Paypal przelew z KK do znajomego?

Data: 2012-06-26 01:57:38
Autor: krzysztofsf
Paypal przelew z KK do znajomego?
Mam przelac znajomemu troche dolarow na jego Paypal na zbiorcze
zakupy .
Czy jesli bym do tego wykorzystal podpieta KK Polbanku, to
1. bede mogl wybrac czy przesylam dolary czy zlotowki?
2. obciazy KK w dolarach a nie w zlotowkach (mam domyslnie ustawione
przy tej KK, ze obciaza za platnosci dolarowe dolarami a nie przelicza
na zlotowki po kursie pay pal)?
3.KK bedzie to traktowala jako platnosc bezgotowkowa?
4 jedynym kosztem bedzie prowizja 2,9% + 80groszy ktora naliczy Paypal
i doliczy (przeliczjac na $?) do kwoty przelewu?

Data: 2012-06-26 22:01:34
Autor: krzysztofsf
On 26 Cze, 10:57, krzysztofsf <krzyszto...@wp.pl> wrote:
[...]

nikt nie wie nic na temat przelewow dolarowych z KK na Paypal?

Data: 2012-06-27 20:52:34
Autor: zlotowinfo
Paypal przelew z KK do znajomego?
Uzytkownik "krzysztofsf" <krzysztofsf@wp.pl> napisal w wiadomosci news:c1fbdf8d-98e7-4808-881e-d620ab8d02a1l5g2000vbo.googlegroups.com...
Mam przelac znajomemu troche dolarow na jego Paypal na zbiorcze
zakupy .
Czy jesli bym do tego wykorzystal podpieta KK Polbanku, to
1. bede mogl wybrac czy przesylam dolary czy zlotowki?
tak

2. obciazy KK w dolarach a nie w zlotowkach (mam domyslnie ustawione
przy tej KK, ze obciaza za platnosci dolarowe dolarami a nie przelicza
na zlotowki po kursie pay pal)?
zalezy od banku i twojej decyzji w paypal

3.KK bedzie to traktowala jako platnosc bezgotowkowa?
bezgotówkowa

4 jedynym kosztem bedzie prowizja 2,9% + 80groszy ktora naliczy Paypal
i doliczy (przeliczjac na $?) do kwoty przelewu?
tak

najlepiej wplacic na saldo przelewem i przelac bez prowizji
jako krewny/znajomy i np. splata dlugu

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-06-27 22:14:55
Autor: krzysztofsf
On 27 Cze, 20:52, "zlotowinfo" <usuntou...@go2.pl> wrote:

> [...]
> i doliczy (przeliczjac na $?) do kwoty przelewu?

tak

najlepiej wplacic na saldo przelewem i przelac bez prowizji

Poszlo jako zakup dolarowy (jeszcze wczesniej, dodatkowo zmienilem
domyslna walute konta na $, zeby po drodze nie wplataly sie zlotowki.

Poniewaz wyliczajac oplate dla transakcji dolarowej, zamiast 80 gr.
doliczyli 80 centow po prostu (nie przeliczajac), ogolny kurs przy
kilkudziesieciu dolarach wyjdzie mi zapewne zblizony do takiego,
jakbym przelal w zlotowkach na swoje konto i pozniej slal w $ po
kursie paypal.

Data: 2012-06-28 17:55:52
Autor: zlotowinfo
Paypal przelew z KK do znajomego?
Uzytkownik "krzysztofsf" <krzysztofsf@wp.pl> napisal w wiadomosci news:ac1c27c5-3e9c-4af1-8a18-75160b2ed2f1j9g2000vbk.googlegroups.com...
[...]

prowizja zalezy od krajów nie od waluty

kilkudziesieciu dolarach wyjdzie mi zapewne zblizony do takiego,
jakbym przelal w zlotowkach na swoje konto i pozniej slal w $ po
kursie paypal.

paypal zazwyczaj ma gorsze przeliczniki
naturalnie zalezy tez jakie ma twój bank

transakcje kartowa bank nie rozlicza odrazu
czasami warto wybrac przelicznik paypal jak waluty drozeja