Pedalstwo - opis choroby

Data: 2012-06-19 08:13:30
Autor: zizytup
Pedalstwo - opis choroby
Kilka słów o mnie

Moje prawdziwe imię to Paweł – Alfredo Perez to tylko mój nick. Nie chce w tym momencie ujawniać swoich prawdziwych danych, głownie ze względu iż ludzie tacy jak ja są nieprzychylnie traktowani przez homoseksualistów jak również heteroseksualistów.

Do 22 roku życia byłem aktywnym gejem, byłem w wielu związkach i miałem doświadczenia seksualne z wieloma chłopakami. Mieszkam oraz dorastałem w jednym z najbardziej przychylnych gejom krajów (na literę K :) ), gdzie homoseksualizm jest powszechnie akceptowany. Chęć mojej zmiany nigdy nie była spowodowana poprzez nieakceptację społeczną.

Na blogu tym opiszę głownie świat homoseksualny z perspektywy moich własnych doświadczeń. Zmiana której dokonałem w swoim życiu dała mi nieopisywalne szczęście, dlatego czuję się zobowiązany opisać swoja historię, głównie z myślą o chłopakach takich jak ja, którzy duszą się w gejowskim ‘szczęśliwym i kolorowym’ świecie i nie zdają sobie sprawy że istnieje alternatywa. Jestem żywym przykładem że zmiana jest możliwa (w wielu przypadkach) i życie heteroseksualne daje nieporównywalnie więcej szczęścia niż homoseksualizm, związana z nim obsesja seksualna, internetowe czaty, sauny, crusing-i, kluby z darkroomami i setki partnerów seksualnych. Zmiana nie jest łatwa, nie ze względu na to że trzeba coś w sobie stłumiać, ale głownie dlatego że trzeba włożyć dużo pracy w prace nad zaległościami, kompleksami oraz zmierzeniem się z często niemiłymi wspomnieniami z przeszłości.

Z góry przepraszam za błędy. Języka polskiego nie używam na codzień. W razie pytań mój email address to: alfredoperezemail@gmail.com . Jeżeli jest to pytanie techniczne zachęcam do dyskusji otwartej na stronie, tak aby inni mogli skorzystać.

Seks był moim życiem. Sprawdzanie wiadomości na chyba wszystkich możliwych stronach gejowskich kilka razy dziennie to była norma. Masturbacja w chorych ilościach, pornografia -> potem doszły zabawki bo samo walenie konia już nie wystarczyło, kluby i darkroomy, sauny gejowskie, ciągle koncentrowanie się na seksie, przerażenie upływającym czasem (nie chce być stary!!! nie podobają mi się geje powyżej 25 lat!!!) i podbijanie numeru osób z którymi spałem to było dla mnie całym moim życiem. Jednego dnia doszedłem do prostego wniosku. Była to forma rozmowy z samym sobą. Czy szukam związku z facetem? Nie, bo to nie wypał – sprawdziłem już kilka razy. Czy lubię seks homoseksualny? Kocham, mogę to robić cały czas. Czy daje mi on satysfakcje? Odpowiedz na to pytanie spowodowała przełom. Była następująca: Tak, ale czekaj… spałem z 42 chłopakami, a nadal szukam seksu. Satysfakcja to nie tylko 5 minut w czasie i po stosunku. Powinna być raczej bardziej trwała? Zacząłem rozmyślać o permanentnym braku satysfakcji z homoseksualnego seksu i tego do czego może mnie to w przyszłości skłonić. Czym częściej uprawiałem seks, tym więcej chciałem.

Wiedziałem, że muszę skończyć z seksem i masturbacja. Chęć zmiany była tak silna że w wieku 22 lat, przez cały okrągły rok, nie było nawet 1 takiego przypadku żebym dotknął nie właściwe swoje narządy rozrodcze. Masturbacja zniknęła z mojego życia. Zmusza mnie to do wniosku że masturbacja w moim wypadku była rezultatem a nie przyczyna. Rezultatem moich fantazji homoseksualnych, uciekaniem od kompleksów oraz obsesją na punkcie seksu.

