Pedalarzom wciąż mało

Data: 2013-05-26 21:32:38
Autor: DoQ
Pedalarzom wciąż mało
Wymalowali im w końcu pasy, to znowu źle bo za wąskie a oni z przyczepami teraz jeżdżą. Szkoda że nie k..wa z broną i kultywatorem.

http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,sa-pasy-rowerowe-na-tamce-nie-za-waskie,88420.html

"Na Tamce powstały dwa pasy rowerowe. Rowerzyści będą mogli swobodnie jeździć między ulicami Kopernika a Topiel. - To bardzo dobra wiadomość, ale pas jest nieco za wąski - komentuje Rafał Muszczynko z Masy Krytycznej."

Data: 2013-05-26 22:04:36
Autor: Jacek Maciejewski
Pedalarzom wciąż mało
Dnia Sun, 26 May 2013 21:32:38 +0200, DoQ napisa(a):

Wymalowali im w kocu pasy, to znowu le bo za wskie a oni z przyczepami teraz jed. Szkoda e nie k..wa z bron i kultywatorem.

Ale ty gupi ze a strach. Nie do e zgonili(cie) nas z jezdni na
jakie pierdolone cieki robione na odpierdol i dla statystyk, pene
dziur, przeszkd i pieszych to jeszcze si czepiasz e chcemy by dao si
po nich jedzi :)
Naprawd wrd samochodziarzy jest taki pogld e cieki rowerowe powstaj
dla wygody i bezpieczestwa rowerzystw? Nie do wiary. Przecie niejeden z
was jedzi rwnie rowerem i wie co myle o DDR-ach.
--
Jacek

Data: 2013-05-26 20:02:23
Autor: masti
Pedalarzom wci mao
Dnia pięknego Sun, 26 May 2013 22:04:36 +0200 osobnik zwany Jacek
Maciejewski napisał:

niejeden z was jeździ również rowerem i wie co myśleć o DDR-ach.

DoQ i "myśleć w jednym poście? Nie za dużo wymagasz?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-05-26 20:17:12
Autor: tᴏ
Pedalarzom wci mao
masti wrote:

DoQ i "myśleć w jednym poście? Nie za dużo wymagasz?

Masturbi, znowu pite było?

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-05-26 22:10:02
Autor: DoQ
Pedalarzom wciąż mało
W dniu 2013-05-26 22:02, masti pisze:
niejeden z was jeździ również rowerem i wie co myśleć o DDR-ach.
DoQ i "myśleć w jednym poście? Nie za dużo wymagasz?

masti i pisać na trzeźwo? Niemożliwe.

Data: 2013-05-26 20:13:01
Autor: masti
Pedalarzom wci mao
Dnia pięknego Sun, 26 May 2013 22:10:02 +0200 osobnik zwany DoQ napisał:

W dniu 2013-05-26 22:02, masti pisze:
niejeden z was jeździ również rowerem i wie co myśleć o DDR-ach.
DoQ i "myśleć w jednym poście? Nie za dużo wymagasz?

masti i pisać na trzeźwo? Niemożliwe.

mówiłem Ci już, żebyś się udał do specjalisty.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-05-26 22:18:31
Autor: DoQ
Pedalarzom wciąż mało
W dniu 2013-05-26 22:13, masti pisze:
masti i pisać na trzeźwo? Niemożliwe.
mówiłem Ci już, żebyś się udał do specjalisty.

Pomyliłeś monitor z lustrem?

Data: 2013-05-26 20:16:41
Autor: masti
Pedalarzom wci mao
Dnia pięknego Sun, 26 May 2013 22:18:31 +0200 osobnik zwany DoQ napisał:

W dniu 2013-05-26 22:13, masti pisze:
masti i pisać na trzeźwo? Niemożliwe.
mówiłem Ci już, żebyś się udał do specjalisty.

Pomyliłeś monitor z lustrem?

To ty ciągle myślisz o alkoholu

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-05-26 20:23:52
Autor: tᴏ
Pedalarzom wci mao
masti wrote:

To ty ciągle myślisz o alkoholu

A Ty go pijesz?

