Pdwyżka o 320%?

Data: 2011-12-31 06:14:06
Autor: stevep
Pdwyżka o 320%?
# Decyzja ministra zdrowia o tym, że paski do glukometrów będą dostępne za  opłatą ryczałtową 3,20 zł to krok, którego oczekiwali pacjenci z cukrzycą  oraz ich rodziny - ocenił prezes Polskiego Towarzystwa Diabetologicznego  prof. Leszek Czupryniak. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hjcjr
Mam dwóch kolegów z cukrzycą typu 2 i oni twierdzili, że płacą za  opakowanie 50szt- 1 grosz, może to jakaś promocja bo glukometry dostali  też za darmo, obaj badają się raz na dwa dni, czyli za jeden grosz 100 dni  , czy to nie przesada? Rozumiem, że chorzy na cukrzycę typu 1, którzy  badają się po 5x dziennie bo od tego zależy dawkowanie insuliny, ale to to  zwykłe przegięcie.

--
stevep

Data: 2011-12-30 23:31:17
Autor: HaMMeR
Pdwyżka o 320%?
On 31 Gru, 06:14, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
[...]

Używam klienta poczty Opera Mail:http://www.opera.com/mail/

Widzisz cwoku, jak sprytnie sprowadzono problemy z lakami dla
cukrzykow
do PASKOW i o tych PASKACH geby sie rzadowych politrukow nie zamykaja!
I oto wyszli cukrzykom naprzeciw i laskawie pozostawili ryczalt na
nie!
Ale te PASKI moga sobie wsadzic w d..e, bowiem paski nie lecza, ale
insulina,
ktora do tej pory mozna bylo otrzymac za symboliczny grosik, a teraz
Arluk
odebral te mozliwosc pacjentom i za jedno opakowanie analogu insuliny
trzeba bedzie placic 43zl. Jeszcze bym rozumial, gdyby na likwidacji
tzw. promocji
rzad, panstwo czy ktokolwiek inny zyskal, ale nikt nie zyska tylko
pacjenci straca mozliwosc
ratowania swego zdrowia troche taniej!! To jest koorestwo i podlosc
rzadzacych, bowiem
cukrzyk MUSI brac insuline do konca swoich dni, a jak nie bedzie mial
za co ja wykupic,
to umrze!
Robcie tak dalej antypolskie lajzy, ale mam przeczucie, ze juz
niedlugo bedziecie z tego
kraju spier..c az milo!

Data: 2011-12-31 08:45:05
Autor: Przemysław W
Pdwyżka o 320%?
Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał

Widzisz cwoku, jak sprytnie sprowadzono problemy z lakami dla
cukrzykow

Coż to takiego te "laki" podwarszawski śmieciu?

Reszty nie komentuję, bo jest stekiem kłamstw. Jak chcesz być chociaż minimalnie wiarygodny, to po opublikowaniu listy leków refundowanych, napisz nazwę leku, który podrożał z podaniem ile kosztował poprzednio i ile kosztuje teraz.

Przemek

--

"Jarosław Kaczyński w 2011 roku przegrał wszystko co było do przegrania. Po raz szósty z rzędu Polacy wybrali ciepłą wodę w kranie serwowaną przez Donalda Tuska zamiast IV RP obiecywanej przez prezesa PiS. Mało tego - od prezesa odeszli najwierniejsi z wiernych: Zbigniew Ziobro, Jacek Kurski, Beata Kempa. Przez 12 miesięcy PiS w żadnym sondażu nie wyprzedziło Platformy Obywatelskiej."

Data: 2011-12-31 05:49:38
Autor: HaMMeR
Pdwyżka o 320%?
On 31 Gru, 08:45, PrzemysĹ aw W <Brońmy RP przed pisem@...pl> wrote:
Użytkownik "HaMMeR" <k...@tranzac.pl> napisał

[...]

