Pełna Kontrola

Data: 2013-12-03 11:37:38
Autor: charwel(Oo)==:::
Pełna Kontrola
Cześć.
Wie ktoś gdzie tę książkę Lee Parksa można kupić? Wszędzie opis, że niedostępna. W desperacji już nawet próbowałem mniej legalnego egzemplarza w formie elektronicznej zdobyć, aby się zapoznać z treścią przed zakupem. NIE MA
Jak żyć?

ps. dwie godziny na kursie wyjeżdżone. Pół godzina na 125tce i bajka. Wsiadłem na 600tkę i masa mnie lekko pokonywała ;) Dopiero ostatnie pół godziny z poprawną przeciwwagą i ósemki wychodziły 9/10. Że też mi się chce na stare lata ;)

Data: 2013-12-03 12:00:33
Autor: Zakonspirowany
Pełna Kontrola
W dniu 03-12-2013 11:37, charwel(Oo)==::: pisze:
[...]

A "Motocyklistę doskonałego" I i II by Hough David L. już przerobiłeś od desek do desek? :) Jeśli tak, to pieniądze na kolejne przeznacz na trening praktyczny. :]

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2013-12-03 17:14:23
Autor: charwel(Oo)==:::
Pełna Kontrola
W dniu 2013-12-03 12:00, Zakonspirowany pisze:
[...]

Czytałem :)

Jeśli tak, to pieniądze na kolejne przeznacz na
trening praktyczny. :]

Za zimno na praktyczny :) Kodeks Ruchu Drogowego opanowany (dopiero teraz) i szukam ciekawych informacji teoretycznych odnośnie prowadzenia i bezpieczeństwa na tych stworach :)

charwel :)

Data: 2013-12-03 16:22:34
Autor: Yorick
Pełna Kontrola
Dnia 03 - 12 - 2013 (wtorek) o godzinie 11:37, charwel(Oo)==::: napisa(a):

Wie kto gdzie t ksik Lee Parksa mona kupi? Wszdzie opis, e niedostpna.

Zdaje si, e tu maj jeszcze jedn sztuk:
http://nazapleczu.osdw.pl/ksiazka/Parks-Lee/Pelna-kontrola,nazapGVBRGQCT

Jak y?

Przeczyta - jak radzi Zakonspirowany - "Motocyklist doskonaego".

--
Yorick
MG Nevada 750,

Data: 2013-12-03 17:13:09
Autor: charwel(Oo)==:::
Pena Kontrola
W dniu 2013-12-03 16:22, Yorick pisze:
[...]

Czytaem i nadal czytam. Parks niczego nowego nie wnosi?

Pozdrawiam
charwel :)

Data: 2013-12-03 17:59:51
Autor: Zakonspirowany
Pełna Kontrola
W dniu 03-12-2013 17:13, charwel(Oo)==::: pisze:
W dniu 2013-12-03 16:22, Yorick pisze:
Przeczytać - jak radził Zakonspirowany - "Motocyklistę doskonałego".

Czytałem i nadal czytam. Parks niczego nowego nie wnosi?

Nie czytałem, bo już sam tytuł zniechęca.
Możesz być motocyklistą doskonałym, ale nigdy nie będziesz miał pełnej (totalnej) kontroli nad jednośladem (zwłaszcza litrowym).
Bo z tymi książkami jest jak z Kamasutrą i kobietami. Możesz być świetny tak w teorii, jak i praktyce, a pojedziesz jeden jedyny raz w delegację, a ta się puści.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2013-12-03 22:50:15
Autor: WOJO
Pełna Kontrola
Bo z tymi książkami jest jak z Kamasutrą i kobietami. Możesz być świetny tak w teorii, jak i praktyce, a pojedziesz jeden jedyny raz w delegację, a ta się puści.
Najwyraźniej chciała się pochwalić przed innym/inną, tym czego się nauczyła od wyjeżdżającego w delegację ...
Oprócz doznań czysto fizycznych, musisz zapewnić też zaspokojenie próżności...
:)
Pozdrawiam.
WOJO

Data: 2013-12-04 09:07:31
Autor: Zakonspirowany
Pełna Kontrola
W dniu 03-12-2013 22:50, WOJO pisze:
[...]