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-05-26 22:22:33
Autor: DoQ
Pedalarzom wciąż mało
W dniu 2013-05-26 22:16, masti pisze:
Pomyliłeś monitor z lustrem?
To ty ciągle myślisz o alkoholu

A ty go ciągle pijesz.

Data: 2013-05-26 20:25:51
Autor: masti
Pedalarzom wci mao
Dnia pięknego Sun, 26 May 2013 22:22:33 +0200 osobnik zwany DoQ napisał:

W dniu 2013-05-26 22:16, masti pisze:
Pomyliłeś monitor z lustrem?
To ty ciągle myślisz o alkoholu

A ty go ciągle pijesz.

udowodnij

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-05-26 22:36:31
Autor: DoQ
Pedalarzom wciąż mało
W dniu 2013-05-26 22:25, masti pisze:

A ty go ciągle pijesz.
udowodnij

Sam to udowadniasz sposobem wypowiedzi.

Data: 2013-05-26 20:36:48
Autor: masti
Pedalarzom wci mao
Dnia pięknego Sun, 26 May 2013 22:36:31 +0200 osobnik zwany DoQ napisał:

W dniu 2013-05-26 22:25, masti pisze:

A ty go ciągle pijesz.
udowodnij

Sam to udowadniasz sposobem wypowiedzi.

nie, to Ty udowadniasz ciągłym przywoływaniem tego w każdej dyskusji w której się odzywasz, że ciągle o alkoholu myślisz. Wypełnia Ci całe myślenie. A to oznacza, że jesteś poważnie uzależniony. Dlatego dla twojego dobra radzę Ci udać się do poradni. To się da leczyć.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-05-26 20:44:15
Autor: tᴏ
Pedalarzom wci mao
masti wrote:

To się da leczyć.

Ale Twojego analfabetyzmu chyba nie.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-05-26 22:46:28
Autor: DoQ
Pedalarzom wciąż mało
W dniu 2013-05-26 22:44, tᴏ pisze:
To się da leczyć.
Ale Twojego analfabetyzmu chyba nie.

Ale udało mu się sklecić względnie prawidłowo kilka zdań, tylko w pierwszym się pomylił. Pewnie przeklejał z Worda, żeby tym razem wyszło na jego że nie pił ;)

Data: 2013-05-26 20:48:04
Autor: tᴏ
Pedalarzom wci mao
DoQ wrote:

Ale udało mu się sklecić względnie prawidłowo kilka zdań, tylko w
pierwszym się pomylił. Pewnie przeklejał z Worda, żeby tym razem wyszło
na jego że nie pił ;)

Tak to jest z alkoholikami, bez przerwy próbują udowadniać, że są trzeźwi. :/

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-05-26 22:49:20
Autor: DoQ
Pedalarzom wciąż mało
W dniu 2013-05-26 22:48, tᴏ pisze:
Tak to jest z alkoholikami, bez przerwy próbują udowadniać, że są
trzeźwi. :/

Lub wydaje im się, że wszyscy dookoła chleją jak oni :(

Data: 2013-05-26 20:51:56
Autor: tᴏ
Pedalarzom wci mao
DoQ wrote:

Lub wydaje im się, że wszyscy dookoła chleją jak oni :(

Ginekomastiemu powinni zamontować alkomat do kompa.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-05-26 22:43:19
Autor: DoQ
Pedalarzom wciąż mało
W dniu 2013-05-26 22:36, masti pisze:

Sam to udowadniasz sposobem wypowiedzi.
nie, to Ty udowadniasz ciągłym przywoływaniem tego w każdej dyskusji w

Sraty taty, kogo to obchodzi?

Data: 2013-05-26 20:16:48
Autor: tᴏ
Pedalarzom wci mao
Jacek Maciejewski wrote:

Aleś ty głupi ze aż strach. Nie dość że zgonili(ście) nas z jezdni na
jakieś pierdolone ścieżki robione na odpierdol i dla statystyk, pełne
dziur, przeszkód i pieszych to jeszcze się czepiasz że chcemy by dało
się po nich jeżdzić :)

Przez kilka lat pierdoliliście, ze chcecie ścieżki, jak dostaliście, to teraz chcecie jeździć po ulicy. To tylko udowadnia, że przeciętny pedalarz to mentalne dziecko i nie należy liczyć się szczególnie z jego zdanie. Zresztą czemu się dziwić, gdy dorosły mężczyzna popierdala po mieście na rowerku jak Murzyn czy Hindus, chociaż w przeciwieństwie do tych ostatnich stać go (?) na normalny środek lokomocji?

