Data: 2011-01-07 20:03:02 | |
Autor: mrmisio | |
Pecety sÄ… centrum innowacji // flame warni ng, x-post | |
Gabe Newell, szef Valve, twierdzi, że to dzięki komputerom, a nie konsolom, powstają nowe rozwiązania w grach wideo.
- Pecety są według nas centrum innowacji we wszystkim, co się dzieje, niezależnie, czy mówimy o mikrotransakcjach, czy o MMO, czy o darmowych grach, czy o czymś takim jak "CityVille", które - po pierwszym miesiącu - ma już 84 miliony użytkowników - stwierdził Newell w jednym z ostatnich wywiadów. http://tinyurl.com/3y2lqdt |
|
Data: 2011-01-07 20:49:36 | |
Autor: gacek | |
Pecety sÄ… centrum innowacji // flame wa rning, x-post | |
On 2011-01-07 20:03, mrmisio wrote:
Gabe Newell, szef Valve, twierdzi, że to dzięki komputerom, a nie Ma rację, tyle że w _prawie_ wszystkim. Konsolom "zawdzięczamy" gry, w które nie można grać jak biały człowiek (w fotelu) tylko trzeba się gibać jak p... rezus ;) gacek |
|
Data: 2011-01-07 21:03:08 | |
Autor: Goomich | |
Pecety s± centrum innowacji // flame warning, x-post | |
You have one message from: gacek <gaceknews@wp.pl>
Ma racjê, tyle ¿e w _prawie_ wszystkim. Konsolom "zawdziêczamy" gry, Sorry. http://en.wikipedia.org/wiki/VirtuSphere -- Pozdrawiam Krzysztof Ferenc krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu UIN: 6750153 We are the revolutionaries. We are the usurpers to heavenly thrones. We are the enemies of the gods. |
|
Data: 2011-01-09 12:09:19 | |
Autor: Micha³ Gancarski | |
Pecety sÄ… centrum innowacji // flame wa rning, x-post | |
On Fri, 07 Jan 2011 20:49:36 +0100, gacek wrote:
On 2011-01-07 20:03, mrmisio wrote: Ej, ej, tak to bym sobie pogra³: http://www.joystiq.com/2011/01/08/razer-hydra-impressions-super-precise-motion-controllers-make-i/ -- Micha³ Gancarski Sieeeaaaaaaaaaaa! |
|
Data: 2011-01-10 05:02:06 | |
Autor: Bart Ogryczak | |
Pecety s± centrum innowacji // flame warning, x-post | |
On Jan 9, 12:09 pm, Micha³ Gancarski <mic...@gancarski.com> wrote:
Ej, ej, tak to bym sobie pogra : Mo¿e w singla, w multi zostanie zmasakrowany przez graj±cych myszami. |
|
Data: 2011-01-07 20:55:54 | |
Autor: Mateusz Ludwin | |
Pecety sÄ… centrum innowacji // flame warni ng, x-post | |
Rzecze mrmisio:
Gabe Newell, szef Valve, twierdzi, ¿e to dziêki komputerom, a nie konsolom, powstaj± nowe rozwi±zania w grach wideo. Oczywi¶cie ¿e tak jest. St±d ten idiotyczny argument o konieczno¶ci ci±g³ej wymiany sprzêtu w PC - po prostu gry ca³y czas wygl±daj± coraz lepiej, a na konsolach tak samo. -- Horror and moral terror are your friends. Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com |
|
Data: 2011-01-07 21:12:13 | |
Autor: Micha³ Gancarski | |
Pecety sÄ… centrum innowacji // flame warni ng, x-post | |
On Fri, 7 Jan 2011 20:55:54 +0100, Mateusz Ludwin wrote:
