Pedały i ateuchy

Data: 2012-11-05 16:57:45
Autor: Przemysław W
Pedały i ateuchy
Młody mężczyzna od sześciu lat utrzymuje kontakty płciowe z psami i suczkami. I uważa to za objaw miłości do zwierząt

Kiedy David Z. (26 l.) spaceruje ze swoją suczką postronnym osobom wydawać się może, że nie ma w tym nic dziwnego. Ale nie wiedzą, że suczka rasy dalmatyńczyk jest... kochanką Davida!
To co wyrabia mieszkaniec Berlina David Z. nie mieści się w głowie. Od sześciu lat uprawia seks z psami! I uważa to za coś zupełnie normalnego, a nawet nazywa to miłością!

David Z. otwarcie przyznaje się do tego, co robi, choć już wielokrotnie słyszał od innych, że jest zoofilem, gwałcicielem, dręczycielem zwierząt i szumowiną. – Dla mnie seks z psem nie jest gwałtem, lecz wyrazem miłości – zapewnia. Nie rozumie całej wrzawy wokół siebie. – Uważam się za miłośnika zwierząt – zapewnia.

Do tej pory David utrzymywał kontakty płciowe z pięcioma psami i suczkami. Do pierwszego doszło, gdy miał 20 lat. I to podobno pies chciał seksu. – Sam byłem zszokowany – zapewnia w rozmowie z berlińskim dziennikiem "B.Z.". Natomiast największą miłością Davida była suczka Nelly. David twierdzi, że z wyczuciem reaguje na potrzeby psa. Jeśli pies nie chce seksu, to on go nie zmusza.

Przypadek Davida nie jest jednostkowy. Jak podają niemieckie media, w Niemczech jest około 10 tysięcy zoofilów. Z jednym z nich David mieszka. Poznali się trzy lata temu podczas spotkania koneserów tej formy miłości. Wielu z niemieckich zoofilów wypowiada się na forach internetowych o swoich zwierzęcych upodobaniach. Często zapewniają, że darzą zwierzęta gorącymi i romantycznymi uczuciami.

Ich poglądów, na szczęście nie podzielają władze, psychologowie, ani obrońcy zwierząt. – Zwierzęta nie są stworzone do seksu z ludźmi – podkreśla dr Edmund Haferbeck (55 l.), pracujący dla organizacji PETA. – W Niemczech sodomię wykreślono z kodeksu karnego w 1969 r. To był poważny błąd – dodaje dr Haferbeck. "W ostatnich latach obserwuje się zwiększoną ilość kontaktów seksualnych ze zwierzętami w Niemczech", pisze dziennik "Bild".

Sprawa stała się tak paląca, że rząd niemiecki przygotowuje projekt ustawy wprwadzającej bezwzględny zakaz sodomii. Kto się jej dopuści, ma być ukarany grzywną w wysokości 25 tys. euro (ok. 100 tys. zł).

Czy to uratuje biedne zwierzęta przez zboczonymi Niemcami?

Data: 2012-11-05 22:43:56
Autor: Andromeda
Pedały i ateuchy
On 5 Lis, 23:57, Przemysław W <"BroDmy RP przed pisem"@gazeta.pl>
wrote:
[...]

- Donald Tusk: Gazeta Wyborcza, 15-16 października 2005

A co do zoofila ma pedał? Różnica polega na tym że zoofilia jest
zboczeniem, bo nie wiemy czy zwierze tego chce.
 Czyli jest to dominacja swojej chuci na kimś komu wcale się to nie
podoba, bo nie ma jego zgody, jest narzędzien czyjeś seksualnej
dyktatury, tak samo z pedofilem.

  Dlatego u różnych ćwoków co narzucają innym jak mają żyć, seks idzie
za psychiką i szukają komu tu można narzucić swojego penisa, bez jego
zgody.

  Czyli jak księżulek ma zapędy narzucić komuś swoje dogmaty, to po
seksie podobnych rzeczy możesz się spodziewać.
  A pedał szuka kogoś kto też jest pedałem i chcą sobie razem
popedałować, więc nikomu krzywdy nie robią, więc norma.

Data: 2012-11-06 09:04:02
Autor: Trybun
Pedały i ateuchy
W dniu 2012-11-06 07:43, Andromeda pisze:

A co do zoofila ma pedał? Różnica polega na tym że zoofilia jest
zboczeniem, bo nie wiemy czy zwierze tego chce.

Jak to nie wiemy, nie widziałeś nigdy napalonego na kobitkę - pieska?

Data: 2012-11-06 00:44:32
Autor: Andromeda
Pedały i ateuchy
On 6 Lis, 09:04, Trybun <r...@yahuoo.com> wrote:
> [...]

> zboczeniem, bo nie wiemy czy zwierze tego chce.

Jak to nie wiemy, nie widziałeś nigdy napalonego na kobitkę - pieska?

Pies jest umysłem na poziomie dziecka małego, jak dziecko się dotyka
bo bada swoje ciało, to to nie jest zaproszenie do seksu.

Data: 2012-11-06 09:56:29
Autor: Trybun
Pedały i ateuchy
W dniu 2012-11-06 09:44, Andromeda pisze:
[...]

