Pedał i zlecenie morderstwa

Data: 2013-03-15 15:53:20
Autor: Przemysław W
Pedał i zlecenie morderstwa

Kłopoty posła. Prokuratura bada szantaż i podżeganie do zabójstwa

Roman Kotliński obecnie jest posłem Ruchu Palikota
Jestem szantażowany – twierdzi poseł Roman Kotliński z Ruchu Palikota i zawiadamia prokuraturę. Twierdzi, że padł ofiarą misternej intrygi, uknutej przez człowieka związanego z gangiem pruszkowskim. Tymczasem w tej samej prokuraturze, od czterech miesięcy, toczy się inne śledztwo, w którym oskarżyciele sprawdzają kontakty posła z tym samym gangsterem. Z informacji dziennikarzy śledczych TVN wynika, że to drugie postępowanie dotyczy podżegania do zabójstwa. Wszczęto je po zeznaniach, w których gangster obciąża posła.

Roman Kotliński, który jest także redaktorem naczelnym antyklerykalnego tygodnika "Fakty i Mity", zawiadomił prokuraturę na początku stycznia.

W rozmowie z nami nie chciał zdradzić szczegółów, powiedział jedynie, że padł ofiarą misternie zaplanowanej intrygi.

Kotliński donosi

- Przekazałem prokuraturze dowody potwierdzające szantaż. Poczekajmy na jej ustalenia - uciął.

Rzecznik prasowy łódzkiej prokuratury apelacyjnej Jarosław Szubert potwierdził, że wpłynęło zawiadomienie "o podejrzeniu popełnienia przestępstwa polegającego na szantażu".

Ale podobnie jak Kotliński, nie chciał mówić o szczegółach. - Nie informujemy o aktualnym stanie postępowania, ani o podejmowanych działaniach w sprawie wspomnianego zawiadomienia - odpowiedział na dalsze pytania dotyczące sprawy.
W innej sprawie

Tymczasem, jak ustaliliśmy, to nie jedyne postępowanie w tej prokuraturze, w którym pojawia się nazwisko posła.

Od 6 grudnia zeszłego roku prowadzi ona postępowanie w sprawie podżegania do zabójstwa. W ten sposób kwalifikuje się m.in. zlecenie morderstwa.

- Nie udzielamy żadnych informacji – usłyszeliśmy do prokuratora Szuberta.

Potwierdził jedynie, że toczy się sprawa o sygnaturze, którą wskazaliśmy w pytaniach (pytaliśmy o podżeganie do zabójstwa). Wszczęto je po zeznaniach gangstera, który obciążył posła.

Kotliński nie chciał o tym rozmawiać.

Data: 2013-03-16 02:12:14
Autor: Lorn
Pedał i zlecenie morderstwa
Spierdalaj podszywańcu... Solidarny 2010? Gdybyś był solidarny... :>

Pedał i zlecenie morderstwa