Pazerny Peszko

Data: 2011-05-18 10:11:15
Autor: Cavallino
Pazerny Peszko
Jak ktoś się łudził pół roku temu, że Peszce chodzi o cokolwiek innego niż o kasę to raczej niech się pozbędzie złudzeń.

http://www.sport.pl/pilka/1,65081,9617710,Koniec_Peszki_w_Koeln___Zagra_tam__gdzie_dadza_wiecej_.html

Data: 2011-05-18 15:15:42
Autor: Maciek Dobrzanski
Pazerny Peszko
"Cavallino"  wrote in message news:4dd37f1e$0$2493$65785112news.neostrada.pl...

Jak ktoś się łudził pół roku temu, że Peszce chodzi o cokolwiek innego niż o kasę to raczej niech się pozbędzie złudzeń.

A komuś się wydawało inaczej? Peszko nie przejawiał raczej objawów złożonej osobowości.

Maciek

Data: 2011-05-18 15:34:05
Autor: Cavallino
Pazerny Peszko
Użytkownik "Maciek Dobrzanski" <maciek@nowhere.com> napisał w wiadomości news:ir0gpv$1kn0$1newsread.aster.pl...
[...]

Wiesz, niektórzy twierdzili że zależy mu głównie na rozwoju sportowym. ;-)

Data: 2011-05-18 15:43:34
Autor: maciej
Pazerny Peszko
Cavallino napisał:

Wiesz, niektórzy twierdzili że zależy mu głównie na rozwoju sportowym. ;-)

Transfer z Lech do Koln to jest krok w górę. Gdzie pójdzie dalej zobczymy.
Oburzanie się, że ktoś dba o swoje finanse zalatuje niezłą hipokryzją, ale to nie pierwszy raz akurat.

No i jeszcze czytanie ze zrozumieniem:

"Sławek zagra tam gdzie mu lepiej zapłacą"

Skoncentuj się: to nie są słowa Peszki, jego wypowiedź brzmi tak:

"Trzy razy spotykałem się już z prezesami klubu, ale nie zmierza to w dobrym kierunku. Nie wiem, co będzie dalej. Przez te pół roku w Kolonii pokazałem, jaką wartość stanowię dla zespołu. Nie widziałem, żebym odstawał od kolegów z drużyny, więc chyba nic w tym dziwnego, że i zarabiać chciałbym odpowiednio"

Ludzie, którzy posiadają chociaż minimalne umiejętności czytania ze zrozumieniem na pewno zauważą różnicę.

Zamiast ładnie podzękować za wkład Peszki w rozwój i sukcesy Lecha zachowujesz się jak mły kundelek, nieładnie :-(

Data: 2011-05-18 15:43:31
Autor: Leonid2009
Pazerny Peszko
On 05/18/2011 10:11 AM, Cavallino wrote:
[...]

Troche nie ogarniam tego zamieszania, chlopak jest mlody musi zarobic kase na cale zycie i w zwiazku z tym sie ceni za co w pelni go popieram. Jakie znaczenie bedzie mialo przywiazanie do barw klubowych jak za 10 lat moze zalapie sie na jakas kibicowska choragiewke na stadionie a banda starcow bedzie z lezka w oku wspominala jego talent. Realna wartosc przedstawiaja niestety pieniadze i trudno kogokolwiek o chec ich posiadania obwiniac.

To ta jakby miec za zle do Dudka ze jest najbogatszym kibicem Realu zamiast kopac piłe w naszej lidze.

Data: 2011-05-18 16:23:10
Autor: Maciek Dobrzanski
Pazerny Peszko
"Leonid2009"  wrote in message news:ir0ie0$hlt$1speranza.aioe.org...

kase na cale zycie i w zwiazku z tym sie ceni za co w pelni go popieram.

Po roku czy dwóch spędzonych w Kolonii to może i by było zasadne, ale on tam ledwo 5 miesięcy jest i już użeranie się o kasę to jakoś dziwnie brzmi. Zwłaszcza, że w obecnym kontrakcie miał raczej opcję przedłużenia z podwyżką (z 60 do 100 tysięcy euro miesięcznie). No chyba, że to klub próbuje wycofać się z takiej podwyżki, ale to raczej wątpliwe jeśli te kwoty faktycznie zawarte były w pierwotnej umowie z grudnia.

Maciek

Data: 2011-05-19 00:52:16
Autor: Roberto
Pazerny Peszko
On 18 Maj, 10:11, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:
Jak ktoś się łudził pół roku temu, że Peszce chodzi o cokolwiek innego niż o
kasę to raczej niech się pozbędzie złudzeń.

http://www.sport.pl/pilka/1,65081,9617710,Koniec_Peszki_w_Koeln___Zag...

