PayU nie doladowalo telefonu - odp. z PayU

Data: 2013-06-25 16:58:55
Autor: Ktos
PayU nie doladowalo telefonu - odp. z PayU
3. "Zweryfikowali¶my w systemie t± transakcjê i z naszej strony żadna karta do
tej transakcji nie została obci±żona."

Która prawdziwa? :)

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Wezmy PLAY. Fajnie sie u nich doladowywalo do czasu, az doladowania.play.pl zaczalo wykorzystywac PayU. Poniewaz czytam na biezaco w miare mozliwosci alt.pl.allegro wiedzialem ze ludzie maja spore problemy; poza tym ich skrocony regulamin mowi(l), ze realizacja moze potrwac do 24h.

Wiec... jak mam doladowac nr/nry w PLAY ide do kiosku i kupuje wydruki z terminala badz zdrapki u dealera.

Data: 2013-06-25 17:50:03
Autor: ALEX Alpha MR
PayU nie doladowalo telefonu - odp. z PayU
Dnia Tue, 25 Jun 2013 16:58:55 +0200, Ktos napisaƂ(a):

[...]

A ja nadal z konta. Na razie najdƂuĆŒej czekaƂem CAƁE 2 minuty.

--
ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka JapoƄska nie tylko zatopiƂa
flotę rosyjską, zatopiƂa coƛ o wiele więcej: mit o wyĆŒszoƛci biaƂej rasy

PayU nie doladowalo telefonu - odp. z PayU