Pecet składak dla laika?

Data: 2012-06-15 21:03:15
Autor: januszek
Pecet składak dla laika?
Dyletant napisa?(a):

[...]

Czy to jest taki specyficzny trolling, który można porównać do psa bojowego, który szkolony jest do tego aby potencjalnwego agresora zalizać na śmierć? ;P

j.

Data: 2012-06-15 15:05:14
Autor: Dyletant
Pecet składak dla laika?
On 15 Cze, 23:03, januszek <janus...@polska.irc.pl> wrote:
Dyletant napisa?(a):

[...]

Czy to jest taki specyficzny trolling, który można porównać do psa
bojowego, który szkolony jest do tego aby potencjalnwego agresora
zalizać na ¶mierć? ;P

Tylko pytam. Chcę złożyć peceta.

Hej, a może pomyliłem grupy, co? ;D

Może wy¶lę grzeczn± pro¶bę o pomoc w złożeniu peceta na pl.sci.sex ?

To jak, znajdzie się kto¶ kto chociaż powie jak z tym zacz±ć?

Z góry dziękuję :D

P.S. Rozumiem, że to może być tajemnica handlowa, tak? Wtedy nic się
nie dowiem. To jasne. Pytać można, tak? Po to s± grupy.

Mnie jak kto¶ grzecznie pyta i wiem, to nie mówię mu, że jest trolem
tylko pomagam i odpowiadam.

Data: 2012-06-16 00:28:13
Autor: Animka
Pecet składak dla laika?
W dniu 2012-06-16 00:05, Dyletant pisze:
[...]

Uważam, że tu sie więcej dowiesz:
http://www.google.pl/#hl=pl&gs_nf=1&cp=23&gs_id=39&xhr=t&q=Składanie+peceta+porady&pf=p&sclient=psy-ab&oq=Składanie+peceta+porady&aq=f&aqi=&aql=&gs_l=&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&fp=283e1a9f97b3bf02&biw=1440&bih=701

--
animka

Data: 2012-06-15 16:32:34
Autor: Dyletant
Pecet składak dla laika?
On 16 Cze, 00:28, Animka <to.nie...@wp.pl> wrote:

> [...]

Uważam, że tu sie więcej dowiesz:http://www.google.pl/#hl=pl&gs_nf=1&cp=23&gs_id=39&xhr=t&q=Składanie+peceta+porady&pf=p&sclient=psy-ab&oq=Składanie+peceta+porady&aq=f&aqi=&aql=&gs_l=&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&fp=283e1a9f97b3bf02&biw=1440&bih=701

Dziękuję. Nie chce się otworzyć.

Tutaj składanie peceta to jest tajemnica handlowa. Złoże swojego i
zmykam, tak?

Ojciec mówi, żebym poszedł do punktu to mi złoż±. No jasne że tak. Ale
chciałbym sam spróbować. Ogólnie to jest możliwe? Czę¶ci na giełdzie
na przykład? Z gwarancj±? Bez? Zabuja razem czy nie?

Nie znam się na tym.

Planuję wydać maks. do 5 tysięcy. To dużo? Mało?

Data: 2012-06-16 01:45:13
Autor: smokeustachy@gazeta.pl
Pecet składak dla laika?
W dniu 16.06.2012 01:32, Dyletant pisze:
/.../.

Planuję wydać maks. do 5 tysięcy. To dużo? Mało?

Pamiętaj, że musi mieć sze¶ć tysięcy gigabajtów RAM.

Data: 2012-06-16 16:03:47
Autor: Dyletant
Pecet składak dla laika?
On 16 Cze, 01:45, "smokeusta...@gazeta.pl" <smokeusta...@gazeta.pl>
wrote:
W dniu 16.06.2012 01:32, Dyletant pisze:
/.../.

> Planuję wydać maks. do 5 tysięcy. To dużo? Mało?

Pamiętaj, że musi mieć sze¶ć tysięcy gigabajtów RAM.

Mało.

Data: 2012-06-16 05:50:44
Autor: Przemysław Ryk
Pecet składak dla laika?
Dnia Fri, 15 Jun 2012 16:32:34 -0700 (PDT), Dyletant napisał(a):

Dziękuję. Nie chce się otworzyć.

Tutaj składanie peceta to jest tajemnica handlowa. Złoże swojego i
zmykam, tak?

