PeKaO SA - Zniknely mi pieniadze z konta a bank milczy!

Data: 2009-07-16 10:49:08
Autor: namikk
PeKaO SA - Zniknely mi pieniadze z konta a bank milczy!
Tomek wrote:

Wprawdzie kwota która zniknela nie jest duza, ale sam fakt znikniecia
jest dziwny.

Co za chory bank.

U nich to normalne,że giną pieniądze z kont, nie jesteś pierwszą i ostatnią
osobą,złóż reklamację niech Ci wyjaśnią jak to możliwe, że nie ma Twoich $
i kto je w takim razie  ma? ;-)
Jakby nie patrzeć daje do myślenia - prawda?

Pozdrawiam

PeKaO SA - Zniknely mi pieniadze z konta a bank milczy!