Widzisz sciero, podam ci leki, za ktore trzeba bedzie BEZWARUNKOWO
zaplacic
STALA cene, ale jak zweryfikuje ostatnia liste lekow!!
Na razie, dla wykazania podlosci rzadzacych informuje, ze do tej pory
za slawetne PASKI
placilo sie ryczalt ok. trzy zlote, a po 1 stycznia podrozeja o 100% i
beda kosztowaly
(ryczalt!) ponad 6 zlotych!
To jest oczywiscie pryszcz, bo PASKI to o kant potluc, ale o
insulinie, ktora do tej pory
mozna bylo nabyc za symoliczny grosik, po 1 stycznia bedzie dostepna
WYLACZNIE po stalej cenie
43zl!!
Probujesz zrozumiec ten platformiano GazWybroczny myk???
Oczywiscie, bedziesz sie zapieral i zapluwal, bo jestes  oslem ,
wyslugujacym sie  obecnej wladzy
i dlatego CH ci w Oko sprzedawczyku!

Data: 2011-12-31 15:30:43
Autor: Bogdan Idzikowski
Pdwyżka o 320%?

Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał w wiadomości news:a1a35bdf-6999-4c6a-925e-cc4bdf98d034o14g2000vbo.googlegroups.com...
[...]

=======================================

Uważaj, bo z tej nienawiści wylewu dostaniesz!
I, ściero, podaj oficjalne źródło tych rewelacji.

Data: 2011-12-31 14:39:42
Autor: Obserwator
Pdwyżka o 320%?
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):
Uważaj, bo z tej nienawiści wylewu dostaniesz!

no nie wiem kto powinien tu uwazac. Podobno masz 65 lat:)

I, ściero, podaj oficjalne źródło tych rewelacji.

 Hammer na pewno *sciera* nie jest. Probujesz narzucic moralnosc z piekla rodem? --

Data: 2011-12-31 15:52:06
Autor: Bogdan Idzikowski
Pdwyżka o 320%?

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jdn6re$2gq$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jeśli Hamek nazywa mnie "ścierą" to jest OK?
Jeśli ja, w odwecie, nazywam tak samo Hamka, to już jest moralność z piekła rodem?
Czy to nie jest przypadkiem moralność Kalego? Bo to, jak nazwał mnie Hamek przezornie wycięłeś.

Mam 65 lat, jestem po operacji serca, nie żyłem przez 2 dni i takie pierdółki nie spowodują szybszego bicia serca.

Data: 2011-12-31 15:00:59
Autor: Obserwator
Pdwyżka o 320%?
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

Jeśli Hamek nazywa mnie "ścierą" to jest OK?
Jeśli ja, w odwecie, nazywam tak samo Hamka, to już jest moralność z piekła rodem?

nie ciebie nazwal *sciera* wiec dlaczego sie bronisz?

Czy to nie jest przypadkiem moralność Kalego? Bo to, jak nazwał mnie Hamek przezornie wycięłeś.

morlanosc Kalego to twoje hobby:)

Mam 65 lat, jestem po operacji serca, nie żyłem przez 2 dni i takie pierdółki nie spowodują szybszego bicia serca.

no, nie bylbym tego taki pewny. Rzutu adrenaliny (ktore mozna zauwazyc po tresci twoich tekstow), dla slabego serducha dobre nie sa.

To ta podwyzszona adrenalina uzaleznia wielu panow od netu:)

Data: 2012-01-01 08:04:46
Autor: stevep
Pdwyżka o 320%?
Dnia 31-12-2011 o 15:52:06 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisał(a):

[...]

Chyba za krótko jesteś na psp i nie poznałeś toku myślenia tych  prymitywów. Moralność Kalego to jest jedyna moralność jaką sobie cenią.

--
stevep

Data: 2011-12-31 19:14:36
Autor: Przemysław W
Pdwyżka o 320%?
[...]

Mówiłem ci matole, że ma być nazwa leku, jego poprzednia cena, obecna i źródło tych rewalacji. Jesteś zbyt głupi żeby mnie interesowały twoje konfabulacje.

