Pecety są centrum innowacji // flame warning, x-post

Data: 2011-01-07 21:28:47
Autor: Goomich
Pecety są centrum innowacji // flame warning, x-post
You have one message from: mrmisio <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl>

Gabe Newell, szef Valve, twierdzi, że to dzięki komputerom, a nie konsolom, powstają nowe rozwiązania w grach wideo.

- Pecety są według nas centrum innowacji we wszystkim, co się
dzieje, niezależnie, czy mówimy o mikrotransakcjach, czy o MMO, czy
o darmowych grach, czy o czymś takim jak "CityVille", które - po
pierwszym miesiącu - ma już 84 miliony użytkowników - stwierdził
Newell w jednym z ostatnich wywiadów.

Co odrobina kreatywnego ciachu ciachu potrafi zrobić...

Gabe powiedział to na CES, na konferencji Intela przedstawiającej nowe procesory. Sandy Bridge ma mieć lepszą grafikę niż ten cały intelowski  chłam, który producenci pchają do laptopów, więc będzie to  "a game changer" oraz "This allows for a console-like experience on the PC," he said, according to an International Business Times report. Dziękuję postoję. Jakbym chciał konsole, to bym miał konsole.
Z innych console like experiensów, SB ma równiez wbudowany DRM, podobno do filmów, ale co powstrzyma Ubisoft przed zostosowaniem go?

--
Pozdrawiam   Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu   UIN: 6750153

Data: 2011-01-09 11:50:18
Autor: Michał Gancarski
Pecety są centrum innowacji // flame warning, x-post
On Fri, 07 Jan 2011 21:28:47 +0100, Goomich wrote:

[...]

[...]

To jest DRM tylko i wyłącznie do ich usługi. Tzn. Intel chce robić VOD
przez sieć. Czy da się zastosować do gier? Może. Zobaczymy co dalej zrobi
AMD.

--
Michał Gancarski

Sieeeaaaaaaaaaaa!

Data: 2011-01-11 05:29:08
Autor: Bart Ogryczak
On Jan 9, 11:50 am, Michał Gancarski <mic...@gancarski.com> wrote:
> [...]

To jest DRM tylko i wyłącznie do ich usługi. Tzn. Intel chce robić VOD
przez sieć. Czy da się zastosować do gier? Może. Zobaczymy co dalej zrobi

Problem w tym, że jeśli chodzi o highendowe CPU dla graczy, to AMD nie
oferuje nic.
http://www.tomshardware.com/reviews/best-cpu-overclocking-phenom-ii-x4,2826-6.html

Pecety są centrum innowacji // flame warning, x-post