Pełna lista tłumaczeń tytułów filmów

Data: 2012-12-30 19:31:43
Autor: Robert
Pełna lista tłumaczeń tytułów filmów
Cześć,
z TV tradycyjnie wieje nudÄ…. A wypatrzenie ciekawej pozycji w tej sieczce graniczy z cudem.
Postanowiłem napisać narzędzie, które znajduje najciekawsze pozycje w TV na najbliższy tydzień. Przez najciekawsze rozumiem te mające najlepsze oceny na IMDB.
Takie narzędzie ma wyglądać następująco:
1. pobrać listę wszystkich programów w TV na najbliższy tydzień
2. pobrać z IMDB ocenę dla programów z (1)

2 jest dość proste - IMDB udostępnia nawet pliki tekstowe z ocenami.
1 - bardziej skomplikowane - udało mi się znaleźć tylko jedno narzędzie - epguide, które w jakiejś formie zwróci listę programów.
I wszystko byłoby ok, gdyby nie fakt, że 1 daje mi listę pozycji w języku polskim, a plik z IMDB - w angielskim.

W zwiÄ…zku z tym mam pytania:
1. Czy podobne narzędzie już istnieje?
2. Jeśli nie, to skąd w IMDB mogę pobrać listę tłumaczeń tytułów (szukałem, nie znalazłem)?
3. Jeśli się nie da, to czy taką listę znajdę gdzieś indziej?

Pozdrawiam,
Robert

Data: 2012-12-30 23:34:49
Autor: Habeck Colibretto
Pełna lista tłumaczeń tytułów filmów
Dnia 30.12.2012, o godzinie 19.31.43, na pl.rec.film, Robert napisa³(a):

Cze¶æ,
z TV tradycyjnie wieje nud±. A wypatrzenie ciekawej pozycji w tej sieczce graniczy z cudem.
Postanowi³em napisaæ narzêdzie, które znajduje najciekawsze pozycje w TV na najbli¿szy tydzieñ. Przez najciekawsze rozumiem te maj±ce najlepsze oceny na IMDB.
Takie narzêdzie ma wygl±daæ nastêpuj±co:
1. pobraæ listê wszystkich programów w TV na najbli¿szy tydzieñ
2. pobraæ z IMDB ocenê dla programów z (1)

2 jest do¶æ proste - IMDB udostêpnia nawet pliki tekstowe z ocenami.
1 - bardziej skomplikowane - uda³o mi siê znale¼æ tylko jedno narzêdzie - epguide, które w jakiej¶ formie zwróci listê programów.
I wszystko by³oby ok, gdyby nie fakt, ¿e 1 daje mi listê pozycji w jêzyku polskim, a plik z IMDB - w angielskim.

W zwi±zku z tym mam pytania:
1. Czy podobne narzêdzie ju¿ istnieje?
2. Je¶li nie, to sk±d w IMDB mogê pobraæ listê t³umaczeñ tytu³ów (szuka³em, nie znalaz³em)?
3. Je¶li siê nie da, to czy tak± listê znajdê gdzie¶ indziej?

A jak z filmweb? Nie móg³by¶ braæ nazwy po polsku z filmweb a potem z niej
braæ angielsk± i pobieraæ info z imdb?

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2012-12-31 19:45:20
Autor: Robert
Pełna lista tłumaczeń tytułów filmów
Habeck Colibretto wrote:

[cut]

A jak z filmweb? Nie mógłbyś brać nazwy po polsku z filmweb a potem z niej
brać angielską i pobierać info z imdb?

Przepraszam, że nie sprawdziłem, ale czy filmweb udostępnia takie coś do pobrania automatem?
Tzn.
$ get-original-name "WirujÄ…cy seks"
.... connecting to filmweb
"Dirty dancing"

Czy jakoÅ› podobnie? ;-)

Szczęśliwego Nowego Roku,
Robert

Data: 2012-12-31 20:08:57
Autor: Habeck Colibretto
Pełna lista tłumaczeń tytułów filmów
Dnia 31.12.2012, o godzinie 19.45.20, na pl.rec.film, Robert napisa³(a):

A jak z filmweb? Nie móg³by¶ braæ nazwy po polsku z filmweb a potem z niej
braæ angielsk± i pobieraæ info z imdb?

Przepraszam, ¿e nie sprawdzi³em, ale czy filmweb udostêpnia takie co¶ do pobrania automatem?
Tzn.
$ get-original-name "Wiruj±cy seks"
... connecting to filmweb
"Dirty dancing"

Czy jako¶ podobnie? ;-)

Szczê¶liwego Nowego Roku,
Robert

A za cholerê nie wiem. Nie jestem programist±. Bior±c pod uwagê, ¿e to
polski serwis filmowy dla mas... to w±tpiê. ;)