No nie wiem. Gdy pies powącha to i owo u kobiety to raczej swoim podnieceniem nie wykazuje że chciałby się zabawić tylko w aportowanie.. :-\

Data: 2012-11-06 02:14:42
Autor: Andromeda
Pedały i ateuchy
On 6 Lis, 09:56, Trybun <r...@yahuoo.com> wrote:

> Pies jest umys em na poziomie dziecka ma ego, jak dziecko si dotyka
> bo bada swoje cia o, to to nie jest zaproszenie do seksu.

No nie wiem. Gdy pies pow cha to i owo u kobiety to raczej swoim
podnieceniem nie wykazuje e chcia by si zabawi tylko w aportowanie.. :-\

A jak dziecko w piaskownicy pokazuje siusiaka, to chce seksu?

Data: 2012-11-07 15:46:37
Autor: Trybun
Pedały i ateuchy
W dniu 2012-11-06 11:14, Andromeda pisze:

[...]

Dziecko nie wywala półmetrowej "pyty", nie ślini się, i nie ma w oczach charakterystycznego blasku. ;-)

Data: 2012-11-07 08:04:22
Autor: Andromeda
Pedały i ateuchy
On 7 Lis, 15:46, Trybun <r...@yahuoo.com> wrote:

> A jak dziecko w piaskownicy pokazuje siusiaka, to chce seksu?

Dziecko nie wywala półmetrowej "pyty", nie ślini się, i nie ma w oczach
charakterystycznego blasku. ;-)

Ależ wywala, wywala, bo dla niego nagość jak dla psa naturalna.

Data: 2012-11-07 20:45:41
Autor: Trybun
Pedały i ateuchy
W dniu 2012-11-07 17:04, Andromeda pisze:

[...]

Ojejku, ty naprawdę nie potrafisz odróżnić psiej ochoty na bzyknięcie jakiejś istoty płci żeńskiej od wysikania się?

Data: 2012-11-06 22:06:12
Autor: Ikselka
Pedały i ateuchy
Dnia Tue, 06 Nov 2012 09:56:29 +0100, Trybun napisał(a):

[...]

A cóż to za "kobiety" obserwowałeś, że masz taką wiedzę 3333-]
--
XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
 (by XL)

Data: 2012-11-07 15:47:00
Autor: Trybun
Pedały i ateuchy
W dniu 2012-11-06 22:06, Ikselka pisze:

No nie wiem. Gdy pies powącha to i owo u kobiety to raczej swoim
podnieceniem nie wykazuje że chciałby się zabawić tylko w aportowanie.. :-\
A cóż to za "kobiety" obserwowałeś, że masz taką wiedzę 3333-]

Obserwowałem raczej psy.. ;-)

Data: 2012-11-07 16:04:30
Autor: Ikselka
Pedały i ateuchy
Dnia Wed, 07 Nov 2012 15:47:00 +0100, Trybun napisał(a):

[...]

No, to się skup raczy na kobietach. Bo o psach wiesz tyle co nic.

Data: 2012-11-07 16:23:45
Autor: Trybun
Pedały i ateuchy
W dniu 2012-11-07 16:04, Ikselka pisze:
[...]

A któż tam wie co siedzi w kobiecie, kto poznał dogłębnie jej naturę? Ja osobiście na tyle je poznałem że iż wiem że jest parę bodźców wobec których każda kobieta nie pozostanie obojętna.

Data: 2012-11-07 18:53:56
Autor: Ikselka
Pedały i ateuchy
Dnia Wed, 07 Nov 2012 16:23:45 +0100, Trybun napisał(a):

[...]

No ale co ma pies?

Data: 2012-11-07 20:45:44
Autor: Trybun
Pedały i ateuchy
W dniu 2012-11-07 18:53, Ikselka pisze:

[...]

Myślę że określenie "pies na baby" w pierwotnej wersji nie było przenośnią.

Data: 2012-11-06 10:33:49
Autor: Wiesiaczek
Pedały i ateuchy
On Mon, 05 Nov 2012 22:43:56 -0800, Andromeda wrote:

Ich poglądów, na szczęście nie podzielają władze, psychologowie, ani
obrońcy zwierząt. - Zwierzęta nie są stworzone do seksu z ludźmi -
podkreśla dr Edmund Haferbeck (55 l.), pracujący dla organizacji PETA.

A czy są stworzone do ciągnięcia ciężkiego wozu, zbierania batów od woźnicy, do robienia na nich eksperymentów paramedycznych?
Z dwojga złego chyba lepiej jest gdy sobie jakiś piesek bzyknie kobitkę - podobno też człowieka:)

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2012-11-06 02:40:49
Autor: Andromeda
Pedały i ateuchy
On 6 Lis, 11:33, Wiesiaczek <ciotkazielin...@vp.pl> wrote:

> [...]
woźnicy, do robienia na nich eksperymentów paramedycznych?
Z dwojga złego chyba lepiej jest gdy sobie jakiś piesek bzyknie kobitkę -

Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

Na wsi zoofilia to nagminne, czasem dziwiłem się co te kozy po nocach
tak beczą, ale burok to przecież też nie człowiek, jakoś
nieprzypomina, więc może i bliżej mu do konia czy kozy, ale w świecie
ludzi to zboczenie.

