Pecet WYMAGA do pracy podpiętego kabla HDM I

Data: 2014-09-28 16:53:31
Autor: RadoslawF
Pecet WYMAGA do pracy podpiętego kabla HDM I
Dnia 2014-09-28 13:40, Użytkownik Z_D napisał:
Czy zna może ktoś przyczynę takiego sprzężenia się TV i kompa z W7 Home???
Gdy kabel odepnÄ™, gasnie ekran.
Po podpieciu, obraz wstaje natychmiast.
Bez kabla restart takze nie pomaga.
W trybie aw. taki fakt nie zachodzi.
Przeinstalować kartę graficzną?
Inny jakis pomysł?
Na razie nie grzebałem....by nie napaprac sobie roboty...

WyglÄ…da jak problem z konfiguracjÄ… czyli ustawianiem na czym
ma wyświetlać.

Pozdrawiam

Data: 2014-09-28 15:55:12
Autor: Z_D
Pecet WYMAGA do pracy podpiętego kabla HDMI
W artykule <m097da$h3b$1@node1.news.atman.pl> RadoslawF napisal(a):

Wygl±da jak problem z konfiguracj± czyli ustawianiem na czym
ma wy¶wietlać.

W panelu sterowania karty (Nvidia),w lini:sterowanie wielu monitorów
zaznaczony był standardowy kompa(iiyama) i mój Samsung TV.
Gdy odznaczyłem Samsunga,wypięcie kabla TV nie zgasiło monotora.
Podpi±łem kabel ponownie.
Niestety,taka opcja nie posyła obrazu z kompa na TV (z "wyhaczonym" TV)

Wniosek:
1.jesli chcę mieć obraz z kompa na TV, trzeba się zgodzic na to,
 by były dwa odbiory obrazu z karty graf.(tzw.wiele monitorów)
2. gdy "przeszkadza" :) kabel HDMI, trzeba wyhaczyć w karcie Samsunga.

Rozpoznane.  Wiadomo czego się trzymać.
Dzięki RadoslawF za podpowiedĽ.
:)

--

Pecet WYMAGA do pracy podpiętego kabla HDM I