Ojciec mówi, żebym poszedł do punktu to mi złożą. No jasne że tak. Ale
chciałbym sam spróbować. Ogólnie to jest możliwe? Części na giełdzie
na przykład? Z gwarancją? Bez? Zabuja razem czy nie?

Nie znam siÄ™ na tym.

Planuję wydać maks. do 5 tysięcy. To dużo? Mało?

Zadajesz pytanie na modłę „Chce kupić samochód. Taki na najbliższe 10 lat.
Jeszcze nie wiem, co nim będę woził, ale żeby był w miarę uniwersalny.”.
Dziwisz siÄ™, ĹĽe grupowicze niespecjalnie garnÄ… siÄ™ do typowania
konfiguracji?

--
[ PrzemysĹ‚aw "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Masz ochotÄ™ kupić telefon w sklepie komoorki.pl? UsiÄ…dĹş i poczekaj, aĹĽ   ]

Data: 2012-06-16 06:44:54
Autor: januszek
Pecet składak dla laika?
Przemysław Ryk napisa?(a):

[...]

Wczesniej chcial kupil ultrabooka ;) Dostal kilka propozycji ale zadna mu sie nie podobala bo zupa byla slona czy cus ;P

j.

--
Uprzejmie Państwu deklaruję, że w czasie Euro2012 będę bojkotował polityków i politykę!

Data: 2012-06-16 16:10:28
Autor: Dyletant
Pecet składak dla laika?
On 16 Cze, 08:44, januszek <janus...@polska.irc.pl> wrote:
Przemysław Ryk napisa?(a):

> [...]

Wczesniej chcial kupil ultrabooka ;) Dostal kilka propozycji ale zadna
mu sie nie podobala bo zupa byla slona czy cus ;P

Bo kurna nie jestem milionerem, żeby płacić za pocienionego Atari 5
tysięcy ;D

Data: 2012-06-17 21:38:39
Autor: smokeustachy@gazeta.pl
Pecet składak dla laika?
W dniu 16.06.2012 08:44, januszek pisze:
/.../
Wczesniej chcial kupil ultrabooka ;) Dostal kilka propozycji ale zadna
mu sie nie podobala bo zupa byla slona czy cus ;P

Ja odbyłem podobną dyskusję w kategorii econo. Lapek czy pudło i za ile?
Ta platforma AMD E-300 to ma jakąś wydajność przy zegarze 2x1.3 GHz?
Bo stacjonarka ma 2x3.2 GHz?

Przy przesiadce z Athlona 1600+?

Z kolei Intele to szaleństwo jakiś Celeronów, Pentiumów itp?

Czas działania na baterii?
Niestety obecnie tanie lapki sÄ… w wersji dla mnie czyli bez systemu.

Data: 2012-06-16 16:09:00
Autor: Dyletant
Pecet składak dla laika?
On 16 Cze, 05:50, Przemysław Ryk <przemyslaw....@gmail.com> wrote:

[...]

Racja. Konkretnie:

Procek: i7
RAM: 16G (ew. 32g)
Twardziel: 1T (ew. 2T)
SSD: 30G
System: W7
Płyta: standard, żeby się cało¶ć za długo nie podnosiła
Grafika: standard
Muzyka: standard
Obudowa: standard

O czym¶ zapomniałem? Jaka orientacyjna cena za to? Gdzie to kupić?
Samemu kupować czę¶ci czy i¶ć do kogo¶ kto to składa?

Dziękuję i pozdrawiam,

D.

P.S. Uwaga była bardzo cenna, dziękuję :D

Data: 2012-06-17 21:39:16
Autor: smokeustachy@gazeta.pl
Pecet składak dla laika?
W dniu 17.06.2012 01:09, Dyletant pisze:
/.../

O czym¶ zapomniałem?

Do czego kurna?

Data: 2012-06-17 15:06:13
Autor: Dyletant
Pecet składak dla laika?
On 17 Cze, 21:39, "smokeusta...@gazeta.pl" <smokeusta...@gazeta.pl>
wrote:
W dniu 17.06.2012 01:09, Dyletant pisze:
/.../

> O czym zapomnia em?

Do czego kurna?

O zasilaczu :D

Data: 2012-06-18 16:53:52
Autor: Przemysław Ryk
Pecet składak dla laika?
Dnia Sat, 16 Jun 2012 16:09:00 -0700 (PDT), Dyletant napisał(a):

[...]

Płyta: standard, żeby się całość za długo nie podnosiła
Grafika: standard
Muzyka: standard
Obudowa: standard

O czymś zapomniałem?