Przemek

Data: 2011-12-31 10:30:30
Autor: [HeÂŽSk]
Pdwyżka o 320%?
On Fri, 30 Dec 2011 23:31:17 -0800 (PST), HaMMeR <kd@tranzac.pl>
wrote:

> [...]

za co ja wykupic,
to umrze!
Robcie tak dalej antypolskie lajzy, ale mam przeczucie, ze juz

powiedz no hammer dlaczego nikt nie domaga sie od aptekarzy obnizki cen na leki tylko aptekarze zadaja by do sprzedawanych prez nich lekow doplacalo spoleczenstwo?

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-31 12:29:34
Autor: Bogdan Idzikowski
Pdwyżka o 320%?

Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał w wiadomości news:c6ab791a-8259-4b35-837e-cdf43b68c4e4t30g2000vbx.googlegroups.com...
[...]

=====================================

Jak zwykle - pieprzysz głupoty, Hamek. To z tej nienawiści do PO? Przecież za pieniądze nie można się tak zeszmacić. No i nie jesteś w temacie. Do insuliny nie można się przypier...ać, bo wszystko jest OK. Podpowiem ci. Teraz oficjalnie trzeba się przypie..ać do braku jednego leku dla małych dzieci z astmą.

Zajrzałem do netu. To co ci pisałem - nieaktualne. Jest nowa lista. Na razie nie znaleziono pretekstu do przypier...ania się. Tu link (ten, który przełkniesz, bo to GP): http://niezalezna.pl/21086-jest-nowa-lista-lekow-refundowanych

Data: 2011-12-31 06:25:37
Autor: HaMMeR
Pdwyżka o 320%?

====================================>
[...]

Nie pozwalaj sobie osle jeden na takie poufalosci! Zeszmaciles sie sam
i wmawiasz wszystkim zeszmacenie, aby 'tworzyc tlo', dzieki ktoremu
bedziesz prawie niewidoczny! Ja zawsze rozpoznam szczura, zdrajce i
czlowieka bez honoru,
wiec o kant twoje wysilki szmacenia gdzie popadnie, bowiem jestes
widoczny
jak na widelcu lajzo!
I nie zabieraj glosu w sprawach, o ktorych nawet bladego pojecia nie
masz!
Wlasnie z insulina jest wszystko nie tak! Co za burak cukrowy...

Data: 2011-12-31 06:37:56
Autor: HaMMeR
Pdwyżka o 320%?
On 31 Gru, 15:25, HaMMeR <k...@tranzac.pl> wrote:
> [...]

masz!
Wlasnie z insulina jest wszystko nie tak! Co za burak cukrowy...

Dopowiem linkiem ze szmatlawca (bo tylko od niego jestescie w stanie
przyjac cokolwiek do wiadomosci):

http://wyborcza.pl/1,75248,10893712,Krauze_dokupil_akcje_Biotonu__ktory_zyska_na_nowej.html#ixzz1i61zxhYq

To wlasnie o insulinie!
Czy teraz jestes w stanie pojac, PRAWDZIWE intencje
'kuglarstwa nad lista lekow refundowanych,'  tak troskliwie
opiekujacego sie spoleczenstwem, rzadu...!

Data: 2011-12-31 16:29:56
Autor: Bogdan Idzikowski
Pdwyżka o 320%?

Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał w wiadomości news:b57464b7-9f2e-413a-847a-e8e2c0670e79z25g2000vbs.googlegroups.com...
[...]

Hamek! Biedaczku! Niebawem ocipiejesz! Ty posługujesz się GW? Nie cofniesz się przed żadnym kurestwem, żeby dopiąć swego! Biedny pacanie.
I to jest dowód, a kupiona prokuratura palcem nie ruszy?
Czy już jest zakaz kupowania lub sprzedawania komukolwiek na giełdzie.
Czy też ten zakaz dotyczy tylko niektórych? A w szczególności Krauzego? A Kulczyk może kupować?
ITP....

Data: 2011-12-31 15:46:30
Autor: Obserwator
Pdwyżka o 320%?
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

Hamek! Biedaczku! Niebawem ocipiejesz! Ty posługujesz się GW?

kto to jest Hammek? I co to za poziom dyskusji?