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-05-26 22:20:27
Autor: DoQ
Pedalarzom wciąż mało
W dniu 2013-05-26 22:16, tᴏ pisze:
Przez kilka lat pierdoliliście, ze chcecie ścieżki, jak dostaliście, to
teraz chcecie jeździć po ulicy. To tylko udowadnia, że przeciętny pedalarz
to mentalne dziecko i nie należy liczyć się szczególnie z jego zdanie.

Ładują się z tymi rowerami wszędzie, chcą mieć same przywileje i żadnych zobowiązań. Zupełnie jak pedały.

Data: 2013-05-26 20:23:27
Autor: tᴏ
Pedalarzom wci mao
DoQ wrote:

Ładują się z tymi rowerami wszędzie, chcą mieć same przywileje i żadnych
zobowiązań. Zupełnie jak pedały.

Pedał, pedalarz, jaka różnica?

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-05-26 22:36:54
Autor: DoQ
Pedalarzom wciąż mało
W dniu 2013-05-26 22:23, tᴏ pisze:

Ładują się z tymi rowerami wszędzie, chcą mieć same przywileje i żadnych
zobowiązań. Zupełnie jak pedały.
Pedał, pedalarz, jaka różnica?

Gdzie rowery dwa tam pedały cztery.

Data: 2013-05-26 23:12:22
Autor: ToMasz
Pedalarzom wciąż mało
W dniu 26.05.2013 22:16, tᴏ pisze:
Zresztą czemu się dziwić, gdy dorosły mężczyzna popierdala po mieście na
rowerku jak Murzyn czy Hindus, chociaż w przeciwieństwie do tych
ostatnich stać go (?) na normalny środek lokomocji?
Nie wiem w jakim Ty mieście żyjesz, ale większość mieszkańców MIAST, szybciej dojedzie do celu na rowerze. Zero paliwa, zero opłaty parkingowej. Ale jak Ty smarujesz psim gównem podwozie Poloneza, to co możesz wiedzieć o jeździe rowerem w MIEŚCIE?
:)

ToMasz

Data: 2013-05-26 21:19:10
Autor: tᴏ
Pedalarzom wci mao
ToMasz wrote:

Nie wiem w jakim Ty mieście żyjesz, ale większość mieszkańców MIAST,
szybciej dojedzie do celu na rowerze.

ROTFL.

Ale jak Ty smarujesz psim gównem podwozie Poloneza, to co
możesz wiedzieć o jeździe rowerem w MIEŚCIE? :)

Chlałeś z ginekomastim?

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-05-27 14:36:49
Autor: Robbo
Pedalarzom wciąż mało
Też mnie wkurza, jak rowerzysta snuje się po drodze. Utrudnia to jazdę samochodem i jest niebezpieczne (mój wujek zginął kilkadziesiąt lat temu, gdy jechał prawidłowo rowerem po ulicy i został potrącony przez autobus). Z drugiej strony przepisy, z pewnymi wyjątkami, zabraniają jechać po chodniku.

Natomiast co do takich osobników, jak ty, to znałem kiedyś podobnego, gdy udzielałem się na pewnym forum internetowym. Też cwaniakował niemiłosiernie. Potem forum zaczęło organizować spotkania w realu i owcy cwaniak raz się odważył przyjść. W momencie, gdy się przedstawił, to podszedł do niego jeden z forumowiczów i sprzedał mu strzał z liścia. Cwaniak poczerwieniał, odwrócił się i wyszedł pośpiesznie z lokalu. Nie muszę chyba dodawać, że więcej na forum się nie pojawił. Do tej pory nie mogę wyjść z podziwu, jak jeden plaskacz może naprostować psychikę takiego cwaniaka. Ludzie studiują jakieś psychologie, resocjalizacje, prowadzą miesiącami czy latami terapię, a tu wystarczy jeden strzał w gębę, żeby zmienić czyjeś życie :)

Robbo

Data: 2013-05-27 15:03:45
Autor: Michoo
Pedalarzom wciąż mało
On 27.05.2013 14:36, Robbo wrote:
Też mnie wkurza, jak rowerzysta snuje się po drodze. Utrudnia to jazdę
samochodem i jest niebezpieczne

Na pewno chcesz rowerzystę jadącego 30-40km/h na chodniku?