Albo na odwrót – można jeździć w te delegacje regularnie raz w tygodniu na dwa dni, a ta przez dziesięć lat będzie wiernie czekać, aż w końcu nie wytrzyma i się puści – "kobiecej logiki" nie ogarniesz i pewnie stąd porzekadło, że motorniczy dzielą się na tych, którzy zaliczyli już glebę i takich, którzy dopiero ją zaliczą, a jak się nie wypierdolisz, to się nie wyszkolisz. ;)

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2013-12-04 08:18:57
Autor: AZ
Pełna Kontrola
On 2013-12-04, Zakonspirowany <xxxxxx.xx.xxxx@gmail.com> wrote:
motorniczy dzielą się na tych, którzy zaliczyli już glebę i takich, którzy dopiero ją zaliczą

Kurde, nie widzialem jeszcze zeby tramwajem zaliczyc glebe...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-12-04 09:29:37
Autor: Zakonspirowany
Pełna Kontrola

http://goo.gl/OtdA1f

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2013-12-04 07:14:14
Autor: Piotr Klimek
Pena Kontrola
Dnia (Tue, 03 Dec 2013 17:59:51 +0100) ktos podajacy sie za Zakonspirowany
wyklawiaturowal co nastepuje:

Bo z tymi ksikami jest jak z Kamasutr i kobietami. Moesz by wietny tak w teorii, jak i praktyce, a pojedziesz jeden jedyny raz w delegacj, a ta si puci.

Cze, mylaem, e si obrazie na t grup i ju tu nie wrcisz.
Przebaczye nam?

Piotr Klimek
Yamaha DT125R, Suzuki DRZ400S/SM
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2013-12-04 08:19:33
Autor: AZ
Pełna Kontrola
On 2013-12-04, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:
Bo z tymi książkami jest jak z Kamasutrą i kobietami. Możesz być świetny tak w teorii, jak i praktyce, a pojedziesz jeden jedyny raz w delegację, a ta się puści.

Cześć, myślałem, że się obraziłeś na tą grupę i już tu nie wrócisz.
Przebaczyłeś nam?

Starzy zdjeli mu szlaban :-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-12-04 09:02:12
Autor: Zakonspirowany
Pełna Kontrola
W dniu 04-12-2013 08:14, Piotr Klimek pisze:
Przebaczyłeś nam?

Nie. Zwykła amnestia.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2013-12-04 12:56:18
Autor: Tadzik
Pena Kontrola
On Wed, 4 Dec 2013 07:14:14 +0000 (UTC), Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:
Cze, mylaem, e si obrazie na t grup
i ju tu nie wrcisz.
Przebaczye nam?

Hehe, dobre.
By przez chwil na prgierzu ale tam nie zosta doceniony i w odwecie obrazi si na nich. Teraz tamci cierpi, my natomiast mamy szans zaskarbi sobie przychylno i odbudowa relacje. Apeluj! Nie zmarnujmy tego! ;)
--
pozdro
tadzik

Data: 2013-12-04 12:07:35
Autor: Piotr Klimek
Pena Kontrola
Dnia (Wed, 04 Dec 2013 12:56:18 +0100) ktos podajacy sie za Tadzik
[...]

Mam nadziej, e nie spieprz tego tak jak ostatnim razem gdy omieliem
si pojecha na MotoGP samochodem zamiast motocyklem czym uraziem Szejka. Teraz bd bardziej uwaa.

Data: 2013-12-04 13:08:02
Autor: Zakonspirowany
Pełna Kontrola
W dniu 04-12-2013 12:56, Tadzik pisze:
Był przez chwilę

Tak, 8 lat (wkrótce 9), to "chwila". :)
A subskrybuję 7 grup (było więcej, ale juzznet upada). Regularnie pisuję na 4.
A Ty od kiedy klikash?