Hammer powolal sie na GW, bo to Pismo Swiete w ktore jest uznane za wiarygodne dla pelomafii.

Identyczna informacje podaly tez portale niezalezne jak PIERWSZE, wiec GW tylko powiela.

Data: 2011-12-31 17:05:40
Autor: Bogdan Idzikowski
Pdwyżka o 320%?

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jdnaom$f3o$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ale niewiarygodne dla was. pisiaczków. Jak można powoływać się na niewiarygodne informacje? Przecież to takie niekoszerne!

Data: 2012-01-01 08:16:02
Autor: stevep
Pdwyżka o 320%?
Dnia 31-12-2011 o 17:05:40 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisał(a):

[...]

Oni nie tylko to potrafią, ale nawet wykorzystywać darmowy serwer tych  zaprzańców;
fajny.d.arzbor@nospam.gazeta.pl  :D

--
stevep

Data: 2011-12-31 15:44:17
Autor: Bogdan Idzikowski
Pdwyżka o 320%?

Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał w wiadomości news:decf6c1b-cbf2-4331-a80a-862bc758f17at16g2000vba.googlegroups.com...
[...]

===================================

A jak jest z insuliną, Hamku?

Data: 2011-12-31 14:56:32
Autor: Obserwator
Pdwyżka o 320%?
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):
A jak jest z insuliną, Hamku?
 kto to jest Hamek? Twierdzisz, ze to podobno przeciwnicy pelomafii, sa chamscy.

To jakies nowe zasady pelo-savoir-vivre ? To co pisze Hammer, to prawda i sam sobie sprawdz zalosny Pelo Congregatio de propaganda fide:)

Data: 2011-12-31 16:20:26
Autor: [HeÂŽSk]
Pdwyżka o 320%?
On Sat, 31 Dec 2011 14:56:32 +0000 (UTC), " Obserwator"
<fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a): > A jak jest z insuliną, Hamku?
 kto to jest Hamek? Twierdzisz, ze to podobno przeciwnicy pelomafii, sa chamscy.

To jakies nowe zasady pelo-savoir-vivre ? To co pisze Hammer, to prawda i sam sobie sprawdz zalosny Pelo Congregatio de propaganda fide:)

 co powiesz o tym:  http://w807.wrzuta.pl/plik/3DdAoZLo3mx/obserwator ?

 tobie i twoim kolesiom wolno obrazac innych, a jak ktos  odplaci sie wam podobnym to straszysz doniesieniem na policje ?  co z toba chlopie nie tak? czekam na priv. odwazysz sie?

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-31 15:52:41
Autor: Obserwator
Pdwyżka o 320%?
[He?Sk] <€uro2012.bigbrednie@interia.pl> napisał(a):

[...]

 jako byly esbek oczywiscie manipulujesz po bolszewicku wybranymi tekstami,
 bo uwazasz, ze ty mozesz stosowac slowna przemoc w sieci, a zaatakowany nie ma prawa sie bronic.

W realu za takie zachowanie jak twoje na tej grupie dostal bys po prostu w pysk i bys sie z miejsca uspokoil.

Mie probuj mnie zagadywac, bo z takim osobnikiem jak ty, nie da sie rozmawia
zasad nie masz zadnych tzn. masz ale bolszewickie oprate na klamstwie i oszustwie.

Data: 2011-12-31 17:11:19
Autor: Bogdan Idzikowski
Pdwyżka o 320%?

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jdnb49$g3c$1inews.gazeta.pl...

[...]

Wiesz, co powiedział główny bohater w filmie "Wielki Szu" po skończonej grze w pokera?
- Ty oszukiwałeś, ja oszukiwałem, więc o co chodzi?

Więc o co tobie chodzi, Obsrywatorku?
Ty kłamiesz, ka kłamię. Ty oszukujesz, ja oszukuję. Ty nie masz żadnych zasad, ja też nie mam.
Więc o co chodzi?
Że tobie wolno, a mnie nie? Tak się nie da.

