Peda³y i ateuchy

Data: 2012-11-05 22:43:56
Autor: Andromeda
Peda³y i ateuchy
On 5 Lis, 23:57, Przemys³aw W <"BroDmy RP przed pisem"@gazeta.pl>
wrote:
M³ody mê¿czyzna od sze¶ciu lat utrzymuje kontakty p³ciowe z psami i
suczkami. I uwa¿a to za objaw mi³o¶ci do zwierz±t

Kiedy David Z. (26 l.) spaceruje ze swoj± suczk± postronnym osobom
wydawaæ siê mo¿e, ¿e nie ma w tym nic dziwnego. Ale nie wiedz±, ¿e
suczka rasy dalmatyñczyk jest... kochank± Davida!
To co wyrabia mieszkaniec Berlina David Z. nie mie¶ci siê w g³owie. Od
sze¶ciu lat uprawia seks z psami! I uwa¿a to za co¶ zupe³nie normalnego,
a nawet nazywa to mi³o¶ci±!

David Z. otwarcie przyznaje siê do tego, co robi, choæ ju¿ wielokrotnie
s³ysza³ od innych, ¿e jest zoofilem, gwa³cicielem, drêczycielem zwierz±t
i szumowin