Data: 2012-11-07 02:36:02
Autor: Jaskiniowiec
Pedały i ateuchy
W dniu 06.11.2012 o 11:40 Andromeda <robert.pawlowski4@gmail.com> pisze:

> [...]

tak beczą, ale burok to przecież też nie człowiek, jakoś
nieprzypomina, więc może i bliżej mu do konia czy kozy, ale w świecie

W dupie byles i gowno widziales. Chyba, ze opisujesz to, czego sam  doznawales, bywajac u dziadka na wakacjach, buroku. Co ci dziadek dal do  przelecenia? Kury czy kaczki? Bo na krowe to byles zbyt maly, chyba ze  dziadek cie podsadzil?

--
Władza wie co mówi. Jak mówi że zabierze, to zabierze. A jak mówi że da,  to mówi.

Data: 2012-11-07 04:55:02
Autor: Andromeda
Pedały i ateuchy
On 7 Lis, 02:36, Jaskiniowiec <jaski...@pl.pl> wrote:
W dniu 06.11.2012 o 11:40 Andromeda <robert.pawlows...@gmail.com> pisze:

> [...]

dziadek cie podsadzil?

--
Władza wie co mówi. Jak mówi że zabierze, to zabierze. A jak mówi że da,

Wiocha patologią wszelką stoi, Fritzów u nas na pęczki, nawet do
internetu jak nalezie to sra, trzęsąc się z nienawiści i jeszcze kilka
lat temu bili się o czerwone legitymacje, a teraz ciągną tym co z
watykanu okupują polskę.

Data: 2012-11-07 07:10:35
Autor: Yogi
Pedały i ateuchy
Dnia Wed, 7 Nov 2012 04:55:02 -0800 (PST), Andromeda napisał(a):

> [...]

internetu jak nalezie to sra, trzęsąc się z nienawiści i jeszcze kilka
lat temu bili się o czerwone legitymacje, a teraz ciągną tym co z

Nie żadna wiocha ateuchu, zabawy z pasami uprawiają takie postępowe
miastowe męty jak ty.

http://usa.interia.pl/wasze-artykuly/wasze-artykuly/artykul/zoofilia-w-polscecoraz-wicej-zwierzt-wykorzystywanych,4019

Zoofilia w Polsce.Coraz więcej zwierząt wykorzystywanych jest seksualnie!!!

Pamiętajmy, że osoba znęcająca się nad zwierzęciem ma także czasem
skłonności do znęcania się nad ludźmi. Psychopatyczni mordercy często
zaczynali od dręczenia zwierząt czy zoofilii.

Zoofilia  to parafilia czyli zaburzenie na tle seksualnym, gdzie
osiągnięcie podniecenia seksualnego u danej osoby następuje przez kontakt
ze zwierzęciem.
Nie jest już zjawisko marginalne. W ostatnich latach niestety bardzo
rozszerzyła swoje kręgi i zyskuje ciągle nowych zwolenników.
Pamiętajmy, że osoba znęcająca się nad zwierzęciem ma także czasem
skłonności do znęcania się nad ludźmi. Psychopatyczni mordercy często
zaczynali od dręczenia zwierząt czy zoofilii.

Dotarłem do polskich zoofilów. Jak się okazuje, jest ich bardzo wielu. To,
co udało się ustalić, było wstrząsające. Oto raport, mający na celu
przedstawienie informacji zebranych w ciągu paru miesięcy drugiej połowy
2006 r.:

Zoofilia - nowe spojrzenie i fakty

Zoofilia, do tej pory uważana za zjawisko marginalne, przedstawia nam
zupełnie nowe oblicze. Uważana jest za dewiację seksualną, polegającą na
uprawianiu seksu ze zwierzętami. Dotyczy ona osób żyjących w czasowym
odosobnieniu np. pasterzy, na co poważny wpływ ma wielotygodniowe lub
nieraz i wielomiesięczne odosobnienie od innych ludzi. Dotyczyć może ona
również osób, które mają zaburzone kontakty społeczne, są osobami
psychicznie chorymi itp. Tak mówi wersja podręcznikowa.

Na podstawie rozmów z zoofilami, po obejrzeniu forów i czatów zoofilskich,
stron www, filmów i zdjęć o tej tematyce, mogę stwierdzić z całą
stanowczością, iż zjawisko zoofilii zatacza coraz większy krąg. Jak można
przypuszczać, zoofilami są głównie mężczyźni (80% - 85%). Oczywiście są to
założenia czysto hipotetyczne, nie poparte badaniami, lecz rozmowami i
własną obserwacją.

Kobiety również uprawiają seks ze zwierzętami, lecz w ich przypadku ma to
trochę inny charakter. Są bardziej ostrożne, potrafią lepiej panować nad
emocjami. Często robią to dla zarobku lub pod wpływem partnera, który
zachęca je do "zabawy" ze zwierzęciem.
Oczywiście są kobiety, które uprawiają seks z powodów takich samych jak
mężczyźni. Jednakże liczba kobiet na czacie zoofilskim jest bardzo mała.
Ich działanie jest bardziej zakamuflowane.

