Pech czy szczęście? ;)

Data: 2012-11-23 01:02:47
Autor: szaman (Baker)
Pech czy szczęście? ;)
On 11/18/2012 02:51 PM, Rowerex wrote::

Hmm....

Kumulacja!

Mi z kolei ostatnio koło bez zadnej zapowiedzi rozcentrowało się tak, że musiałem v-kę ściągnąć...
--
pozdrawiam,
Bartek "Baker" Piekaruś

Data: 2012-11-23 00:49:37
Autor: rmikke
Pech czy szczęście? ;)
W dniu piątek, 23 listopada 2012 01:02:48 UTC+1 użytkownik szaman (k-ce) napisał:

Mi z kolei ostatnio koło bez zadnej zapowiedzi rozcentrowało się tak, że musiałem v-kę ściągnąć...

Ale w sensie, że nie wystarczyło rozpiąć???

Data: 2012-11-27 01:51:42
Autor: szaman (Baker)
Pech czy szczęście? ;)
On 11/23/2012 09:49 AM, rmikke wrote::
[...]

nie. rozcenrowało się za bardzo:)
musialem ją przązać taśmą z budowy pobliskiej:)

--
pozdrawiam,
Bartek "Baker" Piekaruś

Pech czy szczęście? ;)