Data: 2011-12-31 16:18:16
Autor: Obserwator
Pdwyżka o 320%?
[...]

ja nie klamie i pisze caly czas na tej grupie, ze na klamstwie nie da sie zbudowac przyjaznego i silnego panstwa.

I za to co pisze ja i inni podobnie myslacy do mnie ludzie, wy fanatyczni zwolennicy pelomafii poslugujecie sie KLAMSTWAMI, inwektywami i oszczerstwami.
Generalnie agresywna propaganda w stylu komunistycznym i goebbelsowskim.

Chodzi o to abys zmadrzal i zaczal dyskutowac jak dojrzaly czlowiek, a nie jak gowniarz, bo masz juz podobno 65 lat !

Data: 2011-12-31 17:37:15
Autor: Bogdan Idzikowski
Pdwyżka o 320%?

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jdnck8$kqt$1inews.gazeta.pl...
[...]

Zarzucasz mi to, co jest sensem twojego istnienia.
Początkowo zostałem zaszokowany stylem (delikatnie mówiąc) twojego postępowania na tej grupie. Gdy zacząłem nieśmiało i delikatnie wyrażać swoje opinie na różne tematy, podejmowane na tej grupie, zostałem przez ciebie i tobie podobnych, zrównany z ziemią. Nie miałem możliwości przebicia się z moimi poglądami. Byłem natychmiast wyszydzany i poniżany, obsypywany inwektywami.
Dałem sobie spokój z tobą i innymi na jakiś czas. No i przed świętami wypuściłem dżina z butelki. Otworzyłem sitko.
Ale tym razem przejąłem twój (i twoich sobowtórów) styl, co wywołało twoją bezsilną wściekłość.
Jeśli nie można inaczej, trzeba posłużyć się bronią przeciwnika. Sprawdza się w 100%. Jesteś tego przykładem!

Życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

Data: 2012-01-01 08:12:51
Autor: stevep
Pdwyżka o 320%?
Dnia 31-12-2011 o 15:56:32  Obserwator <fajny.d.arzbor@nospam.gazeta.pl>  napisał(a):

[...]

A oto pytano, czy nie rozumiesz nawet dwuzdaniowego tekstu?

--
stevep

Data: 2011-12-31 15:36:38
Autor: stevep
Pdwyżka o 320%?
Dnia 31-12-2011 o 08:31:17 HaMMeR <kd@tranzac.pl> napisał(a):

[...]

Pomidor kretynie.

--
stevep

Data: 2011-12-31 06:41:59
Autor: HaMMeR
Pdwyżka o 320%?
On 31 Gru, 15:36, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 31-12-2011 o 08:31:17 HaMMeR <k...@tranzac.pl> napisał(a):

> [...]
> za co ja wykupic,
> to umrze!
> Robcie tak dalej antypolskie lajzy, ale mam przeczucie, ze juz

Pomidor kretynie.

--
stevep

Pomidor? Ty glupku infantylny, nie musisz mi sie przedstawiac!

Data: 2012-01-01 07:15:10
Autor: stevep
Pdwyżka o 320%?
Dnia 31-12-2011 o 15:41:59 HaMMeR <kd@tranzac.pl> napisał(a):

> [...]

> za co ja wykupic,
> to umrze!
> Robcie tak dalej antypolskie lajzy, ale mam przeczucie, ze juz

Pomidor kretynie.

Data: 2011-12-31 12:18:25
Autor: Bogdan Idzikowski
Pdwyżka o 320%?

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v7b8tsip50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Nie uważałeś na lekcji. Z grubsza mówiąc, ryczałt będą płacili chorzy, którzy potrzebują dużo pasków. Chorzy na inny typ cukrzycy, gdzie zużywa się mało pasków będą płacić około 16 zł. Wydaje mi się to rozsądne i logiczne.

Data: 2011-12-31 15:42:08
Autor: stevep
Pdwyżka o 320%?

=================================================>
[...]

