłwek.

[...]

To już chyba lepiej przyglądnąć się MC z PP w Alior - czy się mylę?

--
xbartx

Data: 2009-11-27 19:46:55
Autor: Mithos
PayPass w Multi
xbartx pisze:
To już chyba lepiej przyglądnąć się MC z PP w Alior - czy się mylę?

Ja mam takiego PP MC w Alior i jeszcze nigdy nie miałem okazji go wykorzystać do płatność PP (a mam go już kilka miesięcy).

--
Mithos

Data: 2009-11-27 12:52:58
Autor: Stiwi
PayPass w Multi
[...]

Mnie też to zastanawia, przecież różnica w cenie ubezpieczenia kolosalna. Nie sądzę zatem abyt nowy produkt znalazł wielu zwolenników. Czasem banki wprowadzają coś do oferty "dla zasady bo inni mają". Na razie nie widzę informacji na stronie MultiBanku co ma się zawierać w tym ubezpieczeniu MC za 9,90pln. Ale za tą cenę to chyba ewentualne szkody x2 powinni wypłacać :-)

Data: 2009-11-30 17:02:47
Autor: Maciej 'AbrahaM' Piotrowski
PayPass w Multi
Stiwi wrote:

[...]

Bo nie było tej informacji, ale jest, o tu:

http://www.multibank.pl/dla_ciebie/karty_do_multikonta/pakiet_multikomfort_plus?_a=46035

Ale za tą cenę to chyba ewentualne szkody x2 powinni wypłacać :-)

W rzeczy samej.

Data: 2009-11-26 20:04:45
Autor: Marcin
PayPass w Multi
Witam

Użytkownik "Stiwi" <stiwipl@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hemfe4$cre$1inews.gazeta.pl...
No i w końcu MultiBank również wprowadził karty PayPass do swojej oferty:
http://www.multibank.pl:80/co_nowego/promocje?_a=45848

Fajna by byla KK Mastercard (zwrot oplaty za jedna transakcje miesiecznie) gdyby nie to, ze ma PayPassa:(

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2009-11-26 20:47:19
Autor: paul
PayPass w Multi
Czy wie już ktoś czy MC Debit jest embosowana (wypukła), czy tak jak w mbanku jest płaska?

paul

Data: 2009-11-26 21:14:53
Autor: RobertS
PayPass w Multi

Czy wie już ktoś czy MC Debit jest embosowana (wypukła), czy tak jak w mbanku jest płaska?

paul
stawiam na to, że jest płaska...tylko debetowa VC do konta AQ jest embosowana

RobertS

Data: 2009-11-26 21:03:25
Autor: Stiwi
PayPass w Multi
stawiam na to, że jest płaska...tylko debetowa VC do konta AQ jest embosowana

Miałem VC Multi do konta Jestem (do 26 roku życia) teraz do konta "My" i w obu przypadkach to karty wypukłe.

Data: 2009-11-26 21:56:19
Autor: Marcin
PayPass w Multi
Witam

Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:hemnjt$1gol$1opal.icpnet.pl...

stawiam na to, że jest płaska...tylko debetowa VC do konta AQ jest embosowana

Mialem embesowana debetowa VC dla Multikonta Ja
w czasach gdy jeszcze nie bylo procesora.
Teraz dali jej procesor i nadal jest dostepna:
http://www.multibank.pl/dla_ciebie/karty_do_multikonta/visa_classic/

Chociaz juz z tego nie korzystam.

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2009-11-26 22:04:40
Autor: paul
PayPass w Multi
Ja w tej chwili mam VC dla konta ja embosowaną (wypukłą) z chipem.

Dlatego pytam się czy MC Debit też jest wypukły.

paul.

PayPass w Multi