Potwierdzić tę teorie można np. na podstawie ilości zamieszczanych
ogłoszeń. Mężczyźni zamieścili je na 20 stronach, kobiety tylko na 3.
Zebrane materiały, odkryte linki do stron i forów, pozwalają oszacować
liczbę osób tam zapisanych na kilkaset (fora, ogłoszenia, rozmówcy na
forach, gadu-gadu).
Na podstawie wielu rozmów można stwierdzić, że zoofilia w ostatnich latach
bardzo rozszerzyła swoje kręgi i zyskuje nowych zwolenników. Dostęp do tego
typu stron w internecie na pewno ułatwia ten proceder. Wiele osób, z
którymi rozmawiałem, mówiło, iż postanowiło spróbować seksu ze zwierzęciem
po obejrzeniu filmów porno ze zwierzętami lub po obejrzeniu takich zdjęć.
Dwa polskie czaty zoofilskie również ułatwiają wymianę informacji, filmów
itd.

Zoofilami są głównie mężczyźni w wieku 20 - 45 lat. Często posiadają,
wydawałoby się "normalne" domy - mają żony, dzieci. Wśród osób, z którymi
rozmawiałem byli: studenci, absolwenci studiów, spawacz, kierownik dużego
sklepu, współwłaściciel firmy, uczeń. Wszyscy oni poszukiwali "nowych
wrażeń" z kobietą lubiącą seks z psem i z mężczyzną.

Osoby, z którymi rozmawiałem pochodziły z różnych stron Polski, miedzy
innymi z: Warszawy, Radomia, Wrocławia, Krakowa, Zielonej Góry, Katowic,
Elbląga.

Uprawiający seks ze zwierzętami, uważali się za heteroseksualistów, tylko w
2 przypadkach mówili o sobie, że są biseksualni. Jednak wielu zoofilii
zaznaczało, że lubi zabawę i eksperymenty, co nie do końca może potwierdzać
ich stuprocentową heteroseksualność.

Mężczyzn-zoofilii można podzielić na kilka grup:

- podglądacze (chcą tylko patrzeć, jak kobieta uprawia seks z psem, nie
chcą w tym uczestniczyć)

- aktywni (chcą uprawiać seks na przemian z kobietą i z psem: najpierw
kopuluje pies, po nim oni)

- bardzo aktywni (chcą, aby kobieta kopulowała na raz i z psem i z nim
samym)

- poszukujący bardzo dużych wrażeń (seks zbiorowy grupy ludzi ze
zwierzętami np. 2 pary umawiają się na seks miedzy sobą plus pies, który
kopuluje razem z nimi)

- samotnicy (uprawiają seks na ogół z własnym zwierzęciem lub pożyczonym od
znajomego, nie są zainteresowani poznawaniem innych osób)

- ciekawscy (mieli za sobą jedną przygodę seksualną z kobietą i psem lub
nie mieli wcale takich doświadczeń, chcą poznać cos więcej, lecz nie są
pewni, wyważeni, bardziej ostrożni).

Jest to umowny podział na grupy, stworzony dla próby opisu różnych
motywacji, do podejmowania seksu ze zwierzęciem.

Do seksu najczęściej wykorzystywane są psy - samce, ras średnich i dużych.
Wielkim powodzeniem "cieszą się" też konie, lecz te są rzadziej
wykorzystywane, ponieważ są trudniej dostępne. Inne zwierzęta to: kozy,
krowy, koty. Na stronach zoofilskich można znaleźć osoby uprawiające seks
z: wężami, rybami, małpami, psami, kotami itd.

Rodzina zoofila na ogół nie ma pojęcia o jego zainteresowaniach, gdyż ten
skrzętnie to ukrywa. Często zoofile w pamięci swoich komputerów przechowują
filmy, zdjęcia, dokonują wymiany "ciekawych" materiałów.Zoofilskie strony
prowadzone są na zagranicznych serwerach. Dużo takich stron jest w
językach: angielskim i hiszpańskim.

Jak mówili mi rozmówcy, w filmach porno ze zwierzętami występują "polskie
aktorki" oraz polskie zwierzęta (głównie psy), które często wyuczone
odpowiednich zachowań, są wykorzystywane przy kręceniu różnych filmów.
Zoofile wskazywali, że często jeden pies występuje w wielu filmach. Podobno
również w Polsce kręcone są takie filmy, jednak ze względów bezpieczeństwa
są umieszczane na zagranicznych serwerach. Fora zoofilskie trudno znaleźć w
wyszukiwarce. Trzeba albo mieć "szczęście" i trafić samemu lub otrzymać
link od osoby wprowadzającej.

Dla niektórych osób zachowania zoofilskie są wspaniałym biznesem, na którym
można zarobić niezłe pieniądze:

a) kręcenie filmów porno z udziałem zwierząt,
b) wypożyczanie zwierząt do seksu,
c) urządzanie seks-party z udziałem zwierząt i ludzi,
d) prostytucja z udziałem zwierząt, która przynosi o wiele większe
pieniądze niż zwykły seks z samym klientem.

