Pedał i pedofilia

Data: 2012-09-21 19:11:09
Autor: Nemezis
Pedał i pedofilia
On 21 Wrz, 17:46, Przemysław W <"BroDmy RP przed pisem"@gazeta.pl>
wrote:
Pytanie, czy istnieje jakiś związek między homoseksualizmem a pedofilią,
budzi ogromne emocje w Polsce. Na Zachodzie z kolei mówi się już o
"dobrej pedofilii", zakładającej, że seks z osobą dorosłą pozytywnie
wpływa na rozwój dziecka. Szczególnie hołubiony jest seks dojrzałego
mężczyzny z nastolatkiem. Warto zatem przyjrzeć się dokładniej temu
problemowi.

Pedofilia to wykorzystywanie seksualne dzieci i nastolatków. Prawdą
jest, że biorąc pod uwagę ogólną liczbę przypadków - większość aktów
pedofilskich ma charakter heteroseksualny. Nie w tym rzecz. Wśród
pedofili występuje nieproporcjonalnie wysoka liczba homoseksualistów.
Podczas gdy homoseksualiści stanowią 1-3% populacji, aż 1/3 aktów
pedofilii popełniana jest przez homoseksualistów (1a). Konkretnie: 25%
aktów pedofilii popełnianych jest na chłopcach (1b), a chociaż jednym z
argumentów przeciw mówieniu o "homoseksualnej pedofilii" jest
twierdzenie, iż płeć dziecka jest dla pedofila obojętna, a pociąga go
niedojrzałość organizmu, jednak aż 86% pedofili wykorzystujących
seksualnie chłopców deklaruje się jako homoseksualiści (1c). Zatem
występowanie pedofilii wśród homoseksualistów jest wielokrotnie wyższe,
niż wynika z prostej statystyki.

Homoseksualna pedofilia przyczynia się do powstania homoseksualizmu

Istnieje szereg prac pokazujących, że wielu mężczyzn, którzy w
dorosłości angażują się w homoseksualny styl życia, było ofiarami
wykorzystania seksualnego w dzieciństwie (2). Przytoczymy tu wyniki
kilku z nich. Spośród badanych 1001 homoseksualnych i biseksualnych
mężczyzn 37% przed ukończeniem 19 roku życia doświadczyło bycia ofiarą
przymusowego kontaktu seksualnego z osobą dorosłą (3). W jednej trzeciej
przypadków dochodziło do seksu analnego.

Niedawne prace, obejmujące 942 dorosłych porównują proporcje osób
wykorzystywanych seksualnie w dzieciństwie w grupie heteroseksualistów i
homoseksualistów. 46% homoseksualistów i 22% lesbijek było molestowanych
przez osobę tej samej płci w dzieciństwie (średnia wieku dla dziewcząt -
13 lat, dla chłopców - 11). W przypadku osób heteroseksualnych tylko 7%
mężczyzn i 1% kobiet było molestowanych seksualnie przez osobę tej samej
płci (różnica istotna na poziomie p < .001.). Co istotne, 97% z badanych
osób deklarowało, że są dumni ze swego homoseksualnego stylu życia, a
zatem trudno zarzucić tej pracy, by koncentrowała się na osobach
nieszczęśliwych z powodu odczuwanego pociągu homoseksualnego. Danymi, na
które warto zwrócić uwagę jest fakt, że aż 68% mężczyzn i 38% kobiet
zaczęło identyfikować się jako homoseksualiści/lesbijki dopiero po
fakcie homoseksualnego molestowania, a zatem wykorzystanie seksualne
spowodowało lub co najmniej przyczyniło się do rozwoju skłonności
homoseksualnych. (4)

Szereg innych badań potwierdza, że między 40 a 50% osób odczuwających
pociąg płciowy do tej samej płci było w dzieciństwie ofiarami gwałtu,
lub molestowania seksualnego (5).

Czy homoseksualiści popierają pedofilię?

