Pełna współpraca PO z PiS.

Data: 2013-10-08 12:07:10
Autor: WW
Pełna współpraca PO z PiS.
Witam

I kto jeszcze ma złudzenia?
Te dwie partie i ich wodzowie, uzupełniają się nawzajem doskonale. Spolaryzowali ten elektorat, który jeszcze chodzi na głosowania i skutecznie zniechęcili pozostałych.
Dzięki temu dzielą się władzą.
Jak zaszła realna groźba, że HGW i PO przegra referendum, to od razu do kampanii włączył się PiS i skutecznie zachęci znaczną cześć normalnych ludzi do zostania w domu.
Przypomnę, że nie głosując, popieramy HGW.
Przystąpienie oficjalnie PiS-u do kampanii referendalnej zmieniło go, z odsunięcia nieporadnej bufetowej w zagrywkę polityczną, "odsuńcie innych od koryta, bo my tam chcemy się dorwać".
Wielu ludzi, którzy są kiepskiego zdania o HGW uważa również, że PiS to także zło - zatem zostaną w domu.

I o to chodzi.

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

Data: 2013-10-08 13:02:59
Autor: Trybun
Pełna współpraca PO z PiS.
W dniu 2013-10-08 12:07, WW pisze:
[...]

Złudzeń to może było trochę na początku, zaraz po przejęciu władzy przez towarzystwo okrągłostołowe, bo wtedy dla rownowagi byli Jaruzelski, Moczulski i jeszcze paru innych. Ze wstydem przyznaje że nawet ja przez jakiś czas wierzyłem w wzajemną niechęć do siebie panów Wałęsy i Kwaśniewskiego. Jednak ile ktoś kto ma się za człowieka myślącego samodzielnie może wchodzić do tego samego szamba.. W podsumowaniu - POPiSPSLSLDRP to jeden chór, który zawłaszczył na swój użytek nawet miejsce dla prawdziwej opozycji.

Data: 2013-10-08 22:17:08
Autor: Towarzysz Gnój
Pełna współpraca PO z PiS.

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:l30opj$mas$1node2.news.atman.pl...

> [...]
| samodzielnie może wchodzić do tego samego szamba.. W podsumowaniu -
| POPiSPSLSLDRP to jeden chór, który zawłaszczył na swój użytek nawet

'Opozycji' wam się zachciewa towarzyszu Trybun?..
Otóż w naszym systemie nie ma opozycji. Wiecie czemu Okrągły Stół był okrągły? Żeby ludzie nie knuli po kątach. No więc gdyby ten stół był na przykład trójkątny, to może byłaby dziś jakaś opozycja... Ale widzieliście przecież w telewizji, że był okrągły, więc ufajcie Partii i przestańcie narzekać.
__
gru.pl

Data: 2013-10-16 18:03:02
Autor: Trybun
Pełna współpraca PO z PiS.
W dniu 2013-10-08 22:17, Towarzysz Gnój pisze:

[...]

Nie, nie zachciewa mi się, ale niech kolesie skończą z tym błaznowaniem i pozowaniom na opozycjonistów wobec siebie.

Data: 2013-10-16 19:44:22
Autor: Towarzysz Gnój
Pełna współpraca PO z PiS.

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:l3mdc8$uha$1node1.news.atman.pl...

| Nie, nie zachciewa mi się, ale niech kolesie skończą z tym błaznowaniem

Dlaczego mają skończyć? U pańskiego stołu tego się właśnie uczyli, więc czego wy jeszcze chcecie towarzyszu Trybun?

| i pozowaniom na opozycjonistów wobec siebie.

A widzieliście kiedy, żeby Władza Ludowa z kim innym rozmawiała, jak z sobą samą?
Buuuuuuu-ha-ha-ha!
gnoj.czerwony@gru.pl

Data: 2013-10-15 07:45:03
Autor: WW
Pełna współpraca PO z PiS.
W dniu 2013-10-08 13:02, Trybun pisze:
[...]

Ciekawe, czym teraz p.Tusk odwdzięczy się p.Kaczyńskiemu za uratowanie bufetowej?

Data: 2013-10-15 23:00:56
Autor: Towarzysz Gnój
Pełna współpraca PO z PiS.

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości

| Ciekawe, czym teraz p.Tusk odwdzięczy się p.Kaczyńskiemu za uratowanie
| bufetowej?

Buuuuuu-ha-ha!   p.Tusk ma inne za-da-nia!
gru.pl

Data: 2013-10-16 00:29:27
Autor: xantiros
Pełna współpraca PO z PiS.
W dniu 2013-10-15 07:45, WW pisze:

Ciekawe, czym teraz p.Tusk odwdzięczy się p.Kaczyńskiemu za uratowanie
bufetowej?

Zafunduje mu lot drugą tutką ?

Data: 2013-10-16 19:47:13
Autor: Towarzysz Gnój
Pełna współpraca PO z PiS.

Użytkownik "xantiros" <xantiros_WYTNIJTO_@ymail.com> napisał w wiadomości news:l3kfkb$9h$3node1.news.atman.pl...

| Zafunduje mu lot drugą tutką ?

To tak jakby sobie ten lot zafundował, dlatego przenigdy!

Data: 2013-10-17 08:38:51
Autor: WW
Pełna współpraca PO z PiS.
W dniu 2013-10-16 19:47, Towarzysz Gnój pisze:

| Zafunduje mu lot drugą tutką ?

To tak jakby sobie ten lot zafundował, dlatego przenigdy!

Nie poleciał wtedy, to nie poleci i teraz.
Ciekawe, dlaczego w ostatni chwili zrezygnował z tamtego lotu, a drugi wybrał niespodziewanie pociąg mimo, że do tej pory nigdy okazji darmowego lotu i pokazania się przed kamerami nie zaniedbał?
Zastanawiające - nieprawdaż?

Data: 2013-10-17 22:21:55
Autor: Towarzysz Gnój
Pełna współpraca PO z PiS.

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:l3o0m2$h0t$1node1.news.atman.pl...
> [...]
| > |

> [...]
| wybrał niespodziewanie pociąg mimo, że do tej pory nigdy okazji
| darmowego lotu i pokazania się przed kamerami nie zaniedbał?

Dlaczego zastanawiajace? Kaczuś ocalał, bo taki był wyrok Historii. Gdyby zginął razem z bratem, nie byłoby dzisiaj PO (nie mówiąc o palikociarni). Więc jak wy towarzyszu sobie to wyobrażacie? SLD 20% PSL-5, a reszta przeciw nam?
gru.pl

Data: 2013-10-16 18:03:07
Autor: Trybun
Pełna współpraca PO z PiS.
[...]

Kaczyński nadal będzie istniał w polityce.. i to mu wystarczy, przecież tak na dobrą sprawę i tak mu nie chodzi o pełnię władzy.. to jedno, drugie to taka sprawa że nie było żadnego problemu i nieporozumień ws. prezydenta W-wy, ot takie kolejne igrzyska odwracające uwagą gapiów od poważnych spraw.

Data: 2013-10-18 21:30:07
Autor: Towarzysz Gnój
Pełna współpraca PO z PiS.

> [...]
| tak na dobrą sprawę i tak mu nie chodzi o pełnię władzy.. to jedno,
| drugie to taka sprawa że nie było żadnego problemu i nieporozumień ws.

Uważacie Trybunie, że pomysł referendum wyszedł od Kaczora?

Pełna współpraca PO z PiS.