Ponieważ od 18 lat aktywnie zajmuję się przestępstwami przeciw zwierzętom,
działając w różnych organizacjach ochrony zwierząt, chciałem głębiej poznać
skalę zjawiska, mechanizmy działania, dowiedzieć się jak najwięcej o
psychice tych osób. Choć przez wiele lat miałem do czynienia z przeróżnymi
dewiacjami, przemocą wobec zwierząt i ludzi, nie sądziłem, że obszar
występowania zjawiska zoofilii jest tak ogromny.

Wyniki moich obserwacji były dla mnie całkowitym zaskoczeniem. Zamierzałem
uzyskać jak najwięcej informacji, adresów mailowych, stron www, forów,
telefonów, numerów gg osób, które zajmują się zoofilia. Chciałem poznać
motywy ich działania, sposób wykorzystywania zwierząt, poznać wielkość
zjawiska oraz profil zoofila.

W tym celu udawałem młodą, 22 letnia dziewczynę (Karolinę lub Olę),
studentkę ekonomii z Warszawy, mieszkającą na Ochocie, trochę naiwną,
ostrożną, ale jednocześnie zaciekawioną zoofilią. Mówiłem, że mam 170 cm
wzrostu, długie włosy i ważę 58 kg, i że chyba nie jestem brzydka.

Starałem się podczas rozmów wyciągnąć jak największą ilość informacji oraz
skierować rozmowę poza forum - na gadu-gadu, w celu późniejszego ustalenia
IP komputera oraz archiwizowania rozmów.
Wielu mężczyzn chciało się ze mną umawiać (myśląc, że jestem młodą kobietą)
w celu wspólnego uprawiania seksu. Byli gotowi na seks, zapewniali, że będą
mieli odpowiedniego pieska. Chcieli umawiać się głównie w weekendy.
Odpowiadałem, że nie wykluczam spotkania i mogę przyjechać pociągiem.

O autorze:

 Absolwent m.in.: Akademii Pedagogicznej w Krakowie i Wyższej Szkoły
Humanistyczno-Ekonomicznej we Włocławku, napisał pracę dyplomową pt.
Agresja i przemoc wobec zwierząt wśród uczniów szkół podstawowych,
absolwent kursów brytyjskiej organizacji RSPCA z zakresu przestrzegania
prawa, prowadzenia schronisk, edukacji humanitarnej; wieloletni inspektor
ds. zwierząt, aktywnie działający w przypadkach niehumanitarnego
traktowania zwierząt.

Data: 2012-11-07 08:03:11
Autor: Andromeda
Pedały i ateuchy
On 7 Lis, 14:10, Yogi <Y...@bubu.com> wrote:

> [...]

Osoby, z którymi rozmawiałem pochodziły z różnych stron Polski, miedzy
innymi z: Warszawy, Radomia, Wrocławia, Krakowa, Zielonej Góry, Katowic,

Wiocha, wiocha, wpisz w google -polska wieś Frizlami stoi- znajdziesz
bardzo dużo , aż reporterzy nie wiedzieli do których dzwi pukać, bo
wręcz zboczenia to nagminne, wszelkiego rodzaju.

Data: 2012-11-07 10:15:30
Autor: Yogi
Pedały i ateuchy
Dnia Wed, 7 Nov 2012 08:03:11 -0800 (PST), Andromeda napisał(a):

> [...]

bardzo dużo , aż reporterzy nie wiedzieli do których dzwi pukać, bo
wręcz zboczenia to nagminne, wszelkiego rodzaju.

Nie palikoć ateuchu, faktów nie zakrzyczysz.

Data: 2012-11-07 08:23:27
Autor: Andromeda
Pedały i ateuchy
On 7 Lis, 17:15, Yogi <Y...@bubu.com> wrote:

> [...]
> wręcz zboczenia to nagminne, wszelkiego rodzaju.

Nie palikoć ateuchu, faktów nie zakrzyczysz.

Nawet wątek tu był, że wiocha zboczeniami stoi, a mnie się jeszcze raz
tych samych linków, jest archiwum. Nawet po niemieckich porno ze
zwierzętami, akcje masz na wsi, świnki, kurki, itd. Bo burok jak mu
kasą pomachasz to i przed kamerą świnki defloruje i szczęśliwy że mu
płacą za to co robi codziennie.