Istnieją związki między organizacjami promującymi pedofilię a ruchem
gejowskim. Naukowiec polityczny prof. Mirkin w pracy opublikowanej w
czasopismie naukowym Journal of Homosexuality napisał: "Organizacje
pedofilskie były początkowo częścią koalicji gejowsko-lesbijskiej".
Naukowiec ten przewiduje, że społeczna akceptacja pedofilii nastąpi w
ten sam sposób jak nastąpiła akceptacja homoseksualizmu (6).

Podobną przyszłość statusu pedofilii przewiduje David Thorstad,
współzałożyciel NAMBLA (7), który swe poglądy streścił w artykule
promującym "chłopięco-męska miłość" (8).

Z kolei Charles Silverstein (znany w Polsce np. z książki "Radość seksu
gejowskiego") w artykule z roku 2008 wyraża jednoznaczną deklarację:

Charles Silverstein"Poza homoseksualizmem DSM (9)wymienia także sadyzm,
masochizm, ekshibicjonizm, voyeuryzm, pedofilię i fetyszyzm jako
zaburzenia psychiczne. Jeśli nie ma obiektywnego, niezależnego dowodu,
że orientacja homoseksualna jest sama w sobie nienormalna, jakie
istnieje usprawiedliwienie umieszczania jakiegokolwiek z innych zachowań
seksualnych w DSM?" (10)
"Mija w tej chwili 35 lat od usunięcia homoseksualizmu z DSM, co było
naszym celem krótkoterminowym. Nasz cel długoterminowy - usunięcie z DSM
różnie określanych perwersji seksualnych, zaburzeń seksualnych i
parafilii, w zależności od wydania, nie został zrealizowany" (11).

Autor konkluduje, ze życie samo sobie z problemem poradzi. Uważa, że
powszechny dostęp do różnorodnego typu pornografii w Internecie
spowoduje, że młode pokolenie będzie uznawało każde z wymienionych przez
niego perwersji, zaburzeń seksualnych i parafilii za normę:

"Można założyć, że wiele dzieci i nastolatków ogląda pornografię. Nadzór
rodziców nigdy nie był bardziej mizerny. Podejrzewam, że w momencie, gdy
te dzieci dorosną, nasz cel długoterminowy - wyeliminowanie parafilii z
DSM zostanie zrealizowany. Najprawdopodobniej będą się zastanawiać, o co
było tyle zamieszania, tak jak dziś wielu młodych ludzi zastanawia się,
dlaczego ktoś mógł mieć cokolwiek przeciw homoseksualistom w ubiegłym
wieku." (12)

Nie jest to głos odosobniony. W American Psychiatric Association można
aktualnie zauważyć silny trend do normalizacji pedofilii (13). Naukowcy
zastrzegają, że wykluczenie pedofilii z listy chorób nie oznacza jej
akceptacji, lecz unikanie stygmatyzacji pedofili (identyczny argument
używany był podczas głosowania nad usunięciem homoseksualizmu ze spisu
chorób w roku 1973).

Podkreślają też, że seks osoby dorosłej z nieletnią jest nielegalny, a
więc jak najsłuszniej podlegający karze. Jednak należy zdać sobie
sprawę, że od kilku lat podejmowane są (np. w Kanadzie i USA)
systematyczne próby obniżania wieku, w którym uprawianie seksu jest
legalne (tzw. consent age). Wykreślenie pedofilii z listy zaburzeń tylko
ten proces przyspieszy. Będzie koronnym argumentem na rzecz obniżania
barier wiekowych, jeśli chodzi o "wolność" uprawianie seksu.

(1a) Kurt Freund, Robin Watson, and Douglas Rienzo, "Heterosexuality,
Homosexuality, and Erotic Age Preference," The Journal of Sex Research
26, No. 1 (February, 1989): 107.

