Pedalstwo, platfonsizm

Data: 2010-10-31 14:03:43
Autor: Hans Kloss
Pedalstwo, platfonsizm
...a obecnie na topie w gayzecie jest pedofilia!  Hołota z
szechterowego szmatławca właśnie zabrała się za stręczenie Polakom
kolejnego zboczenia, jakby dwóch poprzednich było im za mało:
http://wyborcza.pl/1,75480,8570474,Czy_jestem_pedofilem_.html

Ewidentnie "mamy tu do czynienia z pierwszymi próbami zmiękczania
czytelników, opinii publicznej, celem rozpoczęcia dyskusji a następnie
walki o tolerancje i prawa kolejnej grupy, która czuje się uciskana,
zniewolona i "bezpodstawnie" szykanowana. To lobby pedofilskie. No,
jeśli 3 letnie dzieci to zbyt wiele, aby stały się obiektami
seksualnymi, to spróbują z, nie wiem, dwunastolatkami. przecież
dzisiaj dzieci sa takie dojrzale i rozbudzone...
To pierwsze salwy pedofilskiego lobby. Sondowanie reakcji. Balon
próbny. Nic, tylko szykować kije baseballowe"
J-23

Data: 2010-10-31 22:48:44
Autor: Grzegorz Z.
[...]

A co z tymi szykanami? Też bezpodstawne?

http://fakty.interia.pl/fakty_dnia/news/ofiary-ksiezy-pedofilow-zelzyly-rzecznika-watykanu,1551888

Data: 2010-10-31 22:54:37
Autor: pluton
Pedalstwo, platfonsizm
[...]

No tym razem nie bylo cudzyslowu. Przeczytales gównianą i
zeszmaciles sie.

Nullification

Data: 2010-10-31 15:02:41
Autor: Hans Kloss
Pedalstwo, platfonsizm
On 31 Paź, 22:54, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:

No tym razem nie bylo cudzyslowu. Przeczytales gównianą i
zeszmaciles sie.

Przeczytałem jedynie skrócik:
http://rybitzky.salon24.pl/245029,palec-w-cipce-trzylatki-czyli-o-pedofilii-w-gazecie-wyborczej
i zacytowałem jeden z komentarzy, to wszystko. Aha, sprawdziłem
jeszcze że to nie kłamstwo, pod podanym linkiem rzeczywiście znalazłem
artykuł o inkryminowanym tytule.
Btw. mnie uważam żeby czytanie tego świństwa obowiązkowo musiało
kogoś zeszmacić, dopiero wiara w objawiane tam "prawdy" czyni z
człowieka godnego litości nieszczęśnika. Sracz też od czasu do czasu
trzeba wyczyścić ale nie ma obowiązku wymazywać się przy tej okazji
gównem.
J-23

Data: 2010-10-31 23:27:01
Autor: pluton
Pedalstwo, platfonsizm
No tym razem nie bylo cudzyslowu. Przeczytales gównianą i
zeszmaciles sie.

Przeczytałem jedynie skrócik:

J-23

Do siódmego pokolenia!!!

Nullification

Data: 2010-10-31 23:41:31
Autor: Tomy M.
Pedalstwo, platfonsizm
W dniu 2010-10-31 23:02, Hans Kloss pisze:

[...]

Pr zraziłeś mnie. Zdrowy normalny ojciec mam
problem z doczytaniem pierwszej strony.
Scyzoryk w kieszeni się otwiera. Ale nic tam
będzie kolejna grupa "wyzwolonych" których będziemy
napierdalać bejzbolami :-)

Tomy M.

Pedalstwo, platfonsizm