Data: 2012-11-07 10:31:20
Autor: Yogi
Pedały i ateuchy
Dnia Wed, 7 Nov 2012 08:23:27 -0800 (PST), Andromeda napisał(a):

> [...]

zwierzętami, akcje masz na wsi, świnki, kurki, itd. Bo burok jak mu
kasą pomachasz to i przed kamerą świnki defloruje i szczęśliwy że mu

palikocisz ateuchu, każdy zbok najlepiej czuje się w miejskich szaletach i
ty powinieneś dobrze o tym wiedzieć :))))

Data: 2012-11-07 08:33:13
Autor: Andromeda
Pedały i ateuchy
On 7 Lis, 17:30, Yogi <Y...@bubu.com> wrote:

> [...]

palikocisz ateuchu, każdy zbok najlepiej czuje się w miejskich szaletach i
ty powinieneś dobrze o tym wiedzieć :)))

" Zoofilia (też: bestiofilia, sodomia) to utrzymywanie kontaktów
seksualnych ze zwierzętami. Mogą na nią cierpieć zarówno mężczyźni jak
i kobiety a przedmiotem pożądania mogą być zwierzęta różnego gatunku
(od kury do konia). Jeżeli obiektem seksualnym są pająki zaburzenie
takie nazywamy arachnefilią, gdy owady - entomofilią, a w formikofilii
- mrówki.
Może ona występować u osób upośledzonych psychicznie. Zoofilia jest
częściej spotykana wśród mieszkańców wsi."

Data: 2012-11-07 10:38:13
Autor: Yogi
Pedały i ateuchy
Dnia Wed, 7 Nov 2012 08:33:13 -0800 (PST), Andromeda napisał(a):

" Zoofilia (też: bestiofilia, sodomia) to utrzymywanie kontaktów

Znowu palikocisz ateuchu:

Data: 2012-11-07 09:03:02
Autor: Andromeda
Pedały i ateuchy
Co trzeci mieszkaniec wsi uprawiał seks ze zwierzętami.

INFO: Co trzeci mieszkaniec wsi przyznaje się do współżycia
seksualnego ze zwierzętami. Takie szokujące wyniki przedstawiono po
badaniach ankietowych mających na celu zbadanie zachorowalności na
raka prącia.

 Zespół urologów przeprowadził badania na 492 mężczyznach w wieku 18
do 80 lat mieszkających na wsi. 118 z nich chorowało na raka prącia.
45% z nich przyznało, że uprawiało seks ze zwierzętami. W przypadku
zdrowych mężczyzn do zoofilii przyznało się 32% badanych.

Data: 2012-11-07 20:43:33
Autor: Chiron
Pedały i ateuchy
Użytkownik "Andromeda" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisał w wiadomości news:a1e6fc19-32ea-44be-b23d-5a0d8ee2fe3ab12g2000vbg.googlegroups.com...
Co trzeci mieszkaniec wsi uprawiał seks ze zwierzętami.

INFO: Co trzeci mieszkaniec wsi przyznaje się do współżycia
seksualnego ze zwierzętami.

Globik- czy każda dyskusja w Twoim wykonaniu musi niechybnie potoczyć się w kierunku zwyrodniałego seksu oraz dowalania KRK? Czy naprawdę ten temat ze zwierzakami nie wydaje Ci się ohydny?

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Data: 2012-11-07 21:44:42
Autor: u2
Pedały i ateuchy
W dniu 2012-11-07 20:43, Chiron pisze:
[...]

No co ty, przecież on to robi ze swoja kozą :-)

Data: 2012-11-07 13:06:14
Autor: Andromeda
Pedały i ateuchy
On 7 Lis, 21:44, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> temat ze zwierzakami nie wydaje Ci się ohydny?

No co ty, przecież on to robi ze swoja kozą :-)

Postu Chirona nie widzę , ale to kk wywołuje zboczenia, norma to tam
gdzie się zgadzają, zboczenie to tam gdzie jedno drugiego
wykorzystuje,czyli narzuca to co on chce, dlatego mentalność
narzucania komuś czegoś przekłada się też na seks. Przecież sama
wstrzęmięźliwość to tak zwany seks sado-maso.

Data: 2012-11-07 20:45:36
Autor: Trybun
Pedały i ateuchy
W dniu 2012-11-07 18:03, Andromeda pisze:
[...]

Łatwo Ci oceniać innych z pozycji mieszczucha.. Od niedawna mieszkam na wsi i widzę ile to się kręci pokus. Mnie to nie bierze, ale rozumiem tych seksoholików.

Data: 2012-11-07 21:49:42
Autor: Ikselka
Pedały i ateuchy
Dnia Wed, 7 Nov 2012 09:03:02 -0800 (PST), Andromeda napisał(a):

[...]

:-DDD
--
XL  zastanawiam się, kto w moim domu wspólżje ze zwierzakami, bo nas czworo
:-D

Data: 2012-11-07 13:08:02
Autor: Andromeda
Pedały i ateuchy
Dnia Wed, 7 Nov 2012 09:03:02 -0800 (PST), Andromeda napisa (a):

:-DDD
--
XL  zastanawiam si , kto w moim domu wsp l je ze zwierzakami, bo nas czworo
:-D

Za to w innym może być cała rodzinka zaglądająca do stajenki.

Data: 2012-11-07 16:30:08
Autor: Jaskiniowiec
Pedały i ateuchy
W dniu 07.11.2012 o 13:55 Andromeda <robert.pawlowski4@gmail.com> pisze:

> [...]

internetu jak nalezie to sra, trzęsąc się z nienawiści i jeszcze kilka
lat temu bili się o czerwone legitymacje, a teraz ciągną tym co z

Piszesz to wiochmenie z autopsji? Tatus cie z burakami czy z ziemniakami w  piwnicy trzymal?

