Peło uruchamia żelazny elektorat

Data: 2010-08-09 17:44:10
Autor: u2
Peło uruchamia żelazny elektorat
http://lubczasopismo.salon24.pl/pionek/post/216765,po-uruchamia-zelazny-elektorat

"Zamiast głośno zastanawiać się, gdzie w obliczu katastrofy, jaka
dotknęła Bogatynię i okolice są tak wrażliwi w kampanii wyborczej na
ludzką dolę premier i prezydent, wszyscy zwolennicy partii miłości
rozprawiają o meandrach duszy i umysłu Jarosława Kaczyńskiego.

Dlaczego nikt nie apeluje, aby wzuli wysuszone zapewne po kampanii
kalosze i wrócili między worki z piaskiem i pobrodzili jak za dawnych
dobrych dni po szlamie?

Warto przypomnieć, że po rozbiciu „Białego Miasteczka” media wymusiły na
Jarosławie Kaczyńskim przerwanie wypoczynku po dwóch dniach. Dzisiaj
cisza i media jakoś nie nawołują Donalda Tuska i Bronisława
Komorowskiego do zajęcia się tym, za co Polacy im płacą.

No cóż jesteśmy na innym etapie i funkcjonariusze frontu ideologicznego
zwani nad Wisłą szumnie dziennikarzami, co ja, co, ale skąd wyrastają im
nogi wiedzą doskonale.

Protestowałem, kiedy krzyż na Krakowskim Przedmieściu zwano pisowskim, a
jego obrońców w mediach przedstawiano, jako fanatyków tej partii
politycznej.

Dziś widząc najazd na krzyż współczesnych Hunów z PO i SLD zaczynam być
dumny z tamtych medialnych manipulacji. Mając do wyboru krzyż z drewna i
z puszek od piwa Lech, wybieram ten prawdziwy."

Peło uruchamia żelazny elektorat