(1b) Blanchard, R et al., (2000) Fraternal birth order and sexual
orientation in pedophiles. Archives of Sexual Behavior 29: 463-78.
(artykuł płatny)

(1c) W. D. Erickson, "Behavior Patterns of Child Mo- lesters," Archives
of Sexual Behavior 17 (1988): 83.

(2) Beitchman, J., Zucker, K., Hood, J., DaCosta, G., Akman, D. (1991) A
review of the short-terms effects of child sexual abuse. Child Abuse and
Neglect. 15: 537 - 556. (artykuł płatny)
Bradley, S., Zucker, K. (1997) Gender identity disorder: A review of the
past 10 Years. Journal of the American Academy of Child and Adolescent
Pschiatry. 34, 7: 872 - 880. (artykuł płatny)
Finkelhor, D. (1984) Child sexual abuse: New theory and research. NY:
The Free Press.
Gundlach, R., Riess, B. (1967) Birth order and sex of siblings in a
sample of lesbians and non-lesbians. Psychological Reports. 20:61 - 62.

(3) Doll, LS et al., (1992) Self-reported childhood and adolescent
sexual abuse among adult homosexual bisexual men. Child Abuse and
Neglect. 16: 855-64. (artykuł płatny)

(4) Tomeo, M et al., (2001) Comparative Data of Childhood and
Adolescence Molestation in Heterosexual and Homosexual Persons. Archives
of Sexual Behavior. 30: 535-54. (artykuł płatny)

(5) Johnson R., Shrier D. (1985) Sexual victimization of boys:
Experience at an adolescent medicine clinic. Journal of Adolescent
Health Care, 6: 372-376; (artykuł płatny)
Siegel J., et al. (1987) The prevalence of childhood sexual assault: The
Los Angeles epidemiological catchment area project. American Journal of
Epidemiology, 126/6: 1141; (artykuł płatny)
Bradford J., Ryan C., Rothblum E.D., (1994) National Lesbian Health Care
Survey: Implications for Mental Health Care, Journal of Consulting and
Clinical Psychology, 62/2: 228-242 ; (artykuł płatny)
Dickson G., Byrd D. (2006) An empirical study of the mother-son dyad in
relation to the development of male homosexuality, Journal of the
Association of Mormon Counselors and Psychotherapists, 30

(6) Mirkin, H. (1999) The pattern of sexual politics: feminism,
homosexuality and pedophilia. Journal of Homosexuality; 37: 1-24.
(artykuł płatny)

(7) North American Man/Boy Love Association - organizacja promująca seks
między dorosłymi mężczyznami a nieletnimi chłopcami.

(8) Thorstad, D., (1990) Man/boy love and the American gay movement.
Journal of Homosexuality. 20: 251-74.

(9) DSM - Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders - spis
zaburzeń psychicznych publikowany i aktualizowany przez Amerykańskie
Towarzystwo Psychiatryczne - przyp. tłum.

(10) Silverstein Ch.(2009) The Implications of Removing Homosexuality
from the DSM as a Mental Disorder Archives of Sexual Behavior
38:161-163, s.162 (artykuł płatny)

(11) Tamże.

(12) Tamże.

(13) Moser, C., Kleinplatz, P.J. (2005). DSM-IV-TR and the Paraphilias:
An argument for removal. Journal of Psychology and Human Sexuality,
17(3/4): 91-100 (artykuł płatny)

- Donald Tusk: Gazeta Wyborcza, 15-16 października 2005

Nie ma żadnego związku, pedofilia to ciężkie zboczenie a homo to inna
orientacja. To twoje pytanie można zadać na zasadzie- czy pozycja na
pieska z kobietą to zoofilia?. Takie pytania odsłaniają debilizm
pytającego.

Data: 2012-09-22 06:54:29
Autor: Jakub A. Krzewicki
Pedał i pedofilia
sobota, 22 września 2012 04:11. carbon entity 'Nemezis' <strukturalizm@gmail.com>
contaminated pl.soc.religia with the following letter:

[...]

