Pazernosc na koryto

Data: 2009-02-22 10:31:19
Autor: = he®sk =
Pazernosc na koryto
"Kaczyński podkreślił, że "chciałby teraz rządzić". Dlaczego? - Prawdziwe umiejętności w rządzeniu można sprawdzić w czasach trudnych, a coraz więcej ludzi teraz dostrzega, że Tusk ma z tym wyraźny problem - powiedział prezes PiS dla "Wprost".

"coraz wiecej ludzi" czyli kaczynscy i kilku na psp ;o)))

http://wiadomosci.onet.pl/1921254,11,item.html

--

 HeSk

Data: 2009-02-22 10:46:29
Autor: James Bond
Pazernosc na koryto

"= heRsk =" <?_brednie@interia.pl> wrote in message news:ho62q4h81ju8bjnv26op126im0i4ps8pj24ax.com...
[...]

Wielu ekonomistow i analitykow oraz wielu politykow z wszystkich partii (oczywiscie poza PO/PSL)
Przyklady moznaby mnozyc - ale wystarczy popatzrec na programy publicystyczne (poza oczywiscie mediami pokroju kgb24 - gdzie zapraszani sa ekonomisci i komentatorzy reprezentujacy jedyna sluszna linie - chociaz i tam juz nie owija sie w bawelne, ze rzad Tuska to banda tumanow...)

Data: 2009-02-22 16:31:42
Autor: pluton
Pazernosc na koryto
Wielu ekonomistow i analitykow oraz wielu politykow z wszystkich partii

Wymienmy tu chocby Leppera Andrzeja (Samoobrona), Giertycha Romana (LPR),
Beger Renate (Samoobrona), Lyzwinskiego Stanislawa (Samoobrona).
A z PiSu to chyba tylko Lech i Jaroslaw Kaczynscy, ale moze jeszcze
ktos by sie znalazl.

Nullification

Data: 2009-02-22 16:57:53
Autor: James Bond
Pazernosc na koryto

"pluton" <zielonadupa@gazeta.pl> wrote in message news:gnrr0o$e74$1inews.gazeta.pl...
[...]

wszyscy juz wiemy, ze jestes idiota :)

Data: 2009-02-22 18:14:52
Autor: pluton
Pazernosc na koryto

> [...]
> A z PiSu to chyba tylko Lech i Jaroslaw Kaczynscy, ale moze jeszcze
> ktos by sie znalazl.
>
> -- wszyscy juz wiemy, ze jestes idiota :)

No dobra, przesadzilem. Z pisu tylko Lech i Jaroslaw Kaczynscy.

Nullification

Data: 2009-02-22 23:06:27
Autor: awe
Pazernosc na koryto
Hesk, kuzwa ja wiem ze Ci jest lyso, ty wiesz ze ten Tusk to pajac, nie bardzo rozumiem tylko dlaczego skoro nie glosujesz za PO, to ciagle lizesz dupe Tuskowi, wlasciwie to zachowujesz sie jakbys byl aktywnym czlonkiem, czyli kutasem z PO.
No, nie nie uwierze. ...
awe

Pazernosc na koryto