Pełna wersja materiału TVN o Iskrach

Data: 2013-09-16 23:21:10
Autor: Krzysztof 45
Pełna wersja materiału TVN o Iskrach
W dniu 2013-09-16 22:29, anacron pisze:
http://ttv.pl/archiwum/99001,polskie-fotoradary-klamia,0.html

Z pozdrowieniami dla KGP i GUM

Po co ich pozdrawiać. Kto jak kto, ale oni od lat doskonale zdają sobie
sprawę jakie gówno maja w rekach i jakie gówno świadomie dopuścili.
Świadczy to tylko o tym, jaki ta władza ma stosunek do społeczeństwa.
W cywilizowanym kraju, za taki wał kilku wsadzili by do kryminału. Ale
to ma przynosić kasę. Cel uświęca środki.

Rzecznik policji LOL. Gdy słucham czasami tego patałacha i nie tylko w
tym temacie, to rzygać się chce. Pierdoli takie farmazony na wizji jak
pokurcz Urban za PRL-u.
On faktycznie chyba nie ma kolegów. Bo gdyby miał, to by mu zwrócili
uwagę by nie robił z siebie idioty zwłaszcza na wizji.
--
Krzysiek

Data: 2013-09-17 02:44:20
Autor: anacron
W dniu 16.09.2013 23:21, Krzysztof 45 pisze:
[...]

Zgoda :)

Rzecznik policji LOL. Gdy słucham czasami tego patałacha i nie tylko w
tym temacie, to rzygać się chce. Pierdoli takie farmazony na wizji jak
pokurcz Urban za PRL-u.

http://www.youtube.com/watch?v=C8bsOuArRis
http://www.youtube.com/watch?v=Ftsddf2IN7o

Te linki zakładam, że już widziałeś?

On faktycznie chyba nie ma kolegów. Bo gdyby miał, to by mu zwrócili
uwagę by nie robił z siebie idioty zwłaszcza na wizji.

Robi to za co mu płacą. Na niektóre pytania nie ma dobrych odpowiedzi, a
o zadanie tego celowo poprosiłem reportera. Jak on biedaczek ma
pokazać/opisać coś, czego radar nie potrafi? No i jak mógłby uczciwie
przyznać wprost, że reporter ma rację?

--
anacron

Data: 2013-09-17 04:00:47
Autor: Budzik
Pe³na wersja materia³u TVN o Iskrach
Osobnik posiadaj±cy mail @vp.pl napisa³(a) w poprzednim odcinku co nastêpuje:

Z pozdrowieniami dla KGP i GUM

Po co ich pozdrawiaæ.

Chyba nie rozumiesz slowa "ironia"...

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")

Data: 2013-09-17 06:44:12
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2013-09-17 06:00, Budzik pisze:

Chyba nie rozumiesz slowa "ironia"...

Doskonale rozumie. Tylko gdyby¶ pomy¶la³ lub lepiej zobaczy³ jaka ich
jest reakcja na to "pozdrawiam", to zobaczy³ by¶ ¿e im siê na pyskach
robi siê u¶mieszek, ironiczny u¶mieszek, który mówi - tyle lat daj± siê
dymaæ i jeszcze bêd± dymani.

--
Krzysiek

Data: 2013-09-17 08:36:00
Autor: Robson
W dniu 2013-09-17 06:44, Krzysztof 45 pisze:
W dniu 2013-09-17 06:00, Budzik pisze:

Chyba nie rozumiesz slowa "ironia"...

Doskonale rozumie.

Kto rozumie?

Data: 2013-09-17 08:31:57
Autor: Myjk
Pe³na wersja materia³u TVN o Iskrach
Tue, 17 Sep 2013 08:36:00 +0200, Robson
Chyba nie rozumiesz slowa "ironia"...
Doskonale rozumie.
Kto rozumie?

Zaraz napisze, że to literówka i się czepiasz niczym policjant z iskrą tego co jechał zgodnie z przepisami!

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-09-17 10:07:57
Autor: Robson
W dniu 2013-09-17 08:31, Myjk pisze:
Tue, 17 Sep 2013 08:36:00 +0200, Robson

Chyba nie rozumiesz slowa "ironia"...
Doskonale rozumie.
Kto rozumie?

Zaraz napisze, ¿e to literówka i siê czepiasz niczym
policjant z iskr± tego co jecha³ zgodnie z przepisami!

To "ironia"?

Data: 2013-09-17 13:03:31
Autor: Myjk
Pe³na wersja materia³u TVN o Iskrach
Tue, 17 Sep 2013 10:07:57 +0200, Robson
To "ironia"?

Nawet dwie! ;)

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-09-17 17:48:14
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2013-09-17 13:03, Myjk pisze:
Tue, 17 Sep 2013 10:07:57 +0200, Robson

To "ironia"?

Nawet dwie! ;)

Macie orgazmy? :)
--
Krzysiek

Data: 2013-09-17 21:13:23
Autor: Myjk
Pełna wersja materiału TVN o Iskrach
Tue, 17 Sep 2013 17:48:14 +0200, Krzysztof 45
Macie orgazmy? :)

Całe czy!

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-09-17 17:47:17
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2013-09-17 08:36, Robson pisze:
W dniu 2013-09-17 06:44, Krzysztof 45 pisze:
W dniu 2013-09-17 06:00, Budzik pisze:

Chyba nie rozumiesz slowa "ironia"...

Doskonale rozumie.

Kto rozumie?
Nie kumaty? Rozwali³o to twój tok pojmowania istoty tematu?
To s± moje skróty klawiaturowe jak by co.
--
Krzysiek

Data: 2013-09-17 17:51:15
Autor: Artur Ma¶l±g
W dniu 2013-09-17 17:47, Krzysztof 45 pisze:
[...]

LOL - doskonale wiadomo o co chodzi :P

To s± moje skróty klawiaturowe jak by co.

Ciekawe t³umaczenie:>

Data: 2013-09-17 17:57:59
Autor: Krzysztof 45
Pe³na wersja materia³u TVN o Iskrach
W dniu 2013-09-17 17:51, Artur Ma¶l±g pisze:

Ciekawe t³umaczenie:>

Ale zawsze to jakie¶ jest. Neutralne:)
Czyta³e¶ t³umaczenie kogutka444 odno¶nie cytowania/czytnika? :)

--
Krzysiek

Data: 2013-09-17 19:03:39
Autor: jerzu
Pe³na wersja materia³u TVN o Iskrach
On Tue, 17 Sep 2013 17:47:17 +0200, Krzysztof 45
<"mekar[wytnijto]"@vp.pl> wrote:

To s± moje skróty klawiaturowe jak by co.

Jak ja chodziem do szko³y to nazywano to inaczej. Ale wtedy to
komputerów nie by³o.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-09-17 19:00:34
Autor: Budzik
Pe³na wersja materia³u TVN o Iskrach
Osobnik posiadaj±cy mail robson@w.pl napisa³(a) w poprzednim odcinku co nastêpuje:

Chyba nie rozumiesz slowa "ironia"...

Doskonale rozumie.

Kto rozumie?

Mo¿e on z Wroc³awia?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
Jacoj: ...istniej± na ¶wiecie ludzie, którzy potrafi± zepsuæ stalow± kulê...
Pszemol: No to jest nas dwu...

Pełna wersja materiału TVN o Iskrach