Owszem:
1) do jakich zastosowań
2) co to znaczy „standard” dla płyty głównej, karty graficznej, muzycznej
lub obudowy?

(ciach…)
P.S. Uwaga była bardzo cenna, dziękuję :D

Szkoda tylko, ĹĽe nie wziÄ…Ĺ‚eĹ› pod uwagÄ™ zawartej w niej sugestii.

--
[ PrzemysĹ‚aw "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Panie, daj mi siĹ‚Ä™, do zaakceptowania rzeczy, ktĂłrych nie mogÄ™ zmienić,  ]

Data: 2012-06-18 10:52:39
Autor: xixo
Pecet składak dla laika?
On 18 Cze, 16:53, Przemysław Ryk <przemyslaw....@gmail.com> wrote:

> [...]

lub obudowy?

(ciach...)

> P.S. Uwaga była bardzo cenna, dziękuję :D

Szkoda tylko, że nie wzi±łe¶ pod uwagę zawartej w niej sugestii..

Taki już ze mnie typ. Można podać orientacyjn± cenę czy ci±gle za mało
info?

Data: 2012-06-19 07:23:50
Autor: Przemysław Ryk
Pecet składak dla laika?
Dnia Mon, 18 Jun 2012 10:52:39 -0700 (PDT), xixo napisał(a):

[...]

Od 2,5 kPLN do 20 kPLN.

[ Ashby: How'd it turn out? Moody: Hard to say. You would know better      ]
[ than I. You lived the motherfucker. Ashby: Yeah, but living it right     ]
[ means you don't remember much of it at all.                              ]
[                                  ("Californication 2x12 La Petite Mort") ]

Data: 2012-06-19 02:48:41
Autor: xixo
Pecet składak dla laika?
On 19 Cze, 07:23, Przemysław Ryk <przemyslaw....@gmail.com> wrote:
Dnia Mon, 18 Jun 2012 10:52:39 -0700 (PDT), xixo napisa (a):

>>> Racja. Konkretnie:

>>> P.S. Uwaga by a bardzo cenna, dzi kuj :D

> Taki ju ze mnie typ. Mo na poda orientacyjn cen czy ci gle za ma o
> info?

Od 2,5 kPLN do 20 kPLN.

MNIEJ WIĘCEJ o to mi chodziło. Kumam. Dziękuję :D

Data: 2012-06-16 08:16:42
Autor: z
Pecet składak dla laika?
W dniu 2012-06-16 01:32, Dyletant pisze:

Ojciec mówi, żebym poszedł do punktu to mi złoż±.
Nie wiem jak teraz ale kilka lat temu mi się nie opłacało składać samemu do kupy bo w tej cenie miałem poskręceny i odpalony komputer.
Jak nigdy tego nie robiłe¶ to pobaw się najpierw jakimi¶ złomami z komisu a nie bierz na warsztat sprzętów za 5KPLN.

Data: 2012-06-16 16:11:09
Autor: Dyletant
Pecet składak dla laika?
On 16 Cze, 08:16, z <zch280...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

Jak nigdy tego nie robiłe¶ to pobaw się najpierw jakimi¶ złomami z
komisu a nie bierz na warsztat sprzętów za 5KPLN.

Racja.

Data: 2012-06-16 13:33:33
Autor: Jakub Jewuła
Pecet składak dla laika?
> Czy to jest taki specyficzny trolling, który można porównać do psa
> bojowego, który szkolony jest do tego aby potencjalnwego agresora
> [...]

Czy tylko mi sie wydaje, ze do tej pory nie napisales
po co wlasciwie Ci ten komputer potrzebny???

Data: 2012-06-16 16:14:37
Autor: Dyletant
Pecet składak dla laika?
On 16 Cze, 13:33, Jakub Jewuła <bi...@skanowanie.com.pl> wrote:

Czy tylko mi sie wydaje, ze do tej pory nie napisales
po co wlasciwie Ci ten komputer potrzebny???

Przeznaczenie ogólne. Wszystko po trochu. Jestem przeciętnym
użytkownikiem.

D.

P.S. Możliwe, że nauczę się w końcu pisać makra w Excelu, to do
pisania do makr też ;D

Data: 2012-06-17 08:20:05
Autor: Jakub Jewuła
Pecet składak dla laika?
Użytkownik "Dyletant" <dyletant@yahoo.pl> napisał w wiadomo¶ci news:9aaed8b6-31ca-4e82-9f79-473a406cb104l17g2000vbj.googlegroups.com...
> [...]

