Peda³y Exustar vs. Ritchey

Data: 2011-04-10 21:49:32
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Peda³y Exustar vs. Ritchey
Powitaæ.

Mam dylemat w postaci wyboru peda³ów szosowych.

We wszystkich moich rowerach mam peda³y spd shimano górskie. Do tego, co istotne górskie buty spd z carbonow± podeszw±. Poszukuje nowych, lekkich peda³ów do szosówki, jednego z ww rowerów.

Do wyboru mam Exustar E-PR43M i Ritchey Micro Road. A mo¿e jakie¶ inne propozycje?

Czy niewielkie podparcie stopy w Ritcheyach ma znaczenie przy sztywnej carbonowej podeszwie?

I drugie pytanie, czy kto¶ u¿ywa³ tych Exustar. W Bikeboardzie pisali o niewielkim luzie na bloku w Ritcheyu. http://turystyka.interia.pl/rower/testy/news/pedaly-ritchey-v4-pro-micro-road,792876,2412 A jak to wygl±da w przypadku Exustarów?

Seco

Peda³y Exustar vs. Ritchey