Payback i karty kredytowe

Data: 2010-03-10 21:58:59
Autor: Budzik
Payback i karty kredytowe
Hej
Wiecie jak wygląda oferta banków w kontekscie kart kredytowych dajacych za zakupy punkty payback?
Kto wydaje? Jakie sa zasady naliczania punktów? Ktos uzywa?

Data: 2010-03-10 23:12:05
Autor: RobertS
Payback i karty kredytowe

Wiecie jak wygląda oferta banków w kontekscie kart kredytowych dajacych za zakupy punkty payback?
Kto wydaje? Jakie sa zasady naliczania punktów? Ktos uzywa?

płacąc kk Citi (co-brand z BP, teraz już PayBack, ale karty mi jeszcze nie wymienili) dostaje się punkty PB, poza tym debetówka z BZWBK również nalicza punkty...innych nie kojarzę

RobertS

Data: 2010-03-11 00:03:43
Autor: Michal_Ko
Payback i karty kredytowe
RobertS pisze:

[...]

A jesteś pewien, że to co dostaniesz po wymianie to będzie pełnoprawna karta Payback którą uda się zarejestrować na stronie i używać u wszystkich partnerów?

Michał

Data: 2010-03-11 08:23:21
Autor: RobertS
Payback i karty kredytowe

A jesteś pewien, że to co dostaniesz po wymianie to będzie pełnoprawna karta Payback którą uda się zarejestrować na stronie i używać u wszystkich partnerów?

Michał

a dlaczego nie? karta wydana przez każdego z partnerów programu jest ważna u pozostałych, np. kartę z BP pokazuję w Realu i punkty mi naliczają

RobertS

Data: 2010-03-11 08:30:41
Autor: Budzik
Payback i karty kredytowe
Użytkownik RobertS bob75@xpostx.pl ...

[...]

Ale jakie sa zasady naliczania tych punktów?
Dostaje sie wiecej punktów niz na normalna karte PAYBACK?

Data: 2010-03-11 01:14:07
Autor: Erazmus
Payback i karty kredytowe
On 11 Mar, 09:30, Budzik <budzi...@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
wrote:
Użytkownik RobertS bo...@xpostx.pl ...

> [...]
> naliczają

Ale jakie sa zasady naliczania tych punktów?
Dostaje sie wiecej punktów niz na normalna karte PAYBACK?

Za każdą płatność gdziekolwiek dostajesz 1 pkt za 3 zł wydane kartą.

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2010-03-11 09:59:00
Autor: Budzik
Payback i karty kredytowe
Użytkownik Erazmus jacek.erazmus@gmail.com ...

> [...]

Dostaje sie wiecej punktów niz na normalna karte PAYBACK?

Za każdą płatność gdziekolwiek dostajesz 1 pkt za 3 zł wydane kartą.

dodatkowo ponad punkty na karte PAYBACK?

Data: 2010-03-11 02:02:56
Autor: Jacenty
Payback i karty kredytowe
Wubek obiecywał karty kredytowe Payback od lutego, ale się dotąd nie
wyrobił.

Data: 2010-03-11 13:59:08
Autor: Budzik
Payback i karty kredytowe
Użytkownik Jacenty jgasowski@wp.pl ...

Wubek obiecywał karty kredytowe Payback od lutego, ale się dotąd nie
wyrobił.

ale znów - na jakich zasadach?
Płacąc karta dostaje punkty za platnosc a procz tego dostaje punkty za kupno na normalna karte PB?

Data: 2010-03-11 18:02:38
Autor: Bogdan B.
Payback i karty kredytowe
W dniu 2010-03-11 14:59, Budzik pisze:

ale znĂłw - na jakich zasadach?
Płacąc karta dostaje punkty za platnosc a procz tego dostaje punkty za
kupno na normalna karte PB?

Istniejące kredytowe karty Payback działają tak, że co miesiąc doliczanie są punkty za obrót na karcie, obojętnie gdzie były zakupy. Dodatkowo np. w Realu daję kasjerce kartę lojalnościową Payback podłączoną do tego samego konta Payback. Z zakupów w Realu mam więc punkty i z Reala i z Allegro.

Data: 2010-03-11 21:59:00
Autor: Budzik
Payback i karty kredytowe
Użytkownik sunwick sunwoj@WYMAZTO.op.pl ...

mi naliczyli punkty z kredytowki allegro z bzwbk, sami od tak poprostu
:) az sie zdziwilem bo przybylo mi troszke punkcikow...
tak tak wiem co pisze, ALLEKARTA KREDYTOWA!!!!
do tej pory nie naliczali w nowym paybacku a teraz widocznie zaczeli
:)

a kto wydaje allekarte? Jak ja otrzymac?

Data: 2010-03-12 08:37:30
Autor: sunwick
Payback i karty kredytowe

a kto wydaje allekarte? Jak ja otrzymac?
bzwbk wydawał, teraz nie wiem bo mam ja pare ladnych lat...

Data: 2010-03-11 07:02:35
Autor: badzio
Payback i karty kredytowe
On 11 Mar, 10:59, Budzik <budzi...@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
wrote:
U ytkownik Erazmus jacek.eraz...@gmail.com ...

> Za ka d p atno gdziekolwiek dostajesz 1 pkt za 3 z wydane kart .

dodatkowo ponad punkty na karte PAYBACK?

Masz KK powiazana z paybackiem. Placisz w kinie, zabce, tesco, przez
net - gdziekolwiek, gdzie normalnie nie jest honorowana karta payback.
Zostana Ci naliczone punkty za samo placenie karta.
Nie wiem co bedzie w przypadku placenia np w realu (gdziekolwiek gdzie
sa honorowane karty payback).
Swego czasu czasu mialem karte bppartner oraz rownoczesnie KK citi -
bp. I jak placilem ta karta na stacji BP to pani juz nie przyjela
mojej karty bppartnerclub bo powiedziala ze nie mozna dwukrotnie nabic
punktow za ta sama transakcje.

Data: 2010-03-11 07:29:23
Autor: Erazmus
Payback i karty kredytowe
wrote:
U ytkownik Erazmus jacek.eraz...@gmail.com ...

> Za ka d p atno gdziekolwiek dostajesz 1 pkt za 3 z wydane kart .

dodatkowo ponad punkty na karte PAYBACK?

Dokładnie tak.

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2010-03-11 08:23:13
Autor: --=olo=--
Payback i karty kredytowe

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:Xns9D37E3B3C5ED6budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
Hej
Wiecie jak wygląda oferta banków w kontekscie kart kredytowych dajacych za
zakupy punkty payback?
Kto wydaje? Jakie sa zasady naliczania punktów? Ktos uzywa?

sygmabank w real,-

-- =olo=--

Data: 2010-03-11 09:03:40
Autor: RobertS