Pazerność PKO ne zna granic !!!!!!!!!!!!!!!!!

Data: 2009-06-08 08:44:43
Autor: Budzik
Pazerność PKO ne zna granic !!!!!!!!!!!!!!!!!
Osobnik posiadający mail krasnalki2000@poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Chytrusy z PKO. Mojej córce za używanie karty potrącili 18
zł!!!!!!!!!!! To ponoć opłata roczna. To żenujące ze strony banku. Do
tej pory patrzyłem na to edukacyjnie córce założyłm konto niech się
uczy obsługi, konta, przez internet itd. ale żeby 18 zł za kartę.?
Córka zapytała mnie czy to uczciwe z ich strony? No właśnie czy to
uczciwe? Was pytam.  Moim zadaniem nie. To juz przesada. Na młodych
ludziach będa zarabiać. Czy dla 15 latki inne banki maja podobna
ofertę czy może gdzieś coś jest taniej? Poproszę jakieś nazwy innych
bardziej ucziwych banków. Może ich nie ma?

hmm
a moze po prostu bank zrozumiał swoja role edukacyjna.
I teraz: córka ma 15 lat - wiec umie czytac.
Regulamin do raczki i jechane. Jezeli jest w nim (albo w Toip) info o opłacie (bo w koncu czy ktos rzeczywiscie powiedział ze karty maja byc zawsze i wszedzie darmowe) to rola edukacyjna spełniona - sie córka razem z tata naucza ze trzeba czytac regulamin albo przynajmniej dopytac zakładajac konto o koszty (zwłaszcza tak podstawowe).
Jezeli nie ma zapisu - pomóc córce w napisaniu reklamacji - znów rola edukacyjna spełniona - sie córka nauczy pisac reklamacje, walczyc o swoje itp.
Jezeli zapis o opłacie jest, ale np. przy zakładaniu konta poinformowano was inaczej - znów - pisac reklamacje stosujac inna argumentacje - ale o dziwo - uwaga - znów rola edukacyjna spełniona!!!
:)

"Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się
z powodu żartu." Georg Christoph Lichtenberg

Pazerność PKO ne zna granic !!!!!!!!!!!!!!!!!