Pechowy A330 i ACARS - jeszcze raz

Data: 2009-06-13 20:34:11
Autor: Marcin QWE
Pechowy A330 i ACARS - jeszcze raz
W zwiazku, z tym ze wlasnie TVN24 podalo jak wspaniali sa pasjonaci lotnictwa, jako pasjonat nasluchow nietlylko lotniczych podaje linka do depeszy ACARS.

http://tinyurl.com/ns627g

Dr Googlowski znalaz to w 10sek. Mam nadzieje, ze tvn nie placi nikomu za takie newsy.

A swoja droga co na to szanowny PRL? Jakies domysly albo przypuszczenia?
Przejrzalem pobierznie i znalazem problemy imo z autopilotem i sterami. Nad reszta pewnie bede musial troche posiedziec, mam nadzieje, ze Wy zrobicie to szybciej.

--
Marcin

Data: 2009-06-13 20:46:49
Autor: kiki

"Marcin QWE" <madmegafon_m@upa_interia.pl> wrote in message news:h10s17$14o$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

On sie rozpadal w powietrzu, a ten nadajnik nadawal co widzial w zasiegu okablowania.  Urywalo sie po kolei.

Data: 2009-06-13 21:07:50
Autor: szufla
Pechowy A330 i ACARS - jeszcze raz
Wejdz np. na forum
lotnictwo.net.pl
nie bedziesz musial nad tym siedziec, tym bardziej tracic czas na ogladanie jakiegos tvnu ;)

sz. __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4152 (20090612) __________

Pechowy A330 i ACARS - jeszcze raz