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2013-12-04 13:10:20
Autor: Monster
Pełna Kontrola
W dniu 2013-12-04 13:08, Zakonspirowany pisze:
[...]

Nie jest ważna ilość lecz jakość.

--
Tomek

Ducati 900SS
Dniepr z wozem
BMW R1100S

Data: 2013-12-04 13:16:05
Autor: Zakonspirowany
Pełna Kontrola
W dniu 04-12-2013 13:10, Monster pisze:
[...]

Wiem. Twoja stara ciągle tak krzyczy, dobijając się do moich drzwi.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2013-12-04 13:48:33
Autor: Bartłomiej Kacprzak
Pełna Kontrola

Użytkownik "Zakonspirowany" <xxxxxx.xx.xxxx@gmail.com> napisał w wiadomości news:529f1d0a$0$2182$65785112news.neostrada.pl...

Nie jest ważna ilość lecz jakość.

Wiem. Twoja stara ciągle tak krzyczy, dobijając się do moich drzwi.
Nie zrozumiałeś, jak zwykle.
A skoro przez te lata swojego stylu nie zmieniłeś to jednak jesteś głupi i raczej już nie zmądrzejesz.

--
Bartek
Niebieska9'99

Data: 2013-12-04 12:54:38
Autor: Adam Wysocki
Pena Kontrola
Bartomiej Kacprzak <bar.ka@wp.pl> wrote:

Nie zrozumiae, jak zwykle.
A skoro przez te lata swojego stylu nie zmienie to jednak jeste gupi i raczej ju nie zmdrzejesz.

Nie dokarmiajcie, sam ze sob pisa nie bdzie.

http://motogof.tumblr.com/

Data: 2013-12-04 14:20:58
Autor: Zakonspirowany
Pełna Kontrola
W dniu 04-12-2013 13:54, Adam Wysocki pisze:
Bartłomiej Kacprzak <bar.ka@wp.pl> wrote:

Nie zrozumiałeś, jak zwykle.
A skoro przez te lata swojego stylu nie zmieniłeś to jednak jesteś głupi i
raczej już nie zmądrzejesz.

Nie dokarmiajcie, sam ze sobą pisał nie będzie.

Tańcz. Tańcz z kolegami w kółeczku wzajemnej adoracji.
3,8 miliarda lat ewolucji, a tańczycie, jak wam reszta gra.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2013-12-04 13:59:02
Autor: Zakonspirowany
Pełna Kontrola
W dniu 04-12-2013 13:48, Bartłomiej Kacprzak pisze:

[...]

Są ludzie, którzy mają osobowość i są ludzie-taborety – postrzegający świat z poziomu chodnika, w systemie zero-jedynkowym, w kolorze czarnym i białym; którzy osobę od nich odmienną z miejsca nazywają "głupią". I wygląda na to, że właśnie Ty do takich należysz. Bez słownika synonimów zapewne nie znalazłbyś – tak na poczekaniu – ani trzech wyrazów równoważnych do przymiotnika "głupi". Dlatego dla mnie Ty jesteś zwyczajnie ograniczony.
Słyszałeś (bo byłoby cudem, gdybyś czytał) o takim Charlesie Bukowskim?
"Na samą myśl, że muszę kimś zostać, ogarniał mnie nie tylko strach, ale wręcz mdłości. Nie mogłem znieść myśli, że zostanę prawnikiem, radnym, inżynierem czy czymś takim. Ożenię się, będę miał dzieci, dam się złapać w strukturę rodzinną. Codziennie będę chodził do pracy i wracał. Niemożliwa sprawa."
On zapewne też byłby dla Ciebie człowiekiem "głupim". Bo jak to tak, być innym od ogółu narzuconego przez władzę i media? No po prostu głupota.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2013-12-04 13:34:28
Autor: AZ
Pełna Kontrola
On 2013-12-04, Zakonspirowany <xxxxxx.xx.xxxx@gmail.com> wrote:
Nie zrozumiałeś, jak zwykle.
A skoro przez te lata swojego stylu nie zmieniłeś to jednak jesteś głupi
i raczej już nie zmądrzejesz.

