Payl - obciążenie karty w PKLN, a waluta rozliczeniowa

Data: 2013-09-03 10:47:40
Autor: radekp@konto.pl
Payl - obciążenie karty w PKLN, a waluta rozliczeniowa
Zawsze sądziłem, że jeżeli zlecę obciążenie przez Paypal w PLN (przewalutowanie
przez Paypal), to do banku wpływa obciążenie w PLN i bank nawet nie wiem jaka
jest kwota np. w EUR.

Jednak w mBanku widzę, że obciążono mnie w PLN, ale jest też pole "kwota w
walucie rozliczeniowej" i tutaj kwota w EUR oraz "kurs" (gdzie EUR przeliczono
po zacnym kursie 4,11).

Może mi ktoś przybliżyć z grubsza ten mechanizm takiego obciążania?

Payl - obciążenie karty w PKLN, a waluta rozliczeniowa