(mój wujek zginął kilkadziesiąt lat
temu, gdy jechał prawidłowo rowerem po ulicy i został potrącony przez
autobus).

Jak na razie statystyki mówią, że jazda samochodem jest bardziej niebezpieczna.

Michoo

Data: 2013-05-27 16:08:24
Autor: Andrzej Lawa
Pedalarzom wciąż mało
W dniu 27.05.2013 15:03, Michoo pisze:

Na pewno chcesz rowerzystę jadącego 30-40km/h na chodniku?

No i tu jest mały problem, bo sporo jest rowerzystów jadących w tempie świńskiego truchtu albo jeszcze wolniej - jedzie sobie taki dziadzio w tempie szybkiego marszu i blokuje ulicę...

I wg mnie taki dziadzio powinien móc (albo wręcz musieć) jechać chodnikiem, zwłaszcza jak jest na nim kilka osób na kilometr.

Data: 2013-05-27 16:26:25
Autor: Michoo
Pedalarzom wciąż mało
On 27.05.2013 16:08, Andrzej Lawa wrote:
[...]

Z tym się zgadzam co juz pisałem ;)

(albo wręcz musieć)

A z tym nie. Bo albo ci szybko jeżdżący będą łamać prawo i i tak jeździć drogą albo zapierdalać po chodniku co nijak nie jest bezpieczne.

jechać
chodnikiem, zwłaszcza jak jest na nim kilka osób na kilometr.

Wiesz, z poznania do lubonia jest sobie droga. Obok drogi od pewnego momentu idzie DDRiP. Jechałem do warsztatu odebrać samochód i jechałem ulicą, DDRiP najpierw w ogóle nie zauważyłem - takie sobie oznaczenie, ale jak je już zobaczyłem to zjechałem - po co jechać po dziurawej i niezbyt szerokiej drodze koło samochodów skoro mam całą ścieżkę dla siebie... Po czym wróciłem na ulicę bo ścieżka składała się z kostki którą podniosły korzenie drzew dając w efekcie falę przetykaną gdzieniegdzie dziurami albo wystającymi korzeniami. Widziałem tam nawet 1 rowerzystkę po drodze, w sumie to najpierw usłyszałem a jechała może 10km/h. A różnica 10 km/h to np różnica pomiędzy byciem w pracy po 20 minutach i wreszcie obudzonym a byciu po 40 minutach i nieźle wytrzęsionym.

Michoo

Data: 2013-05-28 09:20:32
Autor: tᴏ
Pedalarzom wci mao
Michoo wrote:

[...]

I co z tego? Masz ścieżkę to masz psi obowiązek tam jechać. Nikt nie powiedział, że każda ścieżka rowerowa ma umożliwiać wygodny przejazd z prędkością maksymalną roweru. Ulice dla samochodów też nie są przystosowane do ich maksymalnej prędkości ok. 200 km/h.

Co to kurwa za argument -- jechałem wbrew przepisom ulicą, bo było wygodniej albo szybciej?!

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-05-28 12:55:48
Autor: MadMan
Pedalarzom wci mao
Dnia 28 May 2013 09:20:32 GMT, tᴏ napisa(a):

I co z tego? Masz ciek to masz psi obowizek tam jecha. Nikt nie powiedzia, e kada cieka rowerowa ma umoliwia wygodny przejazd z prdkoci maksymaln roweru. Ulice dla samochodw te nie s przystosowane do ich maksymalnej prdkoci ok. 200 km/h.