To z jednej strony. Z drugiej część homoseksualistów wywodzi się z ofiar pedofilii, które zmieniły orientację na skutek imprintingu przy pedofilii homoseksualnej albo szoku przy pedofilii heteroseksualnej. Gdyby nie padli ofiarą pederastii być może byliby heteroseksualistami. Dlatego w badaniach nad homoseksualizmem wychodzi to, że tylko pewną część przypadków można tłumaczyć genotypem. Inaczej mówiąc oprócz urningów uwarunkowanych genetycznie istnieje również sporo przypasdków orientacji kulturowej czy też wyuczonej. Dlatego część homoseksualistów dobrze się czuje ze swoim homoseksualizmerm i go akceptuje, a część nie i w gruncie rzeczy jest bardziej biseksualna albo niezróżnicowana. Częć też naskutek imprintingu ma skłonności do młodszych partnerów choć niekoniecznie poniżej wieku przyzwolenia. Dlatego prawda jak zwykle leży gdzieś pośrodku.

Dodam, że o ile akceptuję homoseksualizm związany z naturalnymi skłonnościami, o tyle kulturową wersję tej oriantacji uważam za patologię i efekt represji danego społeczeństwa wobec stosunków heteroseksualnych młodych dziewcząt, która zmusza młodzieńców do szukania partnera zastępczego. Dowodem na tę korelację była pederastia homoseksualna w starożytnej Grecji i jest takim dowodem w krajach muzułmańskich -- - w obu tych kulturach młode dziewczęta były zamykane w haremach, co sprzyjało zresztą nie tylko sztucznej, indukowanej przez pederastię postaci homoseksualizmu męskiego, ale również safizmowi. Nie podoba mi się zatem, jak lobby homoseksualne tuszuje wpływy wahabitów, którzy choć formalnie deklarują karę śmierci wobec homoseksualizmu, de facto sprzyjają takim zachowaniom, zmuszając młode dziewczęta ze swoich rodzin do cnotliwości albo zawierania związków małżeńskich z partnerem, którego widzą czesto pierwszy raz przy ślubuie albo niedługo przedtem.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-09-22 06:54:47
Autor: Andromeda
Pedał i pedofilia
<struktural...@gmail.com>
> [...]

zawierania związków małżeńskich z partnerem, którego widzą czesto pierwszy
raz przy ślubuie albo niedługo przedtem.

ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthaihttp://lordwinterisle..blogspot.com/

  Co ty bredzisz, jakiegoś syfu katolickiego się naczytałeś, nie ma
genu homo, jak też nie można komuś wstrzyknąć orientacji homo.

Data: 2012-09-22 16:16:59
Autor: Jakub A. Krzewicki
Pedał i pedofilia
sobota, 22 września 2012 15:54. carbon entity 'Andromeda' <robert.pawlowski4@gmail.com>

  Co ty bredzisz, jakiegoś syfu katolickiego się naczytałeś, nie ma
genu homo, jak też nie można komuś wstrzyknąć orientacji homo.

Katolicyzm mm tam gdzie nosorożec dzidą dostał, zwłszcza że jestem zwolenikiem szerokiego uprawiania seksu przedmałżenskiego przez młode dziewczęta, co katolicy sobie poczytują za grzech, podczas gdy słowiańskie przysłowie mówi "co to za gospodarz co nie ma chałupy, co to za dziewczyna, co nie daje... wina". Mówię tylko, że nie można do homo zmuszać ani stosować sztucznych zachęt, ta orientacja powinna być domeną androgynicznych urningów jak w naturze. Wynuika ona z tłumienia popędu płciowego.

PS. ZauwaĹź Ĺźe na Trobriandach z wielką swobodą seksualną dojrzewających dziewcząt ktĂłrym wolno nawet   g w a ł c i ć   chłopcĂłw, w czasach Malinowskiego prawie nie było pedałów. Kto miał interes wkładać w kakao jak był nadmiar dzikich, nienasyconych młodych wagin?