Pec, Janskie - tani nocleg

Data: 2010-01-11 06:44:01
Autor: k
Pec, Janskie - tani nocleg
Czesc,
wybieram sie 15-19.02 w rejon Pecu i Janskich ze znajomymi (5 osob).
Poszukuje tanszego noclegu niz 800kc.
Znacie?
k.

Data: 2010-01-11 16:33:35
Autor: J.F.
Pec, Janskie - tani nocleg
Uzytkownik "k" <f0r5p4m@o2.pl> napisal w wiadomosci
wybieram sie 15-19.02 w rejon Pecu i Janskich ze znajomymi (5 osob).
Poszukuje tanszego noclegu niz 800kc.
Znacie?

Jak bedziecie samochodem to mozna rozwazyc Lubawke czy Kamienna Gore, a jak terenowym 4x4 to nawet Kowary

J.

Data: 2010-01-12 01:09:19
Autor: August
Pec, Janskie - tani nocleg
On 11 Sty, 15:44, k wrote:

Czesc,
wybieram sie 15-19.02 w rejon Pecu i Janskich ze znajomymi (5 osob).
Poszukuje tanszego noclegu niz 800kc.
Znacie?

jesli tanio, to bym sie rozgladal za noclegiem w miejscowosci Svoboda
nad Upou

--
pozdrav,
August

Data: 2010-01-12 11:51:46
Autor: reme.k
Pec, Janskie - tani nocleg
Czesc,
wybieram sie 15-19.02 w rejon Pecu i Janskich ze znajomymi (5 osob).
Poszukuje tanszego noclegu niz 800kc.
Znacie?
k.
http://www.apartmany.yc.cz/cenik.html
ale nie byłem tam tylko znalazłem na necie.

Data: 2010-01-14 05:21:31
Autor: b.las
Pec, Janskie - tani nocleg
On 11 Sty, 15:44, k <f0r5...@o2.pl> wrote:
Czesc,
wybieram sie 15-19.02 w rejon Pecu i Janskich ze znajomymi (5 osob).
Poszukuje tanszego noclegu niz 800kc.
Znacie?

moze tu http://www.chata-elizabeth.cz/cs/ubytovani-harrachov.html

nie napisałeś za co te 800kc

pozdr,
blas
--
http://www.bikestats.pl Wasze wycieczki rowerowe

Data: 2010-02-21 11:17:47
Autor: k
Pec, Janskie - tani nocleg
Czesc,
wczoraj skonczylem ski-wczasy w Czechach podczas ktorych mieszkalem z
ekipa w Svobodzie - August dzieki za pomysl.
Dom wolnostojacy, bez wlascicieli, dwupietrowy, pokoje z wc i
prysznicem, tv sat, na kazdym pietrze kuchnia - bez wyzywienia ale w
miasteczku do wyboru bylo kilka restauracji.
Wszystkim udajacym sie w tamten teren szczerze polecam miejscowke!

link: http://rudolfuv-dvur.webnode.cz/

Pozdr.

Pec, Janskie - tani nocleg