Pdwyżka o 320%?

Data: 2011-12-31 12:18:25
Autor: Bogdan Idzikowski
Pdwyżka o 320%?

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v7b8tsip50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
# Decyzja ministra zdrowia o tym, że paski do glukometrów będą dostępne za
opłatą ryczałtową 3,20 zł to krok, którego oczekiwali pacjenci z cukrzycą
oraz ich rodziny - ocenił prezes Polskiego Towarzystwa Diabetologicznego
prof. Leszek Czupryniak. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hjcjr
Mam dwóch kolegów z cukrzycą typu 2 i oni twierdzili, że płacą za
opakowanie 50szt- 1 grosz, może to jakaś promocja bo glukometry dostali
też za darmo, obaj badają się raz na dwa dni, czyli za jeden grosz 100 dni
, czy to nie przesada? Rozumiem, że chorzy na cukrzycę typu 1, którzy
badają się po 5x dziennie bo od tego zależy dawkowanie insuliny, ale to to
zwykłe przegięcie.

Nie uważałeś na lekcji. Z grubsza mówiąc, ryczałt będą płacili chorzy, którzy potrzebują dużo pasków. Chorzy na inny typ cukrzycy, gdzie zużywa się mało pasków będą płacić około 16 zł. Wydaje mi się to rozsądne i logiczne.

Data: 2011-12-31 15:42:08
Autor: stevep
Pdwyżka o 320%?

=================================================>
[...]

I to wydaje się prawidłowe, bo wydatek 16zł na 50- 100dni to nie jest  zdzierstwo, ale na tym przykładzioe widać ile jest nieprawidłowości i ile  krzyżuje się interesów, skoro firmom produkującym opłaca się przekazywać  klientom za darmo glukometr o wartości około 70zł.

--
stevep

Data: 2011-12-31 15:14:52
Autor: Obserwator
Pdwyżka o 320%?
stevep <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał(a):  firmom produkującym opłaca się przekazywać  klientom za darmo glukometr o wartości około 70zł.

firmy glukometry daja tylko w promocji nowego przyrzadu i daja je dlatego, aby kupowac pozniej ich paski. --

Data: 2012-01-01 07:18:06
Autor: stevep
Pdwyżka o 320%?
Dnia 31-12-2011 o 16:14:52  Obserwator <fajny.d.arzbor@nospam.gazeta.pl>  napisał(a):

[...]

Po 1 groszu za 50 pasków kretynie?

--
stevep

Data: 2011-12-31 16:04:22
Autor: Bogdan Idzikowski
Pdwyżka o 320%?

napisał(a):

[...]

I ja jestem w posiadaniu glukometru, który otrzymałem za darmo, mimo że nie choruję na cukrzycę. I mam paski, za które zapłaciłem jakąś, śmieszną sumę. I sprawdzam sobie od czasu do czasu poziom cukru.

A podejrzenie o cukrzycę powstało, gdy z bólem zamostkowym pogotowie zawiozło mnie do szpitala. I wówczas pomiar stężenia cukru we krwi wskazał 360 czegoś tam. Ale okazało się, że był to jednorazowy wybryk organizmu i w ciągu kilku dni poziom cukru osiągnął typową wysokość.

Ale glukometr otrzymałem. I paski na receptę.
A wielu mówi, że ochrona zdrowia w Polsce jest zła.

Data: 2011-12-31 15:17:47
Autor: Obserwator
Pdwyżka o 320%?
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

Ale glukometr otrzymałem. I paski na receptę.
A wielu mówi, że ochrona zdrowia w Polsce jest zła.

chodzi o to aby sie nie pogorszyla, a do tego zmierza pelomafia. Kapujesz? --

Data: 2011-12-31 16:35:09
Autor: Bogdan Idzikowski
Pdwyżka o 320%?

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jdn92q$9re$1inews.gazeta.pl...
[...]

Obsrywatorku! Nie zauważyłeś, że PO rządzi już piąty rok i będzie jeszcze długo rządzić? I nie chciała przez pięć lat pogorszyć ochronę zdrowia? To kiedy zamierza to uczynić? Za 100 lat?
Glukometr otrzymałem w maju tego roku.

Data: 2011-12-31 15:41:22
Autor: Obserwator
Pdwyżka o 320%?
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):
Obsrywatorku!

???

 naucz sie dyskutowac KULTURALNIE, chamie pelowski. Jak ci odpowiem w tym samym stylu (a to przeciez nic trudnego), to bedziesz tu sie zalil na chamstwo opozycji.

Data: 2011-12-31 16:51:28
Autor: Bogdan Idzikowski
Pdwyżka o 320%?

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jdnaf2$e1m$1inews.gazeta.pl...
[...]

Przecież odpowiedziałeś w tym samym stylu!
Jest pewna różnica. To ja wam odpowiadam w waszym stylu. Nie zauważyłeś Obsrywatorku? Zważ na to, że nie napawam cię Obsrywatorem, traktuję cię jak dzieciaczka. Wprawdzie nieznośnego i rozbestwionego ale dzieciaczka.

Data: 2012-01-01 07:17:11
Autor: stevep
Pdwyżka o 320%?
Dnia 31-12-2011 o 16:41:22  Obserwator <fajny.d.arzbor@nospam.gazeta.pl>  napisał(a):

[...]

Proszę, magister kultury się znalazł, nie pchaj się świniopasie na salony  bo cię wybatoże.

--
stevep

Data: 2012-01-01 07:14:21
Autor: stevep

[...]