Jak ostatnio sprawdzaem to Vmax w Polsce wynosio 140 km/h. Kiedy bya
zmiana? :)

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2013-05-28 12:58:59
Autor: tᴏ
Pedalarzom wci mao
MadMan wrote:

Jak ostatnio sprawdzałem to Vmax w Polsce wynosiło 140 km/h. Kiedy była
zmiana? :)

Skup się. Piszę o maksymalnej prędkości przeciętnego samochodu. Skoro pada argument, że pedalarz będzie jechał po ulicy, bo nie może osiągnąć maksymalnej prędkości roweru na ścieżce i takiej sobie jakości, to dlaczego ja mam np. nie zapierdalać po mieście z prędkością 200 km/h? Też złamię przepisy i też szybciej dojadę. Ta sama logika.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-05-28 15:30:37
Autor: MadMan
Pedalarzom wci mao
Dnia 28 May 2013 12:58:59 GMT, tᴏ napisa(a):

Jak ostatnio sprawdzaem to Vmax w Polsce wynosio 140 km/h. Kiedy bya
zmiana? :)

Skup si. Pisz o maksymalnej prdkoci przecitnego samochodu. Skoro pada argument, e pedalarz bdzie jecha po ulicy, bo nie moe osign maksymalnej prdkoci roweru na ciece i takiej sobie jakoci, to dlaczego ja mam np. nie zapierdala po miecie z prdkoci 200 km/h? Te zami przepisy i te szybciej dojad. Ta sama logika.

Skup si - maksymalna dopuszczalna prdko w Polsce to 140 km/h. W
miecie z reguy 50 albo 70. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2013-05-28 16:06:56
Autor: RoMan Mandziejewicz
Pedalarzom wci mao
Hello MadMan,

Tuesday, May 28, 2013, 3:30:37 PM, you wrote:

[...]

Skup si i postaraj si zrozumie, co do Ciebie pisz.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-05-28 19:42:18
Autor: tᴏ
Pedalarzom wci mao
MadMan wrote:

Skup się - maksymalna dopuszczalna prędkość w Polsce to 140 km/h. W
mieście z reguły 50 albo 70.

Skup się -- pedalarz w Polsce ma obowiązek jechać po ścieżce, jeśli takowa znajduje się obok drogi, niezależnie, czy mu ona odpowiada czy tez nie.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-05-28 21:46:16
Autor: MadMan
Pedalarzom wci mao
Dnia 28 May 2013 19:42:18 GMT, tᴏ napisa(a):

Skup si - maksymalna dopuszczalna prdko w Polsce to 140 km/h. W
miecie z reguy 50 albo 70.

Skup si -- pedalarz w Polsce ma obowizek jecha po ciece, jeli takowa znajduje si obok drogi, niezalenie, czy mu ona odpowiada czy tez nie.

Nieprawda, sugeruj doszkolenie si z zasad ruchu obowizujcych w
Polsce :)

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2013-05-28 13:02:31
Autor: RoMan Mandziejewicz
Pedalarzom wci mao
Hello MadMan,

Tuesday, May 28, 2013, 12:55:48 PM, you wrote:

[...]

Przeczytaj jeszcze raz, z wiksza dbaoci o zrozumienie.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-05-28 13:43:56
Autor: Michoo
Pedalarzom wciąż mało
On 28.05.2013 11:20, tᴏ wrote:
Michoo wrote:

[...]

Też nad tym ubolewam. Przy czym czy "drogą rowerową" z której ma się obowiązek korzystać w myśl ustawy jest też coś oznaczonego kombinacją C-13/C-16 jest niejasne. Zwłaszcza, że ten sam artykuł mówi o obowiązku ustępowania miejsca pieszym na DDRiP. Wcześniej DDR jest zdefiniowana jako wydzielona dla rowerów a DDRiP jest tylko w jednej wersji wydzielona dla rowerów.

C-16 + T-22 imo jest najlepszym rozwiązaniem.

Nikt nie
powiedział, że każda ścieżka rowerowa ma umożliwiać wygodny przejazd z
prędkością maksymalną roweru.

Mówimy o komfortowej prędkości a nie o maksymalnej. Jakbyś miał całe miasto wybrukowane to ciekawe co byś twierdził. Poza tym taka droga jest niebezpieczna.

Co to kurwa za argument -- jechałem wbrew przepisom ulicą, bo było
wygodniej albo szybciej?!