Kiedy spróbowałem seksu heteroseksualnego z moja dziewczyną po raz pierwszy, zrozumiałem ze jest to kompletnie inny świat. Po swoim pierwszym razie z kobieta, zrozumiałem że daje mi ona totalne zaspokojenie w sferze emocjonalnej oraz fizycznej. Szukałem również tego u mężczyzn, ale oprócz zaspokojenia fizycznego, które jest niesamowicie krótkotrwałe, nigdy nie bylem zaspokojony emocjonalnie. Za każdym razem po kilku spotkaniach z facetem, kiedy przechodziło już zauroczenie, zaraz po orgazmie przychodziła ta sama myśl – “Nie, on jednak nie jest tym którego szukam.”. Podkreślam tu, ze do wniosku takiego dochodziłem po jakimś czasie. Na początku jest zawsze fajnie, jest te zauroczenie i kilku dniowa miłość. Potem, nagle zauważam że partner nie zachowuje się do końca męsko, mam jakiś problem w sferze seksu, nie ‘wypina się’ we właściwy sposób lub nie zaspokoją mnie tak jak sobie tego oczekuje. Od kobiet otrzymałem kompletne zaspokojenie, które pozytywnie odbiło się na jakości mojego życia. Polepszyła się koncentracja w pracy, nagle rozwinąłem rożne zainteresowania i hobby.

Wyobrażam sobie jak musi to brzmieć, ale taka jest prawda – był czas w moim życiu że w taki właśnie sposób myślałem o ludziach (innych chłopakach).

Widziałem na homo pornolach, ładnego chłopaka (Czecha), który miał może z 20 lat, dał sobie w dupę włożyć ogromna pięść. Facet pięściarz najpierw mu rozepchał tyłek, a potem dosłownie z całej siły ‘wjeżdżał’ w niego tą pięścią jak na kickboxingu. Pod koniec, ten ogromny, owłosiony facet trzymał obie swoje ręce aż po muskuły w pozornie małej pupie tego chłopaka. Po tym wszystkim, ten starszy facet przybliżył kamerę, i że dziura tego chłopaka po takim ‘zabiegu’ była po prostu ogromna, nacisnął od boku zwieracze tak aż tyłek tego chłopca (różowe wnętrzności) wyskoczyły na zewnątrz… Zastanawiałem się jak taki młody, ładny chłopak może dać sobie robić coś takiego? Czy on już kompletnie nie ma szacunku do samego siebie, swojej intymności czy ciała?

Może zabrzmi to zwariowanie ale po części to rozumiem. Sam kiedyś miałem gęsią skórkę na myśl o dotknięciu penisa innego chłopaka. Seks z innym mężczyzną był czymś w ogóle nie do pomyślenia. Przyszła chwila kiedy mogłem to w końcu zrobić. Kilkudniowy szok po tym, i zrobiłem to jeszcze raz. Po czasie, dotykanie penisa innego chłopaka było już dla mnie niewystarczające. I tak mnie to doprowadziło do liczby 42, spróbowałem trójkątów czy nawet pięciokątów. Pornografia oczywiście zawsze dostarczała mi nowych pomysłów. Był to czas kiedy zazdrościłem innym gejom, szczególnie tym z pornoli, że mogą robić to cały czas i mieć tylu partnerów. Podświadomie miałem nadzieje że właśnie to dałoby mi permanentna satysfakcje. Nic bardziej zgubnego. Taki seks bez seksualnej więzi emocjonalnej (którą może dać mi tylko kobieta) to tylko doświadczenie fizyczne. Mamy stosunek, jesteśmy jakby zadowoleni, lecz po 5 minutach z powrotem znajdujemy się w punkcie wyjścia. Możliwe że ten chłopak z pornola, o którym pisze szedł tą samą drogą, szukał zaspokojenia w coraz to bardziej wyuzdanych aktach, lecz zabrakło tam opamiętania w pewnym miejscu. Znalazł się przed kamerami, które starały się  dokładnie pokazać jego młodą, ładną, uśmiechniętą buźkę oraz za jednym razem uchwycić pół jego wywalonej na zewnątrz, rozwalonej, różowej wewnętrznej części odbytu. Takimi dokładnie scenami, żywią się opętani seksem erotomanii i seksoholicy. Mania seksualna gejów może też wynikać z tego że mamy tu do czynienia,  z dwoma napalonymi facetami. Faceci statystycznie zdradzają o wiele częściej. Seksoholizm dotyczy zarówno osób homo jak i heteroseksualnych. Uważam jednak (mówie to z doświadczenia), że geje mają predyspozycje do takich zachowań. To co jest normą w klubach gejowskich, jest czymś niespotykanym w świecie heteroseksualnym.