Są ludzie, którzy mają osobowość i są ludzie-taborety
Sa jeszcze jedni - ktorym sie wydaje, ze maja osobowosc a sa po prostu idiotami :-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-12-04 14:38:22
Autor: Zakonspirowany
Pełna Kontrola
W dniu 04-12-2013 14:34, AZ pisze:
On 2013-12-04, Zakonspirowany <xxxxxx.xx.xxxx@gmail.com> wrote:
Nie zrozumiałeś, jak zwykle.
[...]

A w sygnaturce zaznaczają, że mają ponad litra.
Szkoda, że mieszanki w silniku zamiast oleju w głowie.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2013-12-04 15:23:37
Autor: Bartłomiej Kacprzak
Pełna Kontrola

Użytkownik "Zakonspirowany" <xxxxxx.xx.xxxx@gmail.com> napisał w wiadomości news:529f3053$0$2177$65785112news.neostrada.pl...

A w sygnaturce zaznaczają, że mają ponad litra.
Szkoda, że mieszanki w silniku zamiast oleju w głowie.
No ale przyznasz, że mieć ponad litr w głowie zamiast 50 to i tak jest lepiej nie?
Jakbyś nie kręcił to powyżej 125 nie podskoczysz.
Za mało masz w głowie.

--
Bartek
Niebieska9'99

Data: 2013-12-05 02:00:25
Autor: Doman
Pena Kontrola
Za mao masz w gowie.

I midzy nogami.

Data: 2013-12-04 14:42:21
Autor: Adam Wysocki
Pena Kontrola
AZ <artur.zabronski@gmail.com> wrote:

Sa jeszcze jedni - ktorym sie wydaje, ze maja osobowosc a sa po prostu idiotami :-)

Peni kompleksw i cakowicie niereformowalni.

Ale mdrzejszy powinien debilowi ustpi.

http://motogof.tumblr.com/

Data: 2013-12-04 15:16:48
Autor: Tadzik
Pena Kontrola
On Wed, 04 Dec 2013 13:59:02 +0100, Zakonspirowany <xxxxxx.xx.xxxx@gmail.com> wrote:
s ludzie-taborety  postrzegajcy wiat z poziomu chodnika, w systemie
zero-jedynkowym, w kolorze czarnym i biaym

Noooo... i nosz takie 'fajne' frotki na nadgarstkach :)
--
pozdro
tadzik

Data: 2013-12-05 02:00:22
Autor: Doman
Pena Kontrola
s ludzie-taborety ^Z postrzegajcy wiat z poziomu chodnika, w systemie
zero-jedynkowym, w kolorze czarnym i biaym

Noooo... i nosz takie 'fajne' frotki na nadgarstkach :)

http://i45.tinypic.com/nbcgih.jpg

LOL :)

Data: 2013-12-05 08:37:30
Autor: Bartomiej Kacprzak
Pena Kontrola

Uytkownik "Doman" <blatanikov@gang.ru> napisa w wiadomoci news:4lv6b0$goc$3speranza.aioe.org...
[...]

Ale nick wybra sobie wybornie, nic doda, nic uj.

--
Bartek
Niebieska9'99

Data: 2013-12-04 18:55:02
Autor: Monster
Pełna Kontrola
W dniu 2013-12-04 13:59, Zakonspirowany pisze:

[...]

Akurat czytam "Kobiety". Całość jest w zasadzie o dymaniu,stąd twoje zainteresowanie autorem?

--
Tomek

Ducati 900SS
Dniepr z wozem
BMW R1100S

Data: 2013-12-04 19:14:52
Autor: Zakonspirowany
Pełna Kontrola
W dniu 04-12-2013 18:55, Monster pisze:
Akurat czytam "Kobiety". Całość jest w zasadzie o dymaniu,stąd twoje
zainteresowanie autorem?

Nie, ale czy byłoby dziwne, gdyby ciekawiło mnie akurat "dymanie" kobiet? Różowy kolor nie jest moim ulubionym. Kameleon też nie.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2013-12-05 08:53:05
Autor: AZ
Pełna Kontrola
On 2013-12-04, Zakonspirowany <xxxxxx.xx.xxxx@gmail.com> wrote:
[...]

