Październik - miesiąc nabożeństw różańcowych

Data: 2010-10-07 19:04:05
Autor: abc
Październik - miesiąc nabożeństw różańcowych
Nabożeństwo różańcowe, zaczyna się od Signum Sancte Crucis (Znaku Krzyża
Świętego) po czym na stojąco odmawia się Symbolum Apostolorum (Skład
Apostolski), a po uklęknięciu Oratio Dominica (Modlitwa Pańska} i
trzykrotnie Salutatio angelica (Pozdrowienie Anielskie) oraz raz Doxologia
minor (Doksologia mniejsza).

Następnie na klęczkach rozważa się tajemnice właściwe dla poszczególnych dni
tygodnia:

Niedziela - tajemnice chwalebne
Poniedziałek - tajemnice radosne
Wtorek - tajemnice bolesne
Środa - tajemnice chwalebne
Czwartek - tajemnice radosne
Piątek - tajemnice bolesne
Sobota - tajemnice chwalebne

Do istoty modlitwy różańcowej należy myślowe rozważanie poszczególnych
tajemnic, a nie samo powtarzanie modlitw.

Po rozważeniu każdej z tajemnic odmawia się Oratio Dominica, 10 x Salutatio
angelica, Doxologia minor oraz Oratio Fatimae.

A na koniec:

V. Deus, cuius Unigenitus per vitam mortem et resurrectionem suam nobis
salutis aeterne praemia comparavit: concede, quaesumus; ut, haec mysteria
sanctissimo beatae Mariae Virginis Rosario recolentes, et imitemur quor
continent, et quod promittunt, assequamur. Per eumdem Dominum. Amen.

Data: 2010-10-07 16:06:35
Autor: Old Specled Hen

"abc" <abc@wp.pl> wrote in message news:4cadfd8a$0$22811$65785112news.neostrada.pl...
[...]

-- Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić

Dziekuje abc...

Mialem zatwardzenie - przeczytale twoj wspanialy post no i sraczka mnie wziela..
ale musze to powstrzymac... pomozecie (..Gierek) ....
BTW
nie spotkalem nigdy takiego palanta ja ty - hey nie dziekuj
takiego glupca - szczac na ryj - on to i tak wezmie jako blogoslawiony 'shover'
wont klechy

osh

Data: 2010-10-07 19:06:45
Autor: abc
Październik - miesiąc nabożeństw różańcowych
62..... Nie należy też zaniedbać możliwości, by sami wierni zostali
wychowani tak, aby znali najbardziej powszechne modlitwy po łacinie i
śpiewali niektóre części liturgii na sposób gregoriański.

Żródło:
http://www.vatican.va/holy_father/benedict_xvi/apost_exhortations/documents/hf_ben-xvi_exh_20070222_sacramentum-caritatis_pl.html

Data: 2010-10-07 19:32:07
Autor: jedrus
Październik - miesiąc nabożeństw r óżańcowych
W dniu 2010-10-07 19:04, abc pisze:
Nabożeństwo różańcowe,
[ccuutt]

Z religii wywalili ze na polityce spamujesz?

--
jedrus
http://mokotow.btx.pl/

Data: 2010-10-07 19:51:25
Autor: abc
Październik - miesiąc nabożeństw różańcowych
Z religii wywalili ze na polityce spamujesz?

Religia przenika wszelkie sfery życia, w tym politykę.

Data: 2010-10-07 20:02:08
Autor: Andrzej Adam Filip
abc postuluje: biskup to polityk wiec można go to samo [omawiać]
"abc" <abc@wp.pl> pisze:
Z religii wywalili ze na polityce spamujesz?

Religia przenika wszelkie sfery życia, w tym politykę.

Czyli *według ciebie* "biskup" podlega tak samo obniżonej ochronie
prywatności/dobrego imienia jak byle znaczniejszy polityk?

--
Powinno się chwalić nauczycieli w ich obecności; przyjaciół i
krewnych, gdy są nieobecni; służbę, gdy robota skończona; synów

Data: 2010-10-07 21:17:00
Autor: Polok_prawdziwy
Październik - miesiąc nabożeństw różańcowych
abc wrote:

Nabożeństwo różańcowe....

A josem rużańca na kukaracem psy molestowaniu łobwijom - piknieto namojom potencjem ina Marynie doznania wpływo...

Roz ino jakiesik censtochowskie badziewie miołem imisiem wtrakcie źganio w tsech miejscach pserwoł...
Łoj..., łoj...!
- cosiem namencyłem, zanim Marynie ten zerwany kżyżyk z kacapy paluchami wygżebołem...!"

Data: 2010-10-07 21:38:29
Autor: boukun

Użytkownik "Polok_prawdziwy" <Baca_nowocesny@patryjot.pol> napisał w wiadomości news:63i1o7-hfu.ln1server.linuxfan.de...
abc wrote:

[...]

He, he, he, trzeba było lepiej dętkę od reweru nałożyć...

boukun

Data: 2010-10-07 21:59:13
Autor: Polok_prawdziwy

abc wrote:

[...]

Myślis...?

- ztym wentylem dopsodu...!!!

Chaaa...!!! dobromyśl...!!! ;)

Data: 2010-10-07 23:07:48
Autor: ab.666
Październik - miesiąc nabożeństw różańcowych

"abc" <abc@wp.pl> wrote in message

Nabożeństwo różańcowe...

.... tym się różni od krokodyla różańcowego, że krokodyl jest mądrzejszy.

ab.

Październik - miesiąc nabożeństw różańcowych