> po co wlasciwie Ci ten komputer potrzebny???

Przeznaczenie ogólne. Wszystko po trochu. Jestem przeciętnym

Dowolny komputer z dowolnym procesorem z dwoma rdzeniami.
Byle mial z 8GB RAMu. Do tego jeden dysk na system,
drugi na dane.

Jesli nie zajmujesz sie edycja video i marnowaniem czasu
na granie w gry to wystarczy do wszystkiego z zapasem.
Wydawanie kilku tysiecy na nowy komputer jesli nie uzywasz
go do zarabiania to marnowanie pieniedzy.

Data: 2012-06-17 00:15:51
Autor: Dyletant
Pecet składak dla laika?
On 17 Cze, 08:20, Jakub Jewuła <bi...@skanowanie.com.pl> wrote:
U ytkownik "Dyletant" <dylet...@yahoo.pl> napisa w wiadomo cinews:9aaed8b6-31ca-4e82-9f79-473a406cb104l17g2000vbj.googlegroups.com...

> [...]
> u ytkownikiem.

Dowolny komputer z dowolnym procesorem z dwoma rdzeniami.
Byle mial z 8GB RAMu. Do tego jeden dysk na system,

To znaczy SSD np. 30 G na system operacyjny, tak?

Ok.

Data: 2012-06-17 10:54:49
Autor: Jakub Jewuła
Pecet składak dla laika?
> Dowolny komputer z dowolnym procesorem z dwoma rdzeniami.
> Byle mial z 8GB RAMu. Do tego jeden dysk na system,
> drugi na dane.

To znaczy SSD np. 30 G na system operacyjny, tak?

Nie, zwykly przyzwoity dysk SATA.

Jeden na system, drugi na dane zeby dostep do danych nie spowalnial pracy systemu i odwrotnie.

Data: 2012-06-17 09:43:15
Autor: Dyletant
Pecet składak dla laika?
On 17 Cze, 10:54, Jakub Jewuła <bi...@skanowanie.com.pl> wrote:

> To znaczy SSD np. 30 G na system operacyjny, tak?

Nie, zwykly przyzwoity dysk SATA.

Jeden na system, drugi na dane zeby dostep do danych nie
spowalnial pracy systemu i odwrotnie.

Dobra, powiem technikowi, który to będzie robił.

A cena, jaka orientacyjnie?

Data: 2012-06-17 21:43:29
Autor: Jakub Jewuła
Pecet składak dla laika?
Dobra, powiem technikowi, który to będzie robił.

A cena, jaka orientacyjnie?

Pincet.

Data: 2012-06-17 15:06:43
Autor: Dyletant
Pecet składak dla laika?
On 17 Cze, 21:43, Jakub Jewuła <bi...@skanowanie.com.pl> wrote:
> Dobra, powiem technikowi, kt ry to b dzie robi .

> A cena, jaka orientacyjnie?

Pincet.

Pięć kawałków za to?

Data: 2012-06-18 09:05:57
Autor: Jakub Jewuła
Pecet składak dla laika?
Użytkownik "Dyletant" <dyletant@yahoo.pl> napisał w wiadomo¶ci news:82943023-851d-40df-b390-3d1f6770e33ap27g2000vbl.googlegroups.com...

> Pincet.

Pięć kawałków za to?

Promocja.

Data: 2012-06-18 01:43:02
Autor: xixo
Pecet składak dla laika?
On 18 Cze, 09:05, Jakub Jewuła <bi...@skanowanie.com.pl> wrote:
U ytkownik "Dyletant" <dylet...@yahoo.pl> napisa w wiadomo cinews:82943023-851d-40df-b390-3d1f6770e33ap27g2000vbl.googlegroups.com...

> Pi kawa k w za to?

Promocja.

Jaja se ze mnie robicie. Ile?

Data: 2012-06-17 12:04:41
Autor: JoteR
Pecet składak dla laika?
"Dyletant" napisał:

To znaczy SSD np. 30 G na system operacyjny, tak?

Nie.

JoteR

Data: 2012-06-17 09:42:31
Autor: Dyletant
Pecet składak dla laika?
On 17 Cze, 12:04, "JoteR" <jo...@pf.pl> wrote:
"Dyletant" napisa :

> To znaczy SSD np. 30 G na system operacyjny, tak?

Nie.

JoteR

ok

Pecet składak dla laika?