I to wydaje się prawidłowe, bo wydatek 16zł na 50- 100dni to nie jest  zdzierstwo, ale na tym przykładzioe widać ile jest nieprawidłowości i ile  krzyżuje się interesów, skoro firmom produkującym opłaca się przekazywać  klientom za darmo glukometr o wartości około 70zł.

--
stevep

Data: 2011-12-31 15:14:52
Autor: Obserwator
Pdwyżka o 320%?
stevep <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał(a):  firmom produkującym opłaca się przekazywać  klientom za darmo glukometr o wartości około 70zł.

firmy glukometry daja tylko w promocji nowego przyrzadu i daja je dlatego, aby kupowac pozniej ich paski. --

Data: 2012-01-01 07:18:06
Autor: stevep
Pdwyżka o 320%?
Dnia 31-12-2011 o 16:14:52  Obserwator <fajny.d.arzbor@nospam.gazeta.pl>  napisał(a):

[...]

Po 1 groszu za 50 pasków kretynie?

--
stevep

Data: 2011-12-31 16:04:22
Autor: Bogdan Idzikowski
Pdwyżka o 320%?

napisał(a):

[...]

I ja jestem w posiadaniu glukometru, który otrzymałem za darmo, mimo że nie choruję na cukrzycę. I mam paski, za które zapłaciłem jakąś, śmieszną sumę. I sprawdzam sobie od czasu do czasu poziom cukru.

A podejrzenie o cukrzycę powstało, gdy z bólem zamostkowym pogotowie zawiozło mnie do szpitala. I wówczas pomiar stężenia cukru we krwi wskazał 360 czegoś tam. Ale okazało się, że był to jednorazowy wybryk organizmu i w ciągu kilku dni poziom cukru osiągnął typową wysokość.

Ale glukometr otrzymałem. I paski na receptę.
A wielu mówi, że ochrona zdrowia w Polsce jest zła.

Data: 2011-12-31 15:17:47
Autor: Obserwator
Pdwyżka o 320%?
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

Ale glukometr otrzymałem. I paski na receptę.
A wielu mówi, że ochrona zdrowia w Polsce jest zła.

chodzi o to aby sie nie pogorszyla, a do tego zmierza pelomafia. Kapujesz? --

Data: 2011-12-31 16:35:09
Autor: Bogdan Idzikowski
Pdwyżka o 320%?

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jdn92q$9re$1inews.gazeta.pl...
[...]

Obsrywatorku! Nie zauważyłeś, że PO rządzi już piąty rok i będzie jeszcze długo rządzić? I nie chciała przez pięć lat pogorszyć ochronę zdrowia? To kiedy zamierza to uczynić? Za 100 lat?
Glukometr otrzymałem w maju tego roku.

Data: 2011-12-31 15:41:22
Autor: Obserwator
Pdwyżka o 320%?
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):
Obsrywatorku!

???

 naucz sie dyskutowac KULTURALNIE, chamie pelowski. Jak ci odpowiem w tym samym stylu (a to przeciez nic trudnego), to bedziesz tu sie zalil na chamstwo opozycji.

Data: 2011-12-31 16:51:28
Autor: Bogdan Idzikowski
Pdwyżka o 320%?

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jdnaf2$e1m$1inews.gazeta.pl...
[...]

Przecież odpowiedziałeś w tym samym stylu!
Jest pewna różnica. To ja wam odpowiadam w waszym stylu. Nie zauważyłeś Obsrywatorku? Zważ na to, że nie napawam cię Obsrywatorem, traktuję cię jak dzieciaczka. Wprawdzie nieznośnego i rozbestwionego ale dzieciaczka.

Data: 2012-01-01 07:17:11
Autor: stevep
Pdwyżka o 320%?
Dnia 31-12-2011 o 16:41:22  Obserwator <fajny.d.arzbor@nospam.gazeta.pl>  napisał(a):

[...]

Proszę, magister kultury się znalazł, nie pchaj się świniopasie na salony  bo cię wybatoże.

--
stevep

Data: 2012-01-01 07:14:21
Autor: stevep

[...]