Rzecze mrmisio: Ale tu nie chodzi o wygl±d. I te¿ nie gry nie wygl±daj± na konsolach ci±gle tak samo. Killzone 3 bêdzie ³adniejszy od dwójki, a Halo: Reach wygl±da znacznie lepiej ni¿ Halo 3. Sprzêt siê nie rozwija ale jest wykorzystywany coraz lepiej. Tymczasem na pececie nigdy do koñca nie wiadomo do czego optymalizowaæ, co jest drug± stron± medalu, bo pierwsz± jest w³a¶nie otwarto¶æ i doskona³e ¶rodowisko do eksperymentów. -- Micha³ Gancarski Sieeeaaaaaaaaaaa! |
|
Data: 2011-01-07 21:13:02 | |
Autor: Cezar Matkowski | |
Pecety s± centrum innowacji // flame warning, x-post | |
U¿ytkownik "Mateusz Ludwin" <nie@spamuj.org> napisa³ w wiadomo¶ci news:ig7ukr.868.1teren.hamstera.pl... Oczywi¶cie ¿e tak jest. St±d ten idiotyczny argument o konieczno¶ci ci±g³ej W przypadku konsol te¿ trzeba wymieniaæ sprzêt, tylko rzadziej i bardziej radykalnie. Pozdrawiam |
|
Data: 2011-01-07 21:34:20 | |
Autor: psychob | |
Pecety s± centrum innowacji // flame warning, x-post | |
W dniu 2011-01-07 20:55, Mateusz Ludwin pisze:
Oczywi¶cie ¿e tak jest. St±d ten idiotyczny argument o konieczno¶ci ci±g³ej Ja my¶la³em ¿e to nie chodzi o grafikê ale o fabu³ê... -- [http://psychobsoftware.cba.pl/] <- strona domowa |
|
Data: 2011-01-07 21:38:18 | |
Autor: Micha³ Gancarski | |
Pecety s± centrum innowacji // flame warning, x-post | |
On Fri, 07 Jan 2011 21:34:20 +0100, psychob wrote:
W dniu 2011-01-07 20:55, Mateusz Ludwin pisze: To w sumie ¼le my¶la³e¶, bo chodzi o grywalno¶æ i ogólny "experience". Do tego by gra by³a dobra w ogóle nie potrzebna jest ¿adna historia czy fabu³a. -- Micha³ Gancarski Sieeeaaaaaaaaaaa! |
|
Data: 2011-01-07 21:42:19 | |
Autor: psychob | |
Pecety s± centrum innowacji // flame warning, x-post | |
W dniu 2011-01-07 21:38, Micha³ Gancarski pisze:
On Fri, 07 Jan 2011 21:34:20 +0100, psychob wrote: Teraz to mówisz jak Carmack ;) -- [ http://psychobsoftware.cba.pl/ ] <- strona domowa [ VyB0ZWogY2h3aWxpIG1vxbxlc3ogY3p1xIcgc2nEmSB6YWplYmlzdHku ] |
|
Data: 2011-01-07 21:49:07 | |
Autor: Micha³ Gancarski | |
Pecety s± centrum innowacji // flame warning, x-post | |
On Fri, 07 Jan 2011 21:42:19 +0100, psychob wrote:
[...] To w sumie ¼le my¶la³e¶, bo chodzi o grywalno¶æ i ogólny "experience". Do Ej :-) Dobra fabu³a / historia / narracja potrzebna jest tylko wtedy gdy w ogóle wystêpuje, dok³adnie na tej samej zasadzie co wszystkie inne elementy. Po prostu - je¶li ma byæ, to niech dobra bêdzie. Natomiast poka¿ mi fabu³ê w szachach, Tetrisie czy Bejeweled. A to *s±* dobre gry. Rozrywka na wielu graczy te¿ zazwyczaj pozbawiona jest fabu³y (nie licz±c MMO i coopów), a mo¿e byæ dobra. Bah, ludzie przechodz± kampaniê i dopiero wtedy zaczynaj± prawdziw± grê. W Halo, w Starcrafta. Za ka¿dym razem to samo, dru¿yna A startuje tu, dru¿yna B tu. Pior± siê o flagê albo kolejne checkpointy. I tak w kó³ko. ¯adnej historii, ¶wietne granie. -- Micha³ Gancarski Sieeeaaaaaaaaaaa! |
|
Data: 2011-01-07 21:47:35 | |
