Paypal ściągnął kasę, saldo 0

Data: 2011-07-09 05:54:51
Autor: schliesky
Paypal ściągnął kasę, saldo 0
Witam,
Paypal przy okazji podpinania KK ściągnął mi kiedyś 6.5, albo 13zł,
nie pamiętam dokładnie. Nie ściągałem tego, bo minimalna wypłata
wynosiła 30zł. Dzisiaj kliknąłem w opcję wypłaty, a tam saldo równe
zero.

Cwaniaki przytulają te drobniaki? Ktoś miał taki przypadek? W 6
ostatnich wyciągach z karty, do których mam dostęp żadnego zwrotu nie
widzę.

Pozdrawiam, Schliesky

Data: 2011-07-09 15:05:46
Autor: Luke
Dnia 2011-07-09 14:54, Użytkownik schliesky napisał:

Cwaniaki przytulają te drobniaki? Ktoś miał taki przypadek? W 6
ostatnich wyciągach z karty, do których mam dostęp żadnego zwrotu nie
widzę.

A to nie jest taka opłata, która jest pobierana w ramach walidacji karty
i zwracana bodajże przy pierwszej transakcji?

L.

Data: 2011-07-09 06:35:31
Autor: schliesky
On 9 Lip, 15:05, Luke <l...@luke.net> wrote:
A to nie jest taka opłata, która jest pobierana w ramach walidacji karty
i zwracana bodajże przy pierwszej transakcji?

Walidacja tak, ale jestem gotów dać głowę, że przy pierwszej płatności
mi tego nie zwrócili, nadal było u nich widoczne. Zastanawiałem się
jak wyciągnąć skoro limit wypłaty ustalili na 30zł.

Pozdrawiam, Schliesky

Data: 2011-07-09 14:51:45
Autor: Sinus
Paypal ściągnął kasę, saldo 0
schliesky <schliesky@gmail.com> napisał(a):
Zastanawia=B3em si=EA
jak wyci=B1gn=B1=E6 skoro limit wyp=B3aty ustalili na 30z=B3.

Można wpłacić 23,50 a następnie zlecić wypłatę 30,00.

--
Sinus

Data: 2011-07-11 03:12:02
Autor: schliesky
On 9 Lip, 16:51, "Sinus " <sinus1.SKA...@gazeta.pl> wrote:
Można wpłacić 23,50 a następnie zlecić wypłatę 30,00.

Ha, okazuje się, że tak zrobiłem :-) Zapomniałem, a w historii jakoś
tego nie znalazłem (choć teraz znajduję). Zwracam honor PP, chyba
wyszedłem na idiotę :-)

Pozdrawiam, Schliesky

Data: 2011-07-09 15:58:02
Autor: knrdz
schliesky pisze:

Cwaniaki przytulają te drobniaki? Ktoś miał taki przypadek? W 6
ostatnich wyciągach z karty, do których mam dostęp żadnego zwrotu nie
widzę.

Kiedyś zwracali na kartę, ale od jakiegoś czasu (z półtora roku co najmniej) zwracają na saldo PP, więc przy okazji którychś zakupów zapłaciłeś pewnie o te 6 zł taniej, bo domyślnie PP pobiera środki najpierw z salda.

Data: 2011-07-11 16:32:49
Autor: radekp@konto.pl
Paypal ściągnął kasę, saldo 0
Sat, 09 Jul 2011 15:58:02 +0200, w <iv9mph$eku$1@inews.gazeta.pl>, knrdz
<proemld@vagrevn.cy> napisał(-a):

[...]

A mnie jakoś nie chce, zawsze pobiera z karty, a na koncie PP wciąż wisi te
parę zł.

Data: 2011-07-11 16:38:57
Autor: Robert Kois
Dnia Mon, 11 Jul 2011 16:32:49 +0200, radekp@konto.pl napisał(a):

[...]

Zapłać w złotówkach a nie w walucie, to najpierw pobierze z salda (albo
przewalutuj ;))

--
Kojer

Data: 2011-07-11 17:09:10
Autor: radekp@konto.pl
Paypal ściągnął kasę, saldo 0
Mon, 11 Jul 2011 16:38:57 +0200, w <19wrpaf83fjuw$.dlg@kojer.kojer>, Robert
Kois <kojer@hell.pl> napisał(-a):

> [...]
> parę zł.

Zapłać w złotówkach a nie w walucie, to najpierw pobierze z salda (albo

Ale ja mam jakieś 1 euro na koncie, a nie zł :).

Data: 2011-07-11 19:35:50
Autor: Robert Kois
Dnia Mon, 11 Jul 2011 17:09:10 +0200, radekp@konto.pl napisał(a):

[...]
    ^^^^^^^
Zapłać w złotówkach a nie w walucie, to najpierw pobierze z salda (albo
przewalutuj ;))
Ale ja mam jakieś 1 euro na koncie, a nie zł :).

Zdecyduj się :). Jak dodajesz polską kartę to pobierane jest 6,50zł i potem
zwracane (kiedyś na kartę teraz podobno do salda).

--
Kojer

Paypal ściągnął kasę, saldo 0