Pecet składak dla laika?

Data: 2012-06-17 13:49:08
Autor: Jacek
Pecet składak dla laika?
Nie widzicie, że  Dyletant, to nie dytetancki troll?
Robi to wyśmienicie.

Data: 2012-06-17 09:45:46
Autor: Dyletant
Pecet składak dla laika?
On 17 Cze, 13:49, Jacek <a...@ola.pl> wrote:
Nie widzicie, e  Dyletant, to nie dytetancki troll?
Robi to wy mienicie.

Nie kumam. Że jestem dyletantem w tych sprawach, to wiem.

Ale co znaczy "dyletancki troll"?

Koleś który wpada na grupę żeby się zapytać jak to jest ze składaniem
kompa?

Aaaaaaaa... kumam ;D

P.S. Nie wiem jak wy, ale ja na razie jestem do przodu, bo nie kupuję
ultrabooka.

Popytałem Was, poczytałem i doszedłem do wniosku, że Soniak, którego
chciałem kupić w porównaniu z mocą obliczeniową w tej chwili na rynku
za tę samą kasę to pocieniany Atari.

Data: 2012-06-17 14:41:46
Autor: T.F.
Pecet składak dla laika?
"Jacek" ...
Nie widzicie

Widzimy.
I nie karmimy.

--
T.F.

Data: 2012-06-17 09:49:55
Autor: Dyletant
Pecet składak dla laika?
On 17 Cze, 14:41, "T.F." <tom_...@USUNTO.wp.pl> wrote:
"Jacek" ...

> Nie widzicie

Widzimy.
I nie karmimy.

Serio, nie kapuję. Ktoś tu uważa że jestem trolem, bo pytam się o
peceta?

Bo jestem miły a u nas religia zabrania, trza zaraz batem a potem
gwoździami do krzyża bo inaczej ani rusz? Niedobrze :(

Welcome to Poland? ;D

Data: 2012-06-17 21:40:22
Autor: smokeustachy@gazeta.pl
Pecet składak dla laika?
W dniu 17.06.2012 13:49, Jacek pisze:
Nie widzicie, że  Dyletant, to nie dytetancki troll?
Robi to wyśmienicie.

Widzimy. A co tam.

Data: 2012-06-17 15:14:04
Autor: Dyletant
Pecet składak dla laika?
On 17 Cze, 21:40, "smokeusta...@gazeta.pl" <smokeusta...@gazeta.pl>
wrote:
W dniu 17.06.2012 13:49, Jacek pisze:

> Nie widzicie, e  Dyletant, to nie dytetancki troll?
> Robi to wy mienicie.

Widzimy. A co tam.

Ktoś mi powie o co chodzi?

Jak przychodzi ktoś na grupę i pyta o peceta, to jest trolem?

Pytam serio. Chciałbym coś wynieść z tej dyskusji.

Ja się bardziej interesuje filozofią niż informatyką, może dlatego
wygląda to totalnie dyletancko.

To jak? Można wiedzieć co tak bardzo rzutuje na moją osobę co widać w
moim zachowaniu, a czego ja nie widzę?

P.S. Moja znajoma nosi okulary. Idziesz do optyka i za naprawdę dobry
towar mogą Ci zaśpiewać ... powiedzmy 2 tysiące. Tytanowe ramy i
superpocieniane soczewki.

Ale ponieważ już zna rynek, to idzie i mówi, daję 1200. I tyle
wychodzi, no może 1250.

Z kompami podejrzewam jest podobnie, tylko że jak gadam z gościem w
sklepie, to on widzi, że ja się nie znam, patrzy na mnie, uśmiecha się
i liczy na tym kalkulatorku ceny jakie mu się podobają.

Przychodzę tutaj i normalnie się pytam, a Wy się podśmiechujecie, że
przyszedł troll?

O co biega? Może chodzi o to, że trzeba być zieloną żabką, żeby
wykumać, że są trzy procki i 32G Ramu to ok, a pocienione ultrabooki
to są mocno przyciemnione z ceną stare kompy?

Jeżeli kogoś obraziłem moim grzecznym zachowaniem, to niech powie.
Chętnie go przeproszę.

Data: 2012-06-18 00:18:58
Autor: Animka
Pecet składak dla laika?
W dniu 2012-06-18 00:14, Dyletant pisze:
Ja się bardziej interesuje filozofią niż informatyką, może dlatego
wygląda to totalnie dyletancko.

Jakbys był taki inteligentny i na dodatek filozof to juz dawno bys sobie wyszukał,  porĂłwnał i wybrał to co Ci pasuje za pomocą portalu google i ceneo.

--
animka

Data: 2012-06-18 01:36:22
Autor: xixo
Pecet składak dla laika?
On 18 Cze, 00:18, Animka <to.nie...@wp.pl> wrote:
W dniu 2012-06-18 00:14, Dyletant pisze:

> Ja się bardziej interesuje filozofią niż informatyką, może dlatego
> wygląda to totalnie dyletancko.

Jakbys był taki inteligentny i na dodatek filozof to juz dawno bys sobie
wyszukał,  porównał i wybrał to co Ci pasuje za pomocą portalu google i
ceneo.

Że się nie interesuję, nie znaczy, że jestem mądry.

Data: 2012-06-18 01:53:37
Autor: xixo
Pecet składak dla laika?
On 18 Cze, 10:36, xixo <dylet...@yahoo.pl> wrote:

> [...]
> ceneo.

Że się nie interesuję, nie znaczy, że jestem mądry.

Chciałem powiedzieć, że to że się interesuję przedmiotami
humanistycznymi, nie znaczy, że się na nich znam :D

Data: 2012-06-18 07:19:00
Autor: januszek
Pecet składak dla laika?
Animka napisa?(a):

[...]

Zderzenie galaktyk to przy tym pikuś ;)

j.

Data: 2012-06-18 01:42:15
Autor: xixo
Pecet składak dla laika?
On 18 Cze, 09:19, januszek <janus...@polska.irc.pl> wrote:
Animka napisa?(a):

> Jakbys był taki inteligentny i na dodatek filozof to juz dawno bys sobie
> wyszukał,  porównał i wybrał to co Ci pasuje za pomocą portalu google i
> [...]

No ta... ;D

Data: 2012-06-18 09:20:42
Autor: z
Pecet składak dla laika?
W dniu 2012-06-18 00:18, Animka pisze:
Jakbys był taki inteligentny i na dodatek filozof to juz dawno bys sobie
wyszukał,  porównał i wybrał to co Ci pasuje za pomocą portalu google i
ceneo.

Animka porzuca etat maskotki. Nareszcie jakaś dobra wiadomość :-)

Pecet składak dla laika?