Pecet składak dla laika?

Data: 2012-06-18 11:40:46
Autor: xixo
Pecet składak dla laika?
Panowie, nie chcę Was denerwować, ale chyba powiem ojcu, żeby mi to
kupił:

http://tech.wp.pl/kat,1009779,title,Superkomputer-Sequoia-najszybszy-na-swiecie,wid,14583863,wiadomosc.html

"Sequoia jest 1,55 raza szybsza od japońskiego K. Korzysta z prawie
100 tysięcy 18-rdzeniowych procesorów BlueGene/Q (do obliczeń
wykorzystuje się w tych procesorach 16 rdzeni, jeden służy do kontroli
wejścia/wyjścia, a jeden jest w rezerwie)."

Wiem, że to do tego nie służy, ale będę na tym grał w Diablo ;D

"Superkomputer Sequoia znajduje się w należącym do resortu energetyki
Lawrence Livermore National Laboratory w Kalifornii. Będzie używany do
symulacji, pomagających w określaniu okresu przydatności starzejącej
się broni nuklearnej. Pozwoli to zrezygnować z podziemnych prób
nuklearnych."

Tylko nie pomyślcie, że jestem snobem ;D

x.

Data: 2012-06-18 23:10:33
Autor: Krystek
Pecet składak dla laika?
W dniu 2012-06-18 20:40, xixo pisze:
[...]

Ja bym na tym odpalił aplikacje BOINC-a (np. SETI@Home i pochodne) ;)

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2012-06-18 15:00:22
Autor: xixo
Pecet składak dla laika?
On 18 Cze, 23:10, Krystek <spamt...@krystek.art.pl> wrote:
W dniu 2012-06-18 20:40, xixo pisze:

> Panowie, nie chc Was denerwowa , ale chyba powiem ojcu, eby mi to
> kupi :

>http://tech.wp.pl/kat,1009779,title,Superkomputer-Sequoia-najszybszy-...

> "Sequoia jest 1,55 raza szybsza od japo skiego K. Korzysta z prawie
> 100 tysi cy 18-rdzeniowych procesor w BlueGene/Q (do oblicze
> wykorzystuje si w tych procesorach 16 rdzeni, jeden s u y do kontroli
> wej cia/wyj cia, a jeden jest w rezerwie)."

Ja bym na tym odpali aplikacje BOINC-a (np. SETI@Home i pochodne) ;)

Jak już stary mi to kupi, to dam cynk na grupę, zmontujemy ekipę i
napiszemy applet-bot w javie do gadania z januszkami, żeby robić z
nich miłych grupowiczów.

Wchodzisz w to? ;D

x.

P.S. E sorry, januszek, nie chcesz się może pokłócić jaka jest różnica
miedzy funkcją i procedurą? Dam Ci mój applet, spróbujesz się z nim?
Tylko uważaj, to jest niebezpieczne, po takiej rozmowie możesz stać
się miłą osobą, którą wszyscy będą lubić, nawet ty sam możesz zacząć
siebie lubić ;D

Data: 2012-06-19 02:50:17
Autor: xixo
Pecet składak dla laika?
> [...]

> wykorzystuje si w tych procesorach 16 rdzeni, jeden s u y do kontroli
> wej cia/wyj cia, a jeden jest w rezerwie)."

http://www.youtube.com/watch?v=seNkjYyG3gI

Takie rzeczy będzie się kiedyś robić na zaliczenie pracy domowej w
liceum.

:D

Pecet składak dla laika?