W mieście Toronto jest naście gejowskich barów. Każdy z nich wyposażony jest w darkroom. Niektóre z nich maja vip room-y w podziemiach. Tam kiedyś widziałem np. Brenta Everetta uprawiającego grupowy seks z chyba 10-15 chłopakami. Do tego mamy około 7-8 saun i sex kluby. Mówimy tu o miejscach rozrywki osób homoseksualnych, stanowiących 3-5% społeczeństwa tego miasta. Próbowałem znaleźć coś na wzór sauny czy sex klubu dla osób heteroseksualnych. Nie ma nawet jednego takiego miejsca. Nie wspominam nawet o darkroomach, bo takie miejsca nie występują w dyskotekach dla hetero. Są oczywiście domy publiczne, bary go-go itd. Ale akty seksualne dokonywane są tam za zapłatą, dla kobiet tam pracujących to jest zwykła praca.

Nigdy nie chodziłem po publicznych miejscach, takich jak parki czy toalety w celu zaspokojenia potrzeb uprawiając seks z przypadkowym facetem ale… nie raz można minąć takie osoby po drodze. Następnym razem przypatrz się tym ludziom, jeżeli jesteś gejem to od razu ich rozpoznasz. Przypatrz się dokładnie ich oczom. To są ludzie niczym nie różniący się z wyglądu od narkomanów. To jest ich cały sens życia, ludzie zombi z chodzącymi dookoła ich głowy ‘gałami’, które tylko patrzą za kolejna ofiara.

Zaryzykuje tu też stwierdzenie, że teza o 15-30 razy statystycznie wyższych skłonnościach osób homoseksualnych do molestowania dzieci (porównując do heteroseksualistów)  jest prawdziwa. Na to dokładnie wskazują statystyki. Jeżeli gej ma upodobanie w młodszych chłopakach, to nie wiem czy z czasem nie zacznie szukać zaspokojenia w coraz to młodszych ‘modelach’. Kiedy byłem na Kubie, nasłuchałem się rożnych historii od miejscowych. Jest to jeden z głównych celów podroży starszych europejczyków. Za markową koszulkę adidasa czy nike, mają 12/14 letniego chłopca do swojej dyspozycji na całą noc.

W każdym razie, po zaprzestaniu praktyk, które opisałem powyżej, moje życie zmieniło się horrendalnie. Była to tak ogromna zmiana w jakości życia której po prostu nie da się opisać. Jakby ktoś przetarł mi oczy. Zauważyłem, że można czerpać o wiele więcej radości niż kiedykolwiek dawał mi seks z takich małych rzeczy w życiu. Niesamowite szczęście które mnie ogarnęło, satysfakcja z pracy i milion innych rzeczy, które opisze w innym poście!

http://bylygej.wordpress.com/cos-o-seksie-czyli-homoseksualna-mania-seksualna/

Data: 2012-06-19 16:21:48
Autor: dziadek+40
Pedalstwo - opis choroby
tylko pogratulowac :)

Data: 2012-08-11 22:38:05
Autor: Lorn
Pedalstwo - opis choroby
Za sam tytuł posta, powinieneś trafić na obserwację do psychiatryka...

Pedalstwo - opis choroby