Paypal ściągnął kasę, saldo 0

Data: 2011-07-09 15:58:02
Autor: knrdz
Paypal ściągnął kasę, saldo 0
schliesky pisze:

Cwaniaki przytulają te drobniaki? Ktoś miał taki przypadek? W 6
ostatnich wyciągach z karty, do których mam dostęp żadnego zwrotu nie
widzę.

Kiedyś zwracali na kartę, ale od jakiegoś czasu (z półtora roku co najmniej) zwracają na saldo PP, więc przy okazji którychś zakupów zapłaciłeś pewnie o te 6 zł taniej, bo domyślnie PP pobiera środki najpierw z salda.

Data: 2011-07-11 16:32:49
Autor: radekp@konto.pl
Paypal ściągnął kasę, saldo 0
Sat, 09 Jul 2011 15:58:02 +0200, w <iv9mph$eku$1@inews.gazeta.pl>, knrdz
<proemld@vagrevn.cy> napisał(-a):

[...]

A mnie jakoś nie chce, zawsze pobiera z karty, a na koncie PP wciąż wisi te
parę zł.

Data: 2011-07-11 16:38:57
Autor: Robert Kois
Dnia Mon, 11 Jul 2011 16:32:49 +0200, radekp@konto.pl napisał(a):

[...]

Zapłać w złotówkach a nie w walucie, to najpierw pobierze z salda (albo
przewalutuj ;))

--
Kojer

Data: 2011-07-11 17:09:10
Autor: radekp@konto.pl
Paypal ściągnął kasę, saldo 0
Mon, 11 Jul 2011 16:38:57 +0200, w <19wrpaf83fjuw$.dlg@kojer.kojer>, Robert
Kois <kojer@hell.pl> napisał(-a):

> [...]
> parę zł.

Zapłać w złotówkach a nie w walucie, to najpierw pobierze z salda (albo

Ale ja mam jakieś 1 euro na koncie, a nie zł :).

Data: 2011-07-11 19:35:50
Autor: Robert Kois
Dnia Mon, 11 Jul 2011 17:09:10 +0200, radekp@konto.pl napisał(a):

[...]
    ^^^^^^^
Zapłać w złotówkach a nie w walucie, to najpierw pobierze z salda (albo
przewalutuj ;))
Ale ja mam jakieś 1 euro na koncie, a nie zł :).

Zdecyduj się :). Jak dodajesz polską kartę to pobierane jest 6,50zł i potem
zwracane (kiedyś na kartę teraz podobno do salda).

--
Kojer

Paypal ściągnął kasę, saldo 0