Autor: Mateusz Ludwin | |
Pecety s± centrum innowacji // flame warning, x-post | |
Rzecze psychob:
Oczywi¶cie ¿e tak jest. St±d ten idiotyczny argument o konieczno¶ci ci±g³ej Kto¶ ci broni zmniejszyæ detale i patrzeæ na fabu³ê? -- Horror and moral terror are your friends. Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com |
|
Data: 2011-01-08 20:47:54 | |
Autor: Saiko Kila | |
Pecety s± centrum innowacji // flame warning, x-post | |
Proces psychob <psychob.pl_@gmail.cum> zwróci³ b³±d:
Oczywi¶cie ¿e tak jest. St±d ten idiotyczny argument o konieczno¶ci ci±g³ej Nie o fabu³ê, ale w ogóle o wszelkie rozwi±zania. On mówi³ o paru przyk³adach, a tak¿e o tym, ¿e ze ¶rodowisk PC wywodz± siê twórcy hitów konsolowych. Konkretnie zachwala³ zalety "open platforms". W sumie ma racjê, zamkniête, ¶ci¶le kontrolowane i regulowane przez betonowog³owe korporacje ¶rodowiska konsolowe nie mog± byæ wylêgarni± talentów. /przyk³adem betonowego my¶lenia by³ nie tak dawny pomys³ mikrosoftu, ¿eby gracze PC p³acili za mo¿liwo¶æ grania w sieci/ O sprzêcie mówi³ poprzedniego dnia, i te¿ raczej chodzi³o o development. Natomiast (to ju¿ moje uwagi) niezale¿nie od tego sprzêt jest do¶æ wa¿ny dla gier, nawet je¶li gracze nie zdaj± sobie z tego sprawy. Tak my¶lê po niedawnych wyprzeda¿ach steamowych, kiedy wielu graczy mog³o zagraæ w gry, o których ju¿ dawno zapomnieli albo nawet jako¶ je ominêli, np. w Deus Ex, Serious Samy itd. Otó¿ okaza³o siê, ¿e niewiele jest gier które zestarza³y siê naprawdê dobrze, i ¿adna fabu³a nie pomo¿e. Ba, w przypadku Deus Ex czy Falloutów nawet wychodz± niedostatki, zwi±zane z fabu³± czy gameplayem, na które kiedy¶ po prostu siê nie zwraca³o uwagi. Teraz porównanie z nowymi produkcjami nie wychodzi super korzystnie. Lepiej czasem nie od¶wie¿aæ wspomnieñ. No mo¿e z wyj±tkiem UFO a.k.a X-COM UFO Defense :) /Dobra, Deus Ex nadal siê niektórym podoba, choæ jest ju¿ p³ytszy ni¿ kiedy¶ i bardziej denerwuje, lepiej pograæ w Alpha Protocol/ BTW w grach które wspieraj± DX10 to grafika, je¶li kto¶ ma sprzêt (a powinien, bo to ju¿ parê lat jednak), jest na naprawdê innym poziomie ni¿ DX9/konsolowy. To jest jak z bab±, jak jest bystra i zabawna to nie zaszkodzi jak jeszcze bêdzie niebrzydka i rozwiniêta (to samo dotyczy te¿ pewnie facetów ;)) -- Saiko Kila "What happened to the squirrels?" |
|
Data: 2011-01-09 20:57:51 | |
Autor: Maciej Bojko | |
Pecety s± centrum innowacji // flame warning, x-post | |
On Fri, 07 Jan 2011 21:34:20 +0100, psychob <psychob.pl_@gmail.cum>
wrote: Oczywi¶cie ¿e tak jest. St±d ten idiotyczny argument o konieczno¶ci ci±g³ej Aha. Konsekwentnie: producenci hardware'u przymieraj± g³odem, bo ni ma popytu, w sumie wszystkim do zabawy wystarcza semigrafika ASCII. Sybaryci w³±czaj± PC Speakera. W koñcu to o fabu³ê chodzi. -- Maciej Bójko maciej.bojko@gmail.com |
|
Data: 2011-01-07 23:07:34 | |
Autor: gacek | |
Pecety s± centrum innowacji // flame warning, x-post | |
On 2011-01-07 20:55, Mateusz Ludwin wrote:
Rzecze mrmisio: Autor nie mia³ na my¶li postêpu hardware'u, tylko innowacje w samym graniu. gacek |
|
Data: 2011-01-08 00:19:36 | |
Autor: Mateusz Ludwin | |
Pecety s± centrum innowacji // flame warning, x-post | |
Rzecze gacek:
Oczywi¶cie ¿e tak jest. St±d ten idiotyczny argument o konieczno¶ci ci±g³ej No to tu je¶li s±, to w Indie. -- We must kill them. We must incinerate them. Pig after pig. Cow after cow. Village after village. Army after army. Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com |
|
Data: 2011-01-11 16:18:06 | |
Autor: kamil | |
Pecety s± centrum innowacji // flame warning, x-post | |
On 07/01/2011 23:19, Mateusz Ludwin wrote:
Rzecze gacek: 99.99% gier indie to remake tytulow z automatow z lat 80-tych, ale w HD. Lec i szczelaj, skacz i szczelaj, ewentualnie jakies muzyczne popierdolki na dwa wieczory. Naprwade dobrych ze swieca szukac. -- Pozdrawiam Kamil |
|
Data: 2011-01-11 18:59:40 | |
Autor: gacek | |
Pecety s± centrum innowacji // flame warning, x-post | |
On 2011-01-11 17:18, kamil wrote:
99.99% gier indie to remake tytulow z automatow z lat 80-tych, ale w HD. Uwa¿a³bym ze zgadywaniem statystyk. Ale to raczej gry premium s± powtarzalne do bólu. Naprwade dobrych ze swieca szukac. To samo mo¿na o tzw. AAA gacek |
|
Data: 2011-01-11 22:16:39 | |
Autor: Mateusz Ludwin | |
Pecety s± centrum innowacji // flame warning, x-post | |
Rzecze kamil:
No to tu je¶li s±, to w Indie. Ale ten 0.01% stanowi 90% innowacyjnych gier na PC. -- Horror and moral terror are your friends. Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com |
|
Data: 2011-01-11 22:20:30 | |
Autor: Przemys³aw Ryk | |
Pecety s± centrum innowacji // flame warning, x-post [ORT] | |
Dnia Tue, 11 Jan 2011 16:18:06 +0000, kamil napisa³(a):
99.99% gier indie to remake tytulow z automatow z lat 80-tych, ale w HD. Lec i szczelaj, skacz i szczelaj, ewentualnie jakies muzyczne popierdolki na dwa wieczory. To "szczelaj" to tak celowo, czy... FUT: pl.rec.gry.komputerowe -- [ Przemys³aw "Maverick" Ryk ICQ: 17634926 GG: 2808132 ] [ Je¿eli chcesz byæ kochany, kochaj sam siebie. (Seneka) ] |
|
Data: 2011-01-08 20:32:28 | |
Autor: Saiko Kila | |
Pecety s± centrum innowacji // flame warning, x-post | |
Proces gacek <gaceknews@wp.pl> zwróci³ b³±d:
Oczywi¶cie ¿e tak jest. St±d ten idiotyczny argument o konieczno¶ci ci±g³ej W tym wywiadzie nie, bo mówi³ o "wszelkich innowacjach" i poda³ jakie¶ przyk³ady niesprzêtowe, ale w tym samym tygodniu mówi³ te¿ jasno o postêpach sprzêtowych. -- Saiko Kila "What happened to the squirrels?" |
|
Data: 2011-01-08 21:21:12 | |
Autor: gacek | |
Pecety s± centrum innowacji // flame warning, x-post | |
On 2011-01-08 20:32, Saiko Kila wrote:
Proces gacek<gaceknews@wp.pl> zwróci³ b³±d: shadery to afair sprawka ps2. cell to te¿ nie jest s³aby procesor. ms owszem, robi pecety w pude³kach. gacek |
|
Data: 2011-01-07 21:28:47 | |
Autor: Goomich | |
Pecety s± centrum innowacji // flame warning, x-post | |
You have one message from: mrmisio <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl>
Gabe Newell, szef Valve, twierdzi, ¿e to dziêki komputerom, a nie konsolom, powstaj± nowe rozwi±zania w grach wideo. Co odrobina kreatywnego ciachu ciachu potrafi zrobiæ... Gabe powiedzia³ to na CES, na konferencji Intela przedstawiaj±cej nowe procesory. Sandy Bridge ma mieæ lepsz± grafikê ni¿ ten ca³y intelowski ch³am, który producenci pchaj± do laptopów, wiêc bêdzie to "a game changer" oraz "This allows for a console-like experience on the PC," he said, according to an International Business Times report. Dziêkujê postojê. Jakbym chcia³ konsole, to bym mia³ konsole. Z innych console like experiensów, SB ma równiez wbudowany DRM, podobno do filmów, ale co powstrzyma Ubisoft przed zostosowaniem go? -- Pozdrawiam Krzysztof Ferenc krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu UIN: 6750153 We are the revolutionaries. We are the usurpers to heavenly thrones. We are the enemies of the gods. |
|
Data: 2011-01-09 11:50:18 | |
Autor: Micha³ Gancarski | |
Pecety s± centrum innowacji // flame warning, x-post | |
On Fri, 07 Jan 2011 21:28:47 +0100, Goomich wrote:
[...] Gabe powiedzia³ to na CES, na konferencji Intela przedstawiaj±cej nowe procesory. Sandy Bridge ma mieæ lepsz± grafikê ni¿ ten ca³y intelowski ch³am, który producenci pchaj± do laptopów, wiêc bêdzie to "a game changer" oraz "This allows for a console-like experience on the PC," he said, according to an International Business Times report. Dziêkujê postojê. Jakbym chcia³ konsole, to bym mia³ konsole. To jest DRM tylko i wy³±cznie do ich us³ugi. Tzn. Intel chce robiæ VOD przez sieæ. Czy da siê zastosowaæ do gier? Mo¿e. Zobaczymy co dalej zrobi AMD. -- Micha³ Gancarski Sieeeaaaaaaaaaaa! |
|
Data: 2011-01-11 05:29:08 | |
Autor: Bart Ogryczak | |
Pecety s± centrum innowacji // flame warning, x-post | |
On Jan 9, 11:50 am, Micha³ Gancarski <mic...@gancarski.com> wrote:
On Fri, 07 Jan 2011 21:28:47 +0100, Goomich wrote: Problem w tym, ¿e je¶li chodzi o highendowe CPU dla graczy, to AMD nie oferuje nic. http://www.tomshardware.com/reviews/best-cpu-overclocking-phenom-ii-x4,2826-6.html |
|
Data: 2011-01-12 10:41:48 | |
Autor: Micha³ Gancarski | |
Pecety sÄ… centrum innowacji // flame warni ng, x-post | |
On Fri, 07 Jan 2011 20:03:02 +0100, mrmisio wrote:
Gabe Newell, szef Valve, twierdzi, ¿e to dziêki komputerom, a nie konsolom, powstaj± nowe rozwi±zania w grach wideo. Bardzo ³adne artyku³y w Edku: http://www.next-gen.biz/features/building-a-new-pc http://www.next-gen.biz/features/building-a-new-pc-part-two -- Micha³ Gancarski Sieeeaaaaaaaaaaa! |