Pedalarze

Data: 2012-05-17 19:34:00
Autor: J.F
Pedalarze
Użytkownik "Master_Disaster"  napisał w wiadomości grup
Powiedzcie mi czy ostatnio coś się zmieniło w przepisach dotyczących plagi pedalarzy? Bo coraz częściej widuję te ścierwa jeżdżące obok siebie całą szerokością jezdni. Dziś trzech takich w tych swoich pedalskich trykocikach zablokowało jezdnię na tyle dokładnie że z osiem samochodów za nimi jechało nie mogą ich wyprzedzić, bo z przeciwka ciągle coś jechało. Nie reagowali na trąbienie inaczej niż pokazaniem faka. Naprawdę miałem ochotę rozjechać tych debili. Wolno im tak?

Az tak to nie

33.3a. Dopuszcza się wyjątkowo jazdę po jezdni kierującego rowerem obok innego roweru lub motoroweru, jeżeli nie utrudnia to poruszania się innym uczestnikom ruchu albo w inny sposób nie zagraża bezpieczeństwu ruchu drogowego.
P.S. no i to warto pamietac

27.1a. Kierujący pojazdem, który skręca w drogę poprzeczną, jest obowiązany zachować szczególną ostrożność i ustąpić pierwszeństwa rowerzyście jadącemu na wprost po jezdni, pasie ruchu dla rowerów, drodze dla rowerów lub innej części drogi, którą zamierza opuścić

J.

Data: 2012-05-17 19:39:21
Autor: Master_Disaster
Pedalarze
[...]

No... czyli jednak. Przeczytał to sobie jeden z drugim debil, uważa że nie przeszkadza blokowanie jezdni i jedzie...

Pedalarze