Myślę że to tylko negocjacje. Peszko to nie intelektualista
(delikatnie powiedzawszy nie przepadam za nim) ale dla mnie jest czymś
normalnym, że dba o swoje finanse. Andrzej Grajewski - ale sobie
wybrał doradcę

Data: 2011-05-19 10:32:27
Autor: Aman
Pazerny Peszko

Jak ktoś się łudził pół roku temu, że Peszce chodzi o cokolwiek innego niż o
kasę to raczej niech się pozbędzie złudzeń.

jeżeli przejdzie do Kataru to faktycznie bedzie oznaczalo ze jest pazerny , ale jak zmieni klub np na Bayer Leverkusen a przy okazji bedzie wiecej zarabiac to ja juz nie widze w tym nic zlego. Po prostu zmieni firme na taka co placi lepiej i ma lepsza renome na rynku

Pozdrawiam

Aman

Data: 2011-05-19 10:46:36
Autor: Cavallino
Pazerny Peszko
Użytkownik "Aman" <amann@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ir2kit$c43$1inews.gazeta.pl...

[...]

Albo na taką, która zapłaci lepiej, ale ma gorszą renomę na rynku, będzie mu się grało i żyło w niej trudniej (brak Polaków), albo w ogóle będzie siedział na ławie.
Byle tylko się więcej się nachapać.

Data: 2011-05-19 11:49:29
Autor: Marcin Kasperski
Pazerny Peszko
Albo na taką, która zapłaci lepiej, ale ma gorszą renomę na rynku,
będzie mu się grało i żyło w niej trudniej (brak Polaków), albo w
ogóle będzie siedział na ławie.
Byle tylko się więcej się nachapać.

Rany koguta.

Ustawmy to moĹźe najpierw w sensownej perspektywie. Peszko zapewne stoi
obecnie przed wyborem, czy grać w Koeln, Nuernberg, Hoffenheim,
Wolfsburgu, czy może Moenchengladbach (nazwy klubów wpisałem
przypadkowo, nie wiem z kim negocjuje ale zapewne jest to wybĂłr
tego typu). Czym niby ma się tu kierować jak nie oczekiwanymi zarobkami
i rolą w drużynie (a większe zarobki to zwykle też znak większej roli
w teamie) - miłością do barw jednego z tych klubów?

Data: 2011-05-19 12:16:42
Autor: Cavallino
Pazerny Peszko
Użytkownik "Marcin Kasperski" <Marcin.Kasperski@mekk.waw.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

Dokładnie o to chodzi, o tą rolę.
Trafił idealnie (tak jak Lewy) : sprawdził się w drużynie, trener go ceni, ma wokół siebie grupkę Polaków z którymi może i pogadać i jakieś tam oparcie mieć, zwłaszcza że pełnią czołowe role w drużynie, grę ma praktycznie zapewnioną, kasa leci niemała.
Czego jeszcze chce szukać?

Powtórki z Matusiaka, powodów do płaczu że siedzi na ławce, trener go nie lubi, wolą stawiać na tubylców itd?

Data: 2011-05-19 06:27:00
Autor: Roberto
Pazerny Peszko
On 19 Maj, 12:16, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:
Użytkownik "Marcin Kasperski" <Marcin.Kasper...@mekk.waw.pl> napisał w
wiadomości news:

> [...]

Czego jeszcze chce szukać?

Powtórki z Matusiaka, powodów do płaczu że siedzi na ławce, trener go nie

Nie do końca. Matusiak pojechał do Włoch jako gwiazda do grającego
dobrze w lidze Palermo. Tymczasem Peszko poszedł do Koln i nie zdziwił
bym się, gdyby jego najważniejszym celem była chęć wypromowania się i
przejścia do lepszego klubu. Nie jest taki młody. Ma 26 lat

Data: 2011-05-19 15:39:08
Autor: Cavallino
Pazerny Peszko
Użytkownik "Roberto" <calder@vp.pl> napisał w wiadomości news:80b06eab-73d4-4630-927a-7c75a6cbc1c2d28g2000yqf.googlegroups.com...
> [...]

dobrze w lidze Palermo. Tymczasem Peszko poszedł do Koln i nie zdziwił
bym się, gdyby jego najważniejszym celem była chęć wypromowania się i

Podtrzymuję to co napisałem powyżej, co do słowa.
I śmiać mi się chce z ludzkiej naiwności co do celów Peszki.
Podobnie jak z przekonania, że Koeln to za słaby klub dla niego.

Data: 2011-05-19 16:27:09
Autor: maciej
Pazerny Peszko
Cavallino napisał:

Podtrzymuję to co napisałem powyżej, co do słowa.

To co sądzimy o innych w dużej mierze jest odzwiecciedleniem naszego sposobu postrzegania świata.

I śmiać mi się chce z ludzkiej naiwności co do celów Peszki.