Ale frotki lubisz.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-12-05 02:00:29
Autor: Doman
Pena Kontrola
Dlatego dla mnie Ty jeste zwyczajnie ograniczony.

Gwno nas obchodzi, kim on jest dla ciebie, pedalska podkurwino.

Data: 2013-12-04 15:22:48
Autor: Tadzik
Pena Kontrola
On Wed, 04 Dec 2013 13:08:02 +0100, Zakonspirowany <xxxxxx.xx.xxxx@gmail.com> wrote:
Tak, 8 lat (wkrtce 9), to "chwila". :)
A Ty od kiedy klikash?

Nieno, przegraem. Usenet i grupy binarne od okoo 00 roku. Oddaj ci hod!
--
pozdro
tadzik

Data: 2013-12-04 20:34:02
Autor: Grzybol
Pena Kontrola
Uytkownik "Tadzik" <tadbal@gazeta.pl> napisa w wiadomoci
[...]

Chce Wam sie tak pierdoli? Kady jest miszczem do pierwszego strzau w kolano. Potem ju wszyscy jcz i szcz w majty tak samo...

--
Grzybol

Data: 2013-12-04 23:43:20
Autor: Yogi\(n\)
Pena Kontrola
Uytkownik "Tadzik" <tadbal@gazeta.pl> napisa w wiadomoci news:almarsoft.8109649702140092173news.neostrada.pl...
[...]

On si pojawia na wszystkich grupach sinusoidalnie. Jak mama da na internet, to pisze, jak nie da, to pije (piwo z Biedronki) ;-)
A moe to zwyka cyklofrenia?
--
Yogi(n)

Data: 2013-12-05 06:09:34
Autor: Zakonspirowany
Pełna Kontrola
W dniu 04-12-2013 23:43, Yogi(n) pisze:
On się pojawia na wszystkich grupach sinusoidalnie. Jak mama da na
internet, to pisze, jak nie da, to pije (piwo z Biedronki) ;-)
A może to zwykła cyklofrenia?

Doceniam wasze starania, chłopaki, ale ja jestem 100% heteroseksualny. Z wątku o książce zrobiliście – zupełnie bez potrzeby – piaskownicę.
Dla mnie EOT; homosie lecą do filtra.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2013-12-05 10:42:14
Autor: Monster
Pełna Kontrola
W dniu 2013-12-05 06:09, Zakonspirowany pisze:

Dla mnie EOT; homosie lecą do filtra.
W końcu pierwsza rozsądna decyzja,tylko odfiltruj całą naszą homogrupę.

--
Tomek

Ducati 900SS
Dniepr z wozem
BMW R1100S

Data: 2013-12-07 02:00:16
Autor: Doman
Pena Kontrola
Doceniam wasze starania, chopaki, ale ja jestem 100% heteroseksualny. Z wtku o ksice zrobilicie - zupenie bez potrzeby - piaskownic.
Dla mnie EOT; homosie lec do filtra.

Dymanie czternastek to nie jest heteroseksualizm woku.

Data: 2013-12-05 08:54:19
Autor: AZ
Pełna Kontrola
On 2013-12-04, Yogi(n) <yogi_n@kwasorod.pl> wrote:

Hehe, dobre.
Był przez chwilę na pręgierzu ale tam nie został doceniony i w odwecie obraził się na nich. Teraz tamci cierpią, my natomiast mamy szansę zaskarbić sobie przychylność i odbudować relacje. Apeluję! Nie zmarnujmy tego! ;)

On się pojawia na wszystkich grupach sinusoidalnie. Jak mama da na internet, to pisze, jak nie da, to pije (piwo z Biedronki) ;-)

Jakie z biedronki! Znajduja jakies 10 letnie na smietniku i pija
z kolegami przez skarpetki tak jak szukaja wachy do swoich skuterow
w zbiornikach ciezarowek na zlomowisku ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Pełna Kontrola