Dokładnie[*]. Przy czym nie mam jakiegoś skrzywienia na jazdę rowerem - olewam wszystkie przepisy tak długo jak długo może mi to ujść na sucho.

Spora część kierujących samochodami też jeździ ulicami wbrew przepisom bo tak szybciej i wygodniej ;)

[*] Tak naprawdę w tamtym przypadku oznakowanie było tak żałośnie zrobione (jeden znak na jednym skrzyżowaniu, którego już teraz nawet nie ma), że potraktowałem go jako ewentualne usprawiedliwienie dla jazdy chodnikiem.

Michoo

Data: 2013-05-27 19:17:02
Autor: LEPEK
Pedalarzom wciąż mało
W dniu 2013-05-27 14:36, Robbo pisze:

 W momencie, gdy się przedstawił, to
podszedł do niego jeden z forumowiczów i sprzedał mu strzał z liścia.

I uważasz, że to właściwe rozwiązanie? Uderzyć kogoś, bo gada głupoty?

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2013-05-27 20:03:29
Autor: tᴏ
Pedalarzom wci mao
Robbo wrote:

[...]

A co miał zrobić? Zabić go? Pewnie pomyślał "to jednak stado małp -- tak jak się obawiałem" i się oddalił.

[...]

Co wiesz o jego życiu oprócz tego, że nie chciał już więcej gadać z troglodytami? :>

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-05-27 22:46:19
Autor: Jawi
Pedalarzom wciąż mało
[...]
I czego to dowodzi?
Że można cwaniakować w necie, można też być hujem w realu?
Cwaniakowanty nie znał nikogo, przyszedł sam, pewnie niepozorny, nieśmiały itd.
No medal dla osiłka.

"Nie wiem co powiedzieć, więc bije" :)

Data: 2013-05-28 10:57:31
Autor: elmer radi radisson
Pedalarzom wciąż mało
On 2013-05-27 14:36, Robbo wrote:

[...]

To jechal po drodze prawidlowo, czy sie snul? Bo troche ciezko wywnioskowac ocb.

--

memento lorem ipsum

Data: 2013-06-01 14:33:40
Autor: Gotfryd Smolik news
Pedalarzom wci mao
On Sun, 26 May 2013, tᴏ wrote:

Przez kilka lat pierdolilicie, ze chcecie cieki

  Mam poszuka wypowiedzi kierowcw ktre *mi* podpasuj
i wcisn tez e to *WASZE* zdanie?
  Bo jak nie, to nie przeno swoich uroje na czyj opini.

  DDR? - nie, chyba e w postaci "pasa rowerowego" w jezdni.
"Pobocze jezdniowe" jest lepsze z paru przyczyn, ale z kolei
"sprawno skrtu" jest nalepsza chyba w tej wersji:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Bq2TH8-y58M
(nagranie z zupenie innego powodu, "zawracacz" mia nieco pecha :>)

teraz chcecie jedzi po ulicy. To tylko udowadnia, e przecitny pedalarz
to mentalne dziecko

"Mentalnymi dziemi" s ci, ktrzy zasadniczo NIE jed rowerem
i dlatego chcieliby eby im wymoci i kwiatami posypa, eby
zechcieli jecha :>
  Pewnie dlatego, e sami wiedz jak jed samochodem :P

Zreszt czemu si dziwi, gdy dorosy mczyzna popierdala po miecie na
rowerku jak Murzyn czy Hindus

  :D
  Wanie dlatego - szacowanie ile czasu jeszcze postoi korek poprawia
samopoczucie rwnowac wpyw spalin ;>

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-05-26 22:13:40
Autor: DoQ
Pedalarzom wci mao
[...]

Gdzie na pasie rowerowym na Tamce widzisz dziury i przeszkody?
Pijesz z mastim?

Naprawd wrd samochodziarzy jest taki pogld e cieki rowerowe powstaj
dla wygody i bezpieczestwa rowerzystw? Nie do wiary. Przecie niejeden z
was jedzi rwnie rowerem i wie co myle o DDR-ach.

No i co konkretnie ci nie pasuje w tej na Tamce? Zaraz bdzie e 1,5m to za mao, bo nie dacie rady si wyprzedza i trzeba zrobi 2,5m

Data: 2013-05-27 08:53:08
Autor: Iglo
Pedalarzom wciąż mało
Dnia Sun, 26 May 2013 22:04:36 +0200, Jacek Maciejewski napisa(a):

[...]

