Pech PMS-owicza :(

Data: 2012-02-24 22:01:15
Autor: newsy
Pech PMS-owicza :(
Wanie przeczytaem: http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,lanos-wpadl-w-wyrwe-i-zablokowal-zielna,36535.html - na drugim zdjciu wida naklejk (chyba dobrze rozpoznaem). Mam nadziej, e duych szkd nie byo....

Pozdrawiam

Data: 2012-02-24 21:47:54
Autor: to
Pech PMS-owicza :(
begin newsy
- na drugim zdjêciu widaæ naklejkê (chyba dobrze rozpozna³em). Mam
nadziejê, ¿e du¿ych szkód nie by³o....

Czyżby troll Roman?

Data: 2012-02-24 22:58:32
Autor: Grejon
Pech PMS-owicza :(
W dniu 2012-02-24 22:47, to pisze:
begin newsy

- na drugim zdjêciu widaæ naklejkê (chyba dobrze rozpozna³em). Mam
nadziejê, ¿e du¿ych szkód nie by³o....

Czyżby troll Roman?

Dla ciebie Pan troll Roman. :P

Poza tym - nie.

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2012-02-24 22:41:33
Autor: to
Pech PMS-owicza :(
begin Grejon
Dla ciebie Pan troll Roman. :P

Pan troll moderator Roman?

Poza tym - nie.

No to kto, pytam się ja. :>

Data: 2012-02-25 09:19:34
Autor: Ghost
Pech PMS-owicza :(

Użytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisał w wiadomości news:4f48058a$0$26695$65785112news.neostrada.pl...
begin newsy

- na drugim zdjêciu widaæ naklejkê (chyba dobrze rozpozna³em). Mam
nadziejê, ¿e du¿ych szkód nie by³o....

Czyżby troll Roman?

Roman, jak roman, ale rzucanie trolami przez nie panujacego nad emocjami cwoka bez matury w dodatku blokujacego archiwizacje swoich postow to po prostu smiech na sali.

Powinienes leczyc kompleksy w jakims zaciszu, tu tylko ci sie rozwina.

Data: 2012-02-25 10:24:17
Autor: to
Pech PMS-owicza :(
begin Ghost
Roman, jak roman, ale rzucanie trolami przez nie panujacego nad emocjami
cwoka bez matury w dodatku blokujacego archiwizacje swoich postow to po
prostu smiech na sali.

Czyli co, mówisz, ze to Twój Lanos?

Data: 2012-02-25 11:42:14
Autor: to
Pech PMS-owicza :(
On 25 Feb 2012 10:24:17 GMT, to wrote:

begin Ghost

Roman, jak roman, ale rzucanie trolami przez nie panujacego nad emocjami
cwoka bez matury w dodatku blokujacego archiwizacje swoich postow to po
prostu smiech na sali.

Czyli co, mwisz, ze to Twj Lanos?

Napisa, e jeste cwok bez matury -- czegos nie zrozumiales, jak zwykle.

Data: 2012-02-25 11:23:05
Autor: to
Pech PMS-owicza :(
begin to <to@
Napisał, że jesteś cwok bez matury -- czegos nie zrozumiales, jak
zwykle.

LOL.

Data: 2012-02-24 21:49:56
Autor: go!
Pech PMS-owicza :(
He he he...
Chyba dobrze rozpoznales...
Kto ci sie teraz przyzna, ze to on?
Ktos kto kozaczy cale zycie na grupie, a tu Lanos? W wyrwie? Niezauwazyl?
Łolaboga
;)

Data: 2012-02-25 09:50:10
Autor: Cezary Daniluk
Pech PMS-owicza :(
W dniu 2012-02-24 22:49, go! pisze:
[...]
Może i zauważył, ale myślał że przejedzie przez kałużę ;)

Pozdrawiam !

Data: 2012-02-25 11:51:40
Autor: to
Pech PMS-owicza :(
begin Cezary Daniluk
Może i zauważył, ale myślał że przejedzie przez kałużę ;)

No cóż, trudno przypuszczać, że w każdej kałuży jest dziura do środka ziemi...

Data: 2012-02-27 08:13:37
Autor: Mirek Ptak
Pech PMS-owicza :(
Dnia 2012-02-24 22:49,  *go!* napisa, a mnie co podkusio, eby odpisa:
olaboga
;)

To radomska rejestracja.

pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2012-02-27 09:01:15
Autor: RoMan Mandziejewicz
Pech PMS-owicza :(
Hello Mirek,

Monday, February 27, 2012, 8:13:37 AM, you wrote:

[...]

Dobrze, ale co z tego wynika? Chyba, e przez brak pewnych postw co
mi umkno...

--
Best regards,

Data: 2012-02-27 12:25:51
Autor: Mirek Ptak
Pech PMS-owicza :(
Dnia 2012-02-27 09:01,  *RoMan Mandziejewicz* napisa, a mnie co podkusio, eby odpisa:

[...]

Zostae zamieszany (a waciwie Twj Lanos) w to:

Data: 2012-02-27 20:17:55
Autor: RoMan Mandziejewicz
Pech PMS-owicza :(
Hello Mirek,

[...]
:)

A co za idiota jeszcze nie wie, skd jestem? Bo tego, e mam sedana
wiedzie nie musia.

--
Best regards,

Pech PMS-owicza :(