--
Władza wie co mówi. Jak mówi że zabierze, to zabierze. A jak mówi że da,  to mówi.

Data: 2012-11-07 08:06:21
Autor: Andromeda
Pedały i ateuchy
On 7 Lis, 16:30, Jaskiniowiec <jaski...@pl.pl> wrote:
W dniu 07.11.2012 o 13:55 Andromeda <robert.pawlows...@gmail.com> pisze:

> [...]

piwnicy trzymal?

--
Władza wie co mówi. Jak mówi że zabierze, to zabierze. A jak mówi że da,

Nie to fakty, chcesz zboczeń ,masowo, jedź na wiochę.

Data: 2012-11-07 17:20:19
Autor: Jaskiniowiec
Pedały i ateuchy
W dniu 07.11.2012 o 17:06 Andromeda <robert.pawlowski4@gmail.com> pisze:

> [...]

piwnicy trzymal?

Nie to fakty, chcesz zboczeń ,masowo, jedź na wiochę.

Czyli jednak faktem jest ze tatus cie w piwnicy trzymal... A moze trzyma  nadal i stamtad nadajesz na swiat?

Oj frustracie, zamiast wszystkich obwiniac, ze cie twoj ojciec z kozą  pomylil, przez co dupa cie boli, odwdziecz sie swojemu tatusiowi Fritzowi.

--
Władza wie co mówi. Jak mówi że zabierze, to zabierze. A jak mówi że da,  to mówi.

Data: 2012-11-07 08:32:17
Autor: Andromeda
Pedały i ateuchy

Data: 2012-11-07 20:24:01
Autor: Jaskiniowiec
Pedały i ateuchy
W dniu 07.11.2012 o 17:32 Andromeda <robert.pawlowski4@gmail.com> pisze:

> [...]

Może ona występować u osób upośledzonych psychicznie. Zoofilia jest
częściej spotykana wśród mieszkańców wsi."

Bo gdzie mosiu jest wiecej zwierzat? W miescie? Jakos sobie nie wyobrazam,  by ktokolwiek chcial posuwac kanarka. Za to psow w miescie troche jest....  Kozy tez sie trafiaja tu i owdzie.  Poza tym, dawna wies, a obecna, to  dwie rozne bajki. A nawet jesli, to coraz wiecej mieszczuchow jest na wsi,  wiec zanim zaczniesz kogokolwiek posadzac, zamien glowe na buraka. Bedzie  wiecej pozytku.

Juz ci pisalem, ze w dupie byles i gowno widziales.

EOT, z idiotami nie gadam.

--
Władza wie co mówi. Jak mówi że zabierze, to zabierze. A jak mówi że da,  to mówi.

Data: 2012-11-07 12:50:06
Autor: Ikselka
Pedały i ateuchy
Dnia Wed, 07 Nov 2012 02:36:02 +0100, Jaskiniowiec napisał(a):

> [...]

W dupie byles i gowno widziales. Chyba, ze opisujesz to, czego sam  doznawales, bywajac u dziadka na wakacjach, buroku. Co ci dziadek dal do  przelecenia? Kury czy kaczki? Bo na krowe to byles zbyt maly, chyba ze  dziadek cie podsadzil?

Nase chłopy wiejskie kiedysik złopały jednego takiego nad zekom. Passły
siem krowy i jałufki na łonce, nad zekom, nagle jedny jałówki ni ma i cosik
się samoce w krzokak. I mycy niemozebnie. Sedł mostem chłop łod łałtobusu,
co to łobserwowoł i biegiem w tamtom strone, a drugi łod kosenia trawy, z
kosom, z drugistrony. Dopadli krzoków, a tu jakiś cep dobiero sie do
jałufki. Nawet ich nie załuwozył. No to oni do niego, spuścili mu takie
lonie, ze siny beł. Ale im uciek. Wsiod do smaochoda i pojechoooł.
Ryjestracjo beła miejska 333-) --

Data: 2012-11-07 04:56:33
Autor: Andromeda
Pedały i ateuchy
On 7 Lis, 12:50, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:

> [...]

Ryjestracjo beła miejska 333-)
--
XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale

Ta, bo nie przerejstrował.

Data: 2012-11-07 16:00:20
Autor: Ikselka
Pedały i ateuchy
Dnia Wed, 7 Nov 2012 04:56:33 -0800 (PST), Andromeda napisał(a):

> [...]

Ryjestracjo beła miejska 333-)
--
XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale

Jasssne, dla ciebie na wszystko jest odpowiedź 333-]

Data: 2012-11-07 08:05:06
Autor: Andromeda
Pedały i ateuchy
On 7 Lis, 16:00, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:

> [...]

--
XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale

Bo wiocha jest wynaturzona, stwierdzam fakt.

Data: 2012-11-07 18:59:19
Autor: Ikselka
Pedały i ateuchy
Dnia Wed, 7 Nov 2012 08:05:06 -0800 (PST), Andromeda napisał(a):

> [...]

 (by XL)

Bo wiocha jest wynaturzona, stwierdzam fakt.