Tak jest i jeszcze do tego zim nie s odnieane. Normalnie skandal. Bo 5
napalecw na krzy si zaparo i przy -20C jedzi eby co udowodni, moe
sobie, moe spoeczestwo.. Wasn gupot. W ogle nie powinni budowa cieek, skoro sporo rowerzystw mimo ich
istnienia zapycha prawy pas "bo z kostki niewygodnej"..

Data: 2013-05-27 15:14:53
Autor: Michoo
Pedalarzom wci mao
On 27.05.2013 08:53, Iglo wrote:
[...]

Bo wszyscy mwi jaka to jazda zim niebezpieczna to i nie jed.

Tej zimy 3 razy rozwaliem sobie rower na pieprzonych dziurach w zwizku z tym jedziem do pracy rwnie komunikacj zbiorow i samochodem. I tak jak nagrzanym samochodem si jedzio cakiem przyjemnie (tylko musi si najpierw nagrza) tak naprawd nie rozumiem czemu kto jako-tako sprawny mia by jecha tramwajem zamiast rowerem. (Nie liczc oczywicie cieek rowerowych na ktre zgarnia si nieg z chodnikw.)

Bo 5
napalecw na krzy si zaparo i przy -20C jedzi eby co udowodni, moe
sobie, moe spoeczestwo.. Wasn gupot.

Idc tym tokiem rozumowania kto kto jedzi samochodem do sklepu po buki te co chce udowadnia? Moe po prostu niektrzy LUBI jedzi rowerem? Inni LUBI jedzi samochodem a jeszcze inni LUBI chodzi pieszo?

W ogle nie powinni budowa cieek, skoro sporo rowerzystw mimo ich
istnienia zapycha prawy pas "bo z kostki niewygodnej"..

Ju widz te komentarze jakby w miastach robiono ulice z kostki brukowej... Ale rowerzyci maj "ciek" - niech si ciesz z aski pana, spierdalaj z ulicy i nawet nie prbuj narzeka na to, e jest do dupy?

Michoo

Data: 2013-05-28 08:54:02
Autor: Iglo
Pedalarzom wci mao
Dnia Mon, 27 May 2013 15:14:53 +0200, Michoo napisa(a):

Idc tym tokiem rozumowania kto kto jedzi samochodem do sklepu po buki te co chce udowadnia? Moe po prostu niektrzy LUBI jedzi rowerem? Inni LUBI jedzi samochodem a jeszcze inni LUBI chodzi pieszo?

Tu nie chodzi o to, co kto lubi lub czy jest czy nie wyzwaniem, grupa
zimowych rowerzystw jest tak maa a my jestemy tak biednym krajem, e
gosy o zimowym odnieaniu cieek powoduj bl brzucha ze miechu.
Czytaem te gosy, e zim odnieone cieki zachc wiksz ilo
rowerzystw do jazdy. Moliwe, e nawet o 100%. Czyli dajmy na to w
Warszawie bdzie ich jedzio 30 zamiast 15. No tak, warto. Mierzy siy na
zamiary, nie popada w paranoj i megalomani. Miego pedaowania.

Data: 2013-06-01 14:17:50
Autor: Gotfryd Smolik news
Pedalarzom wciąż mało
On Mon, 27 May 2013, Iglo wrote:

Tak jest i jeszcze do tego zim nie s odnieane.

  No i rewelacja.
  Przynajmniej nikt si nie czepia jazdy jezdni, nawet TIRmani
nie trbi :P

W ogle nie powinni budowa cieek

  Zdecydowanie masz racj!

  cieki maj racj bytu w roli cieek spacerowych - chce kto sobie
z dziemi na spacer pojecha, to ich potrzebuje.
  Na nieszczcie co poniektrzy tak wanie postrzegaj rower
i to JEST problem. Wcznie z pakowaniem maych dzieci na DDR.

