Pech czy szczęście? ;)

Data: 2012-11-18 12:28:01
Autor: Ignac
Pech czy szczęście? ;)
W dniu niedziela, 18 listopada 2012 14:51:27 UTC+1 użytkownik Rowerex napisał:

Teraz czeka mnie zdejmowanie korb i przegląd suportu.... O naprawie

wzmocnienia bagażnika i wymianie koszyka już nie wspominam. Ale numer

z lampką mnie na tyle rozbawił, że się przestałem przejmować :)

Niewątpliwie trafiła Ci się jakaś kumulacja,szkoda tylko że nie w totku.

Ja z kolei miałem we czwartek kumulację,ale 6 na szczęście nie padła.
Udałem się kumplem na Wawel,bo Minister Kultury zafundował nam darmowe
wejściówki,no to jak nie skorzystać,nie pójść i Ministra obraźić.
Nasze bryczki zaparkowaliśmy tuż przed wejściem od strony ul.Kanoniczej
do antyparkingu rowerowego.Hulaliśmy po tym Wawelu z pięc godzin przychodzimy,a tu bryki stoją z tym że moje zapięcie/linka 12x1800 wyrwane,kolegi 15x1200 usiłowane być wyrwane i zatrzymał ich/go Lucek
którym spiąłem całość do antyparkingu,no i jak tu się nie cieszyć.
Podjąłem w związku z tym jedynie słuszną decyzję i z Luckiem się po prostu nie będę rozstawał.

Pech czy szczęście? ;)