To ten redaktor ani chybi z wiochy był :->

Data: 2012-11-07 10:18:35
Autor: Andromeda
Pedały i ateuchy
On 7 Lis, 18:59, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:
Dnia Wed, 7 Nov 2012 08:05:06 -0800 (PST), Andromeda napisa (a):

> [...]

--
XL  Warto ci jest autentyczno wn trza - warto by nawet chamem, ale
takim, eby ka dy szuka twego towarzystwa.

Nawet jakiś film robili, coś o tytule - wieś oczami kozy- czyli o tak
popularnej wśród chłopków zoofili.

Data: 2012-11-07 19:24:23
Autor: Ikselka
Pedały i ateuchy
Dnia Wed, 7 Nov 2012 10:18:35 -0800 (PST), Andromeda napisał(a):

> [...]

 (by XL)

Nawet jakiś film robili, coś o tytule - wieś oczami kozy- czyli o tak

A ten w kółko :->

Data: 2012-11-07 10:36:22
Autor: Andromeda
Pedały i ateuchy
On 7 Lis, 19:24, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:

> [...]

A ten w kółko :->
--
XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale

No ta, tak jak były -perły z lamusa-, gdzie pokazywali klasyki, to
można drugi taki program zrobić, też by była klasyka, czyli
naprzykład- kino owczego niepokoju- o tradycji na wsi, nawet buty z
cholewami nazywają koziojebcy , no tradycja tak popularna że rzeczy od
czynności nazywają.

Data: 2012-11-07 16:07:30
Autor: Trybun
Pedały i ateuchy
W dniu 2012-11-07 12:50, Ikselka pisze:
[...]

Wielbiciel "cielęcinki". Sporo takich w miastach..

Data: 2012-11-07 18:40:20
Autor: Ikselka
Pedały i ateuchy
Dnia Wed, 07 Nov 2012 16:07:30 +0100, Trybun napisał(a):

Wielbiciel "cielęcinki". Sporo takich w miastach..

Ajłowsem, łokozało sie, ze to beł redachtor z wazny kielecki gazety 333-)

Data: 2012-11-07 20:46:12
Autor: Trybun
Pedały i ateuchy
W dniu 2012-11-07 18:40, Ikselka pisze:
Dnia Wed, 07 Nov 2012 16:07:30 +0100, Trybun napisał(a):

Wielbiciel "cielęcinki". Sporo takich w miastach..
Ajłowsem, łokozało sie, ze to beł redachtor z wazny kielecki gazety 333-)

I jak wyszło - jałówki długo będą tęsknić za swoim "romeo"?

Data: 2012-11-06 00:09:44
Autor: Grzegorz Z.
Pedały i ateuchy
Przemysław W napisał:

[...]

Pedał i z suczką?

--
"Prawo do potwierdzenia swej osobowości oznacza prawo do życia"
Dietrich Bonhoeffer

Data: 2012-11-06 11:25:58
Autor: mkarwan
Pedały i ateuchy
Użytkownik "Grzegorz Z." <spaggia@mare.org> napisał w wiadomości news:k79h3n$o58$1dont-email.me...

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywającego się za anonymizerem

"Mój oficer prowadzacy równiez tak uwaza"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f99857d114119f2a?hl=pl

"O zesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Co ty kurwa "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a7305c3c70f25a21?hl=pl
"Jebany"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/ec14c8342075f1fb?hl=pl
"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl
"ale wez nie pierdol"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/e664a994ded103f6?hl=pl

"Gówno prawda"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/523a66587e2da510?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obys zdychal dlugo i bolesciach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Alez ja jestem skurwielem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a0796e4133375fa8?hl=pl
"najebany jak swinia"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/1c1566508a8e386c?hl=pl

"Grzesia sobie zamów na telefon."
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b4e4b38e4442ae39?hl=pl

"Przeciez juz nalezalem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"Oj boli dzisiaj dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c3917633a7fad87a?hl=pl
"Mam kurwa w dupie"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/67d54e75ea2c4d92?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta" i na ten wasz kosciól.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj bedzie przeklety Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najswietsza, i
cale królestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"Serdecznie zydów nie znosze"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Zydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Nie lubie dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

"KURWA NIE MAM NIESTETY"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/fe62c85440eafc86?hl=pl

"No bo to kurwa smieszne jest! "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c8a26f239ba3a8b5?hl=pl

"i co mi kurwa zrobisz"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/5b13a9c0633f8804?hl=pl
" kurwa jego mac"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7e073b9eaf1ab30c?hl=pl
"To kurwa co"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a22abf0463bf28a6?hl=pl
"A zebys kurwa"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f21d11f26a95e84c?hl=pl

Data: 2012-11-06 17:12:17
Autor: Przemysław M.
Pedały i ateuchy
Dnia Mon, 05 Nov 2012 16:57:45 -0600, Przemysław W napisał(a):

Młody mężczyzna od sześciu lat utrzymuje kontakty płciowe z psami i suczkami. I uważa to za objaw miłości do zwierząt

Zazdrościsz mu?

--

http://tiny.pl/hlh7v

Pedały i ateuchy