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-06-01 18:49:04
Autor: Cavallino
Pedalarzom wci mao

Uytkownik "Gotfryd Smolik news" <smolik@stanpol.com.pl> napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:

 cieki maj racj bytu w roli cieek spacerowych - chce kto sobie
z dziemi na spacer pojecha, to ich potrzebuje.

W ogle rower tylko w takich kategoriach ma racj bytu, wic o czym mowa, zwaszcza na tej grupie?

Data: 2013-05-27 09:39:57
Autor: Chris
Pedalarzom wci mao
Jacek Maciejewski nabazgra(a):

[...]

Zapraszam na ulice poza centrum duego miasta to zobaczysz dopiero dziury .... i my samochodziarze mamy po tym jedzi !! ??

--
www.bezwypadkowy.net - Sprawd histori auta i zobacz czy nie byo wrakiem.
www.automo.pl - Sprawd VIN, wyposaenie, przebieg, histori wypadkow.

Data: 2013-05-26 22:59:31
Autor: Kazimierz Uromski
Pedalarzom wciąż mało
On 26.05.2013 21:32, DoQ wrote:
[...]

Primo - pas ma 1,4-1,6m jak mierzyli wypowiadający się na forum zielonego mazowsza, secundo - problem leży gdzie indziej. Zakończenia tych pasów zostały zrealizowane w opcji "ustąp pierwszeństwa i wjedź na pas ogólny" co jest w tym konkretnym przypadku kretyńskie - zwłaszcza na dole:
screen: http://www.tinyurl.pl?PmVXCXT7 (długa wersja poniżej)

1. Na wprost są dwa pasy więc nie ma kolizji
2. Spora część cyklistów może chcieć wjechać na poprzeczną drogę rowerową. Teraz aby to zrobić musi na odcinku 10m jechać pasem ogólnym, uprzednio ustąpiwszy pierwszeństwa.
PO KIEGO WAŁA skoro jest tam miejsce oznaczone jako strefa wyłączona z ruchu skoro mogłoby świetnie posłużyć jako dojazd do tej drogi rowerowej??

http://dcs-188-64-86-8.atmcdn.pl/scale/o2/tvn/web-content/m/p3/i/f9be311e65d81a9ad8150a60844bb94c/ee42e674-c461-11e2-ae66-0025b511226e.jpg?type=1&quality=95&srcmode=4&srcx=0/1&srcy=0/1&srcw=1024&srch=768&dstw=1024&dsth=768

Data: 2013-05-27 19:21:06
Autor: LEPEK
Pedalarzom wciąż mało
W dniu 2013-05-26 22:59, Kazimierz Uromski pisze:

Primo - pas ma 1,4-1,6m
screen: http://www.tinyurl.pl?PmVXCXT7 (długa wersja poniżej)

Tyle jest od krawężnika, czy od krawędzi tego rynsztoka?

Pozdr,

Data: 2013-05-26 23:14:14
Autor: Dykus
Pedalarzom wciąż mało
Witam,

W dniu 2013-05-26 21:32, DoQ pisze:

Wymalowali im w końcu pasy, to znowu źle bo za wąskie a oni z
przyczepami teraz jeżdżą. Szkoda że nie k..wa z broną i kultywatorem.

Dokładnie. Podobnie jak z kierowcami samochodów - wybuduje im się drogę to narzekają, a to pasy mogły być dwa zamiast jednego, a to niepotrzebne ograniczenie do 70km/h zamiast 90km/h... Niech się w ogóle cieszą, że mogą przejechać z miasta do miasta, a nie muszą pieszo chodzić, albo - za przeproszeniem - na rowerze jeździć, jak pedały!

--
Pozdrawiam,
Dykus.

Data: 2013-05-28 15:01:44
Autor: AZ
Pedalarzom wciąż mało
On 2013-05-26, DoQ <pawel@doq.gmail.com> wrote:
Wymalowali im w końcu pasy, to znowu źle bo za wąskie a oni z przyczepami teraz jeżdżą. Szkoda że nie k..wa z broną i kultywatorem.

Potwierdzam! Sieja terror na chodnikach tak jak tutaj:

<http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/lodz/trzyletnia-rowerzystka-potracila-81-latka-i-zbiegl,1,5526824,region-wiadomosc.html>
<http://tinyurl.com/qaya3rj>

--
Artur