Naiwności? Większość twierdzi, że Peszko idzie tam gdzie mu lepiej płacą przy okazji nic nie tracąc sportowo. Tyle, że nikt poza tobą nie kwiczy z tego powodu jakby co najmniej gwałcili mu siostrę.
Z durnej wypowiedzi jego menadżera zrobiłeś jakiś powód do osobistego triumfu, o chuj ci chodzi chyba nie rozumie chyba nikt.
Tak, wiem, powinien do usranej śmierci siedzieć w Lechu, wtedy byłby super. Przypominam ci tylko, że od samego poczatku go w Lechu nie chciałeś uważając, że lepszy jest Zając.

Podobnie jak z przekonania, że Koeln to za słaby klub dla niego.

Nie sprawdzi to się nie dowie. Najwidoczniej nie należy do grupy ludzi bojących się zmian.

Data: 2011-05-19 17:47:50
Autor: danpe_
Pazerny Peszko
Dnia Thu, 19 May 2011 16:27:09 +0200, maciej napisał(a):

Cavallino napisał:

Podobnie jak z przekonania, że Koeln to za słaby klub dla niego.

Nie sprawdzi to się nie dowie. Najwidoczniej nie należy do grupy ludzi bojących się zmian.

Moze Cavallino ma tak samo jak ja i nie znosi Peszki za sam jego pysk i
wyglad, jakby sobie wlasnymi jajami podbijal oczy co wieczor probujac sie
samozadowolic?
Nie trawie typa. Ale dobrze gra, wiec mnie nie dziwi, ze szuka lepszej (w
jego mniemaniu - nie wnikam w motywacje) pracy.

danpe_
gg:827748

Data: 2011-05-19 18:29:53
Autor: vier panzersoldaten und ein hund
Pazerny Peszko
"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl>:

Trafil idealnie (tak jak Lewy) : sprawdzil sie w druzynie, trener go ceni,

Ktory trener? Solbakken, ktory ma przejac druzyne od nowego sezonu? On jeszcze nie zna zawodnikow. Moze Volker Finke, ktory byl terenerem w 3 ostatnich kolejkach a teraz zostanie dyrektorem sportowym? Peszko z powodu kontuzji nie mogl mu sie zbytnio pokazac. A Frank Schaefer, za ktorego czasow Peszko zagral 11 meczy nie ma juz z Kolonia nic wspolnego.

(...)
Czego jeszcze chce szukac?

Tu chodzi o to, ze od czasu zatrudnienia Peszki pozmieniali sie wszyscy kolonscy decydenci i sa z tego powodu problemy. Byc moze siakis polski portal przetlumaczy dzisiejszy artykul z kickera bo mi sie nie chce:-)

Powtórki z Matusiaka, powodów do placzu ze siedzi na lawce, trener go nie lubi, wola stawiac na tubylców itd?
Jak pisalem: w Kolonii pozmieniali sie wszyscy, ktorzy maja cos do powiedzenia, do tego Peszko nadal walczy z kontuzja i nie wiadomo kiedy i w jakiej bedzie formie. Czyli obojetnie czy zostanie czy odejdzie: nigdzie nie ma pewnej przyszlosci.

Pzdr
AZ
--
www.darth.here.de

Data: 2011-05-19 22:01:19
Autor: Koriat
Pazerny Peszko
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:4dd4ee0d$0$2438$65785112news.neostrada.pl...
[...]

"Niemała" to słowo względne. Jeżeli facet widzi, że słabsi od niego mają większą kasę to dlaczego ma się na to godzić, gdy nie ma podpisanego kontraktu. Jeżeli podobnej klasy klub tej samej ligi chce mu dać znacząco więcej to dlaczego się nie godzić.

Data: 2011-05-19 23:56:58
Autor: Cavallino
Pazerny Peszko
Użytkownik "Koriat" <koriat_WYTNIJ_@vp.pl> napisał w wiadomości news:

Jeżeli facet widzi, że słabsi od niego mają większą kasę

I dlatego kontrakty powinny być tajne.

to dlaczego ma się na to godzić, gdy nie ma podpisanego kontraktu. Jeżeli podobnej klasy klub tej samej ligi chce mu dać znacząco więcej to dlaczego się nie godzić.

A chce?
Czy to jego wystawianie dupska na sprzedaż każdemu który się skusi?

Data: 2011-05-19 17:11:01
Autor: Fidelio
Pazerny Peszko
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:4dd4d8eb$0$2453$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Wolę pazernego na kasę, ale i na grę Peszkę walczaka, niż resztę nie pazernych przeciętniaków.

Data: 2011-05-19 18:16:57
Autor: Cavallino
Pazerny Peszko
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:

Wolę pazernego na kasę, ale i na grę Peszkę walczaka,

Ja też bym może wolał, ale z uwagi na jego pazerność, woleć to sobie mogą teraz co najwyżej kibice Kolonii.
Czyli wybór jest między nie mieć nic, a mieć coś.

Pazerny Peszko