Data: 2011-01-07 20:55:54 | |
Autor: Mateusz Ludwin | |
Pecety sÄ centrum innowacji // flame warni ng, x-post | |
Rzecze mrmisio:
Gabe Newell, szef Valve, twierdzi, że to dzięki komputerom, a nie konsolom, powstają nowe rozwiązania w grach wideo. Oczywiście że tak jest. Stąd ten idiotyczny argument o konieczności ciągłej wymiany sprzętu w PC - po prostu gry cały czas wyglądają coraz lepiej, a na konsolach tak samo. -- Horror and moral terror are your friends. Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com |
|
Data: 2011-01-07 21:12:13 | |
Autor: Michał Gancarski | |
Pecety sÄ centrum innowacji // flame warni ng, x-post | |
On Fri, 7 Jan 2011 20:55:54 +0100, Mateusz Ludwin wrote:
Rzecze mrmisio: Ale tu nie chodzi o wygląd. I też nie gry nie wyglądają na konsolach ciągle tak samo. Killzone 3 będzie ładniejszy od dwójki, a Halo: Reach wygląda znacznie lepiej niż Halo 3. Sprzęt się nie rozwija ale jest wykorzystywany coraz lepiej. Tymczasem na pececie nigdy do końca nie wiadomo do czego optymalizować, co jest drugą stroną medalu, bo pierwszą jest właśnie otwartość i doskonałe środowisko do eksperymentów. -- Michał Gancarski Sieeeaaaaaaaaaaa! |
|
Data: 2011-01-07 21:13:02 | |
Autor: Cezar Matkowski | |
Pecety są centrum innowacji // flame warning, x-post | |
Użytkownik "Mateusz Ludwin" <nie@spamuj.org> napisał w wiadomości news:ig7ukr.868.1teren.hamstera.pl... Oczywiście że tak jest. Stąd ten idiotyczny argument o konieczności ciągłej W przypadku konsol też trzeba wymieniać sprzęt, tylko rzadziej i bardziej radykalnie. Pozdrawiam |
|
Data: 2011-01-07 21:34:20 | |
Autor: psychob | |
Pecety są centrum innowacji // flame warning, x-post | |
W dniu 2011-01-07 20:55, Mateusz Ludwin pisze:
Oczywiście że tak jest. Stąd ten idiotyczny argument o konieczności ciągłej Ja myślałem że to nie chodzi o grafikę ale o fabułę... -- [http://psychobsoftware.cba.pl/] <- strona domowa |
|
Data: 2011-01-07 21:38:18 | |
Autor: Michał Gancarski | |
Pecety są centrum innowacji // flame warning, x-post | |
On Fri, 07 Jan 2011 21:34:20 +0100, psychob wrote:
W dniu 2011-01-07 20:55, Mateusz Ludwin pisze: To w sumie źle myślałeś, bo chodzi o grywalność i ogólny "experience". Do tego by gra była dobra w ogóle nie potrzebna jest żadna historia czy fabuła. -- Michał Gancarski Sieeeaaaaaaaaaaa! |
|
Data: 2011-01-07 21:42:19 | |
Autor: psychob | |
Pecety są centrum innowacji // flame warning, x-post | |
W dniu 2011-01-07 21:38, Michał Gancarski pisze:
On Fri, 07 Jan 2011 21:34:20 +0100, psychob wrote: Teraz to mówisz jak Carmack ;) -- [ http://psychobsoftware.cba.pl/ ] <- strona domowa [ VyB0ZWogY2h3aWxpIG1vxbxlc3ogY3p1xIcgc2nEmSB6YWplYmlzdHku ] |
|
Data: 2011-01-07 21:49:07 | |
Autor: Michał Gancarski | |
Pecety są centrum innowacji // flame warning, x-post | |
On Fri, 07 Jan 2011 21:42:19 +0100, psychob wrote:
[...] To w sumie źle myślałeś, bo chodzi o grywalność i ogólny "experience". Do Ej :-) Dobra fabuła / historia / narracja potrzebna jest tylko wtedy gdy w ogóle występuje, dokładnie na tej samej zasadzie co wszystkie inne elementy. Po prostu - jeśli ma być, to niech dobra będzie. Natomiast pokaż mi fabułę w szachach, Tetrisie czy Bejeweled. A to *są* dobre gry. Rozrywka na wielu graczy też zazwyczaj pozbawiona jest fabuły (nie licząc MMO i coopów), a może być dobra. Bah, ludzie przechodzą kampanię i dopiero wtedy zaczynają prawdziwą grę. W Halo, w Starcrafta. Za każdym razem to samo, drużyna A startuje tu, drużyna B tu. Piorą się o flagę albo kolejne checkpointy. I tak w kółko. Żadnej historii, świetne granie. -- Michał Gancarski Sieeeaaaaaaaaaaa! |
|
Data: 2011-01-07 21:47:35 | |
Autor: Mateusz Ludwin | |
Pecety są centrum innowacji // flame warning, x-post | |
Rzecze psychob:
Oczywiście że tak jest. Stąd ten idiotyczny argument o konieczności ciągłej Ktoś ci broni zmniejszyć detale i patrzeć na fabułę? -- Horror and moral terror are your friends. Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com |
|
Data: 2011-01-08 20:47:54 | |
Autor: Saiko Kila | |
Pecety są centrum innowacji // flame warning, x-post | |
Proces psychob <psychob.pl_@gmail.cum> zwrócił błąd:
Oczywiście że tak jest. Stąd ten idiotyczny argument o konieczności ciągłej Nie o fabułę, ale w ogóle o wszelkie rozwiązania. On mówił o paru przykładach, a także o tym, że ze środowisk PC wywodzą się twórcy hitów konsolowych. Konkretnie zachwalał zalety "open platforms". W sumie ma rację, zamknięte, ściśle kontrolowane i regulowane przez betonowogłowe korporacje środowiska konsolowe nie mogą być wylęgarnią talentów. /przykładem betonowego myślenia był nie tak dawny pomysł mikrosoftu, żeby gracze PC płacili za możliwość grania w sieci/ O sprzęcie mówił poprzedniego dnia, i też raczej chodziło o development. Natomiast (to już moje uwagi) niezależnie od tego sprzęt jest dość ważny dla gier, nawet jeśli gracze nie zdają sobie z tego sprawy. Tak myślę po niedawnych wyprzedażach steamowych, kiedy wielu graczy mogło zagrać w gry, o których już dawno zapomnieli albo nawet jakoś je ominęli, np. w Deus Ex, Serious Samy itd. Otóż okazało się, że niewiele jest gier które zestarzały się naprawdę dobrze, i żadna fabuła nie pomoże. Ba, w przypadku Deus Ex czy Falloutów nawet wychodzą niedostatki, związane z fabułą czy gameplayem, na które kiedyś po prostu się nie zwracało uwagi. Teraz porównanie z nowymi produkcjami nie wychodzi super korzystnie. Lepiej czasem nie odświeżać wspomnień. No może z wyjątkiem UFO a.k.a X-COM UFO Defense :) /Dobra, Deus Ex nadal się niektórym podoba, choć jest już płytszy niż kiedyś i bardziej denerwuje, lepiej pograć w Alpha Protocol/ BTW w grach które wspierają DX10 to grafika, jeśli ktoś ma sprzęt (a powinien, bo to już parę lat jednak), jest na naprawdę innym poziomie niż DX9/konsolowy. To jest jak z babą, jak jest bystra i zabawna to nie zaszkodzi jak jeszcze będzie niebrzydka i rozwinięta (to samo dotyczy też pewnie facetów ;)) -- Saiko Kila "What happened to the squirrels?" |
|
Data: 2011-01-09 20:57:51 | |
Autor: Maciej Bojko | |
Pecety są centrum innowacji // flame warning, x-post | |
On Fri, 07 Jan 2011 21:34:20 +0100, psychob <psychob.pl_@gmail.cum>
wrote: Oczywiście że tak jest. Stąd ten idiotyczny argument o konieczności ciągłej Aha. Konsekwentnie: producenci hardware'u przymierają głodem, bo ni ma popytu, w sumie wszystkim do zabawy wystarcza semigrafika ASCII. Sybaryci włączają PC Speakera. W końcu to o fabułę chodzi. -- Maciej Bójko maciej.bojko@gmail.com |
|
Data: 2011-01-07 23:07:34 | |
Autor: gacek | |
Pecety są centrum innowacji // flame warning, x-post | |
On 2011-01-07 20:55, Mateusz Ludwin wrote:
Rzecze mrmisio: Autor nie miał na myśli postępu hardware'u, tylko innowacje w samym graniu. gacek |
|
Data: 2011-01-08 00:19:36 | |
Autor: Mateusz Ludwin | |
Pecety są centrum innowacji // flame warning, x-post | |
Rzecze gacek:
Oczywiście że tak jest. Stąd ten idiotyczny argument o konieczności ciągłej No to tu jeśli są, to w Indie. -- We must kill them. We must incinerate them. Pig after pig. Cow after cow. Village after village. Army after army. Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com |
|
Data: 2011-01-11 16:18:06 | |
Autor: kamil | |
Pecety są centrum innowacji // flame warning, x-post | |
On 07/01/2011 23:19, Mateusz Ludwin wrote:
Rzecze gacek: 99.99% gier indie to remake tytulow z automatow z lat 80-tych, ale w HD. Lec i szczelaj, skacz i szczelaj, ewentualnie jakies muzyczne popierdolki na dwa wieczory. Naprwade dobrych ze swieca szukac. -- Pozdrawiam Kamil |
|
Data: 2011-01-11 18:59:40 | |
Autor: gacek | |
Pecety są centrum innowacji // flame warning, x-post | |
On 2011-01-11 17:18, kamil wrote:
99.99% gier indie to remake tytulow z automatow z lat 80-tych, ale w HD. Uważałbym ze zgadywaniem statystyk. Ale to raczej gry premium są powtarzalne do bólu. Naprwade dobrych ze swieca szukac. To samo można o tzw. AAA gacek |
|
Data: 2011-01-11 22:16:39 | |
Autor: Mateusz Ludwin | |
Pecety są centrum innowacji // flame warning, x-post | |
Rzecze kamil:
No to tu jeśli są, to w Indie. Ale ten 0.01% stanowi 90% innowacyjnych gier na PC. -- Horror and moral terror are your friends. Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com |
|
Data: 2011-01-11 22:20:30 | |
Autor: Przemysław Ryk | |
Pecety są centrum innowacji // flame warning, x-post [ORT] | |
Dnia Tue, 11 Jan 2011 16:18:06 +0000, kamil napisał(a):
99.99% gier indie to remake tytulow z automatow z lat 80-tych, ale w HD. Lec i szczelaj, skacz i szczelaj, ewentualnie jakies muzyczne popierdolki na dwa wieczory. To "szczelaj" to tak celowo, czy... FUT: pl.rec.gry.komputerowe -- [ Przemysław "Maverick" Ryk ICQ: 17634926 GG: 2808132 ] [ Jeżeli chcesz być kochany, kochaj sam siebie. (Seneka) ] |
|
Data: 2011-01-08 20:32:28 | |
Autor: Saiko Kila | |
Pecety są centrum innowacji // flame warning, x-post | |
Proces gacek <gaceknews@wp.pl> zwrócił błąd:
Oczywiście że tak jest. Stąd ten idiotyczny argument o konieczności ciągłej W tym wywiadzie nie, bo mówił o "wszelkich innowacjach" i podał jakieś przykłady niesprzętowe, ale w tym samym tygodniu mówił też jasno o postępach sprzętowych. -- Saiko Kila "What happened to the squirrels?" |
|
Data: 2011-01-08 21:21:12 | |
Autor: gacek | |
Pecety są centrum innowacji // flame warning, x-post | |
On 2011-01-08 20:32, Saiko Kila wrote:
Proces gacek<gaceknews@wp.pl> zwrócił błąd: shadery to afair sprawka ps2. cell to też nie jest słaby procesor. ms owszem, robi pecety w pudełkach. gacek |
|