Pe jak Presti?? baj Noble Bank

Data: 2011-02-15 16:50:31
Autor: Papkin
Pe jak Presti?? baj Noble Bank
MarekZ wrote:
W spamie z bankier.pl dosta艂em jak wszyscy informacj臋 o takiej oto
PROMOCJI:
"Klientom, kt贸rzy wyra偶膮 ch臋膰 zainwestowania 1 mln z艂 i b臋d膮 chcieli
spotka膰 si臋 z naszym Private Bankerem w jednym z warszawskich
oddzia艂贸w Noble Banku do dnia 31.03.2011 r. , zapewnimy dojazd na
spotkanie jednym z trzech modeli luksusowego samochodu Aston Martin,
na przyk艂ad: DB9, Rapide, V8 Vantage. Us艂uga dojazdu do Klienta
dost臋pna jest na terenie Warszawy i w promieniu 25km od jej centrum."

To korzystaj, ja bym sie DB9 przejechal. Jak juz bedziesz jechal to popros szofera o podwozke do "S艂oniny" z Wo艂omina albo do "klubu masazu" heh

Data: 2011-02-15 17:03:35
Autor: MarekZ
Pe jak Presti?? baj Noble Bank
U偶ytkownik "Papkin" <spam@spamerssux.net> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:4d5aa04c$1@news.home.net.pl...

To korzystaj, ja bym sie DB9 przejechal. Jak juz bedziesz jechal to popros szofera o podwozke do "S艂oniny" z Wo艂omina albo do "klubu masazu" heh

Martwi mnie tylko, 偶e miejsce, z kt贸rego chcia艂bym rozpocz膮膰 t臋 podr贸偶 偶ycia:

http://www.joemonster.org/art/11577/Najnowszy_zamek_swiata_Lapalice

znajduje si臋 dalej ni偶 25 km od centrum Warszawy.

Data: 2011-02-15 17:16:33
Autor: spa
Pe jak Presti?? baj Noble Bank

U偶ytkownik "MarekZ" <brak@adresu.w.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:ije6vs$d90$1srv.cyf-kr.edu.pl...
http://www.joemonster.org/art/11577/Najnowszy_zamek_swiata_Lapalice

To mnie uje艂o:

"Niestety nie wszystko sz艂o zgodnie z jego my艣lami. Pan Piotr Kazimierczak, bo tak si臋 nazywa nasz wizjoner, przetrwa艂 jak dot膮d dwa bankructwa, przez kt贸re uko艅czenie zamku stoi pod znakiem zapytania.

Pierwszy raz na pocz膮tku lat 90, kiedy banki odebra艂y mu kredyty i musia艂 zrezygnowa膰 z lukratywnych kontrakt贸w z europejskimi firmami. Budowa stan臋艂a, zamek zacz膮艂 niszcze膰.

Kiedy zdawa艂o si臋, 偶e stanie na nogi na pocz膮tku XXI wieku, kiedy zatrudni艂 ludzi, kupi艂 maszyny sterowane komputerowo, sta艂a si臋 kolejna tragedia - wielka gda艅ska woda, pow贸d藕 kt贸ra zala艂a w 2001 roku Gda艅sk, zala艂a te偶 jego fabryczk臋. Ubezpieczyciel odm贸wi艂 wyp艂aty odszkodowania, bo jego definicja
zalania dotyczy艂a zalania wod膮 z kranu, czy awarii wodoci膮gowej, a nie powodzi."

Data: 2011-02-15 17:22:08
Autor: MarekZ
Pe jak Presti?? baj Noble Bank
U偶ytkownik "spa" <sp@am.er> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:ije8rt$va7$1@news.onet.pl...

To mnie uje艂o:
[...]

Sam widzisz... Zawsze co艣. Zawsze kurwa co艣. :)

http://www.youtube.com/watch?v=nT81H8B6gzU

Pe jak Presti?? baj Noble Bank