PayU nie doladowalo telefonu - odp. z PayU

Data: 2013-06-25 15:54:22
Autor: Skylla
PayU nie doladowalo telefonu - odp. z PayU
W dniu 2013-06-25 15:08, radekp@konto.pl pisze:

Która prawdziwa? :)

No ale pobrało ci z konta pieniądze czy nie?

Data: 2013-06-25 16:02:07
Autor: radekp@konto.pl
PayU nie doladowalo telefonu - odp. z PayU
Tue, 25 Jun 2013 15:54:22 +0200, w <kqc7ek$ag0$1@sunflower.man.poznan.pl>,
Skylla <skylla1@niespamuj.op.pl> napisał(-a):

W dniu 2013-06-25 15:08, radekp@konto.pl pisze:

> Która prawdziwa? :)

No ale pobrało ci z konta pieniądze czy nie?

Przyjdzie wyciąg z kredytówki, to się przekonam.
Pewnie nie pobrało (a raczej nie pobierze, bo być może blokada jest).

Ale chodzi mi o różne wersje odpowiedzi.

Data: 2013-06-25 16:22:10
Autor: news.atman.pl
[...]

Wszystkie prawdziwe, nie zapłaciłeś= brak doładowania

Data: 2013-06-28 16:10:00
Autor: radekp@konto.pl
PayU nie doladowalo telefonu - odp. z PayU
Tue, 25 Jun 2013 16:22:10 +0200, w
<51c9a794$0$1224$65785112@news.neostrada.pl>, "news.atman.pl" <spamowyi@sup.pl>
napisał(-a):

> Przyjdzie wyciąg z kredytówki, to się przekonam.
> Pewnie nie pobrało (a raczej nie pobierze, bo być może blokada jest).
> Ale chodzi mi o różne wersje odpowiedzi.

Wszystkie prawdziwe, nie zapłaciłeś= brak doładowania

Pudło.

PayU nie doladowalo telefonu - odp. z PayU