PayU nie doladowalo telefonu - odp. z PayU

Data: 2013-06-25 15:08:23
Autor: radekp@konto.pl
PayU nie doladowalo telefonu - odp. z PayU
Zleciłem doładowanie telefonu przez PayU i nie doczekałem się, ani zasilenia,
ani jakiegoś emaila z informacją dlaczego nie. Napisałem do BOK-u PayU, w sumie
3 razy przez weekend (widać nie pracują :>).

Takie wersje odpowiedzi dostałem:
1. "Uprzejmie informuję, iż do zamówienia XXX nie została zainicjowana płatność
z banku wydawcy karty. Zatem środki nie zostały pobrane z konta karty."

2. "W zaistniałej sytuacji chciałbym uprzejmie wyjaśnić, iż zamówienie ID  XXX
zostało anulowane przez nasz Dział Bezpieczeństwa z uwagi na podwyższone ryzyko
transakcyjne. "

3. "Zweryfikowaliśmy w systemie tą transakcję i z naszej strony żadna karta do
tej transakcji nie została obciążona."

Która prawdziwa? :)

Data: 2013-06-25 15:54:22
Autor: Skylla
PayU nie doladowalo telefonu - odp. z PayU
W dniu 2013-06-25 15:08, radekp@konto.pl pisze:

Która prawdziwa? :)

No ale pobrało ci z konta pieniądze czy nie?

Data: 2013-06-25 16:02:07
Autor: radekp@konto.pl
PayU nie doladowalo telefonu - odp. z PayU
Tue, 25 Jun 2013 15:54:22 +0200, w <kqc7ek$ag0$1@sunflower.man.poznan.pl>,
Skylla <skylla1@niespamuj.op.pl> napisał(-a):

W dniu 2013-06-25 15:08, radekp@konto.pl pisze:

> Która prawdziwa? :)

No ale pobrało ci z konta pieniądze czy nie?

Przyjdzie wyciąg z kredytówki, to się przekonam.
Pewnie nie pobrało (a raczej nie pobierze, bo być może blokada jest).

Ale chodzi mi o różne wersje odpowiedzi.

Data: 2013-06-25 16:22:10
Autor: news.atman.pl
[...]

Wszystkie prawdziwe, nie zapłaciłeś= brak doładowania

Data: 2013-06-28 16:10:00
Autor: radekp@konto.pl
PayU nie doladowalo telefonu - odp. z PayU
Tue, 25 Jun 2013 16:22:10 +0200, w
<51c9a794$0$1224$65785112@news.neostrada.pl>, "news.atman.pl" <spamowyi@sup.pl>

Pudło.

Data: 2013-06-25 16:58:55
Autor: Ktos
PayU nie doladowalo telefonu - odp. z PayU
3. "Zweryfikowaliśmy w systemie tą transakcję i z naszej strony żadna karta do
tej transakcji nie została obciążona."

Która prawdziwa? :)

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Wezmy PLAY. Fajnie sie u nich doladowywalo do czasu, az doladowania.play.pl zaczalo wykorzystywac PayU. Poniewaz czytam na biezaco w miare mozliwosci alt.pl.allegro wiedzialem ze ludzie maja spore problemy; poza tym ich skrocony regulamin mowi(l), ze realizacja moze potrwac do 24h.

Wiec... jak mam doladowac nr/nry w PLAY ide do kiosku i kupuje wydruki z terminala badz zdrapki u dealera.

Data: 2013-06-25 17:50:03
Autor: ALEX Alpha MR
Dnia Tue, 25 Jun 2013 16:58:55 +0200, Ktos napisał(a):

[...]

A ja nadal z konta. Na razie najdłużej czekałem CAŁE 2 minuty.

--
ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

Data: 2013-06-25 18:27:19
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
PayU nie doladowalo telefonu - odp. z PayU

<radekp@konto.pl> 995js8hg587sk874iptrr011e4eg77ed6m@4ax.com

[...]

IMO 2. -- zapewne kwota była przeraźliwie ogromna. ;)
Ode mnie w sklepie nie chciano przyjąć zapłaty wysokiej
na około 3 pln, gdyż karta nie była podpisana. :) Sprawdź,
czy przejdzie 300 pln. :) Im chyba nie opłaca się takie coś.

BTW -- płać z SyneCkiem, który cofa 5% z wydatków netowych.

PayU nie doladowalo telefonu - odp. z PayU