Pecet a'la tablet

Data: 2018-01-26 10:20:42
Autor: m4rkiz
Pecet a'la tablet
Data: 2018-01-26 16:01:56
Autor: m
Pecet a'la tablet
On 2018-01-23 20:26, Sebastian Biały wrote:
Cześć.

Poszukuje *taniego* peceta w formie tabletu.

https://allegro.pl/kategoria/laptopy-491?order=d&ekran-dotykowy=tak&offerTypeBuyNow=1&stan=u%C5%BCywane&stan=po%20zwrocie&stan=powystawowe&stan=odnowione%20przez%20producenta

Podepnę się pod wątek:

Co brakuje temu pacjentowi?:
http://allegro.pl/laptop-tablet-dell-latitude-xt3-i5-4gb-320gb-gw12-i7151230707.html

Po parametrach spodziewałbym się co najmniej 3-4 razy większej ceny. Czy
to normalna cena w tych parametrach czy należy się doszukiwać jakiegoś
feleru?

p. m.

Data: 2018-01-26 16:29:41
Autor: elmer radi radisson
Pecet a'la tablet
On 2018-01-26 16:01, m wrote:

Co brakuje temu pacjentowi?:
[...]

Chyba jest jakis wysyp polizingowcow z tego kalibru, wczoraj kolega
namierzyl tez calkiem znosnego i rzeskiego thinkpada z  i5 i sie
zastanawial czy tej ofercie czegos nie brakuje. Pewnie niejedna firma
pozbywa sie zamortyzowanych i pozbawionych gwarancji kilkulatkow, a te
modele sa juz naprawde niezlymi kąskami.

--

memento lorem ipsum

Data: 2018-02-08 00:59:36
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Pecet a'la tablet

"elmer radi radisson" p4fhh9$9o9$1@portraits.wsisiz.edu.pl

Chyba jest jakis wysyp polizingowcow z tego kalibru

Wkrótce wysypią się masowo -- banki (itp.) przesiądą się
na cosie wolne od Meltdown, Spectre itd... [lecz obarczone
czymś podobnym...]

--
  _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. danutac.oferty-kredytowe.pl .-.
 (,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2018-01-26 16:45:39
Autor: Uncle Pete
Pecet a'la tablet
[...]

Sprzedawca ma trochę za dużo negatywnych komentarzy.

Data: 2018-01-26 16:56:16
Autor: Jacek Maciejewski
Pecet a'la tablet
Dnia Fri, 26 Jan 2018 16:45:39 +0100, Uncle Pete napisał(a):

Sprzedawca ma trochę za dużo negatywnych komentarzy.

2,1% to dużo??
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2018-01-26 19:32:33
Autor: Uncle Pete
Pecet a'la tablet
On 2018-01-26 16:56, Jacek Maciejewski wrote:
Dnia Fri, 26 Jan 2018 16:45:39 +0100, Uncle Pete napisał(a):

Sprzedawca ma trochę za dużo negatywnych komentarzy.

2,1% to dużo??

Moje wieloletnie doświadczenie z Allegro pokazuje, że przy gdzieś powyżej 0,5% negatywów należy przynajmniej przeczytać te negatywy. Raz było nawet tak, że gość miał tylko dwa negatywy na kilkaset pozytywów, a mnie oszukał dokładnie tak, jak było napisane w jednym z nich. Teraz, kiedy można nie bać się odwetowca, sytuacja może się poprawić.

Ponadto w przypadku sprzedawców różnych powystawowców,poleasingowców i w leżaków magazynowych sprzedawcy często mają tendencję do zbyt optymistycznego opisu stanu sprzętu. Lubią także opisywać wady w taki sposób, abyś w miarę możliwości ich nie zauważył.

Wracając do tego konkretnie sprzedawcy czytamy np. taki komentarz:

"Towar niezgodny z opisem. Dzwoniłem do sprzedawcy , zapewniał mnie że laptop jest grade A , czyli nie starszy jak 1 rok, . Jest grade B. Bateria nie chciala się ładować. Opis: bateria trzyma co najmniej 1 h. Zamówiłem dodatkowo dysk 500GB. Laptop go nie widział. W opisie reklamacje DORR TO DOOR, w regulaminie jest , że kupujący ma dostarczyć towar na swój koszt. Oddałem towar. Zwrot pieniędzy otrzymałem po drugim e-mailu. Na pierwszy nie dostałem żadnej odpowiedzi. Nie polecam sprzedawcy."

Data: 2018-01-26 19:50:28
Autor: Jacek Maciejewski
Pecet a'la tablet
Dnia Fri, 26 Jan 2018 19:32:33 +0100, Uncle Pete napisał(a):

Oddałem towar. Zwrot pieniędzy otrzymałem po drugim e-mailu. Na pierwszy nie dostałem żadnej odpowiedzi. Nie polecam sprzedawcy."

Zawesze można mieć pecha :) Najważniejsze że primo - można było zwrócić
towar bez gadania bo kupiony w firmie i secundo że klient dostał zwrot
już po drugim mailu :). Ale popieram ostrożność, niech każdy dobiera
ryzyko wg. własnej oceny.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2018-02-06 01:11:01
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Pecet a'la tablet

"Uncle Pete" p4fs7m$jek$1@node2.news.atman.pl

[...]

Ostrzegam przed Electro.pl -- kupiłem tam fatalnego Monstera
a moderator nie wpuścił mojej opinii -- oczywiście negatywnej.

Nie pamiętam, czy próbowałem opisać wrażenia na Opineo, czy
w innym miejscu, ale kto szuka, ten znajdzie, gdyż problem
Monstera opisałem obszernie na grupach (być może na grupie
gsm) -- dołączając do opisów moją korespondencję z Electro.pl
dotyczącą tego zakupu.

Moderatorzy dość często nie wpuszczają negatywnych ocen
pozbawionych wulgaryzmów -- takim sposobem wykazują, iż
JEDYNIE nieokrzesane chamy zgłaszają problemy. Zauważyłem
takie zachowanie w wielu miejscach rzekomo wolnego netu.

IMO tylko 100% pozytywnych (czyli 0 negatywnych) opinii
to dobry rezultat. Nawet kilka negatywnych na 10 tysięcy
pozytywnych wróży problemy niemożliwe do rozwiązania. MZ
te pozytywne są efektem sztucznego opiniowania, zaś
negatywne nie są wpuszczane...

Data: 2018-01-27 14:37:38
Autor: Sebastian Biały
Pecet a'la tablet
On 1/26/2018 4:01 PM, m wrote:
[...]

Gdybym szukał laptopa dawno bym coś znalazl w tej kategorii. Problem w tym że laptopy są znacznie cieższe z powodu masy zbednej mi mechaniki. Toporny tak, ale nie mający masy zbędnych rzeczy. Nie potrzebuje klawiatury, napędu optycznego, obracanego ekranu itp.

Raczej coś w tym guście:

http://en.chuwi.com/product/items/Chuwi-Hi10.html

Data: 2018-01-28 01:30:30
Autor: Krystek
Pecet a'la tablet
On 1/26/2018 4:01 PM, m wrote:
[...]

To dual-boot? Specyfikacja podaje, że jest Windows 10 i Android 5.1...

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2018-01-30 19:13:31
Autor: Sebastian Biały
Pecet a'la tablet
On 1/28/2018 1:30 AM, Krystek wrote:
http://en.chuwi.com/product/items/Chuwi-Hi10.html
To dual-boot? Specyfikacja podaje, że jest Windows 10 i Android 5.1...

Miałem to w rękach przez minutę. Nie wiem. Ale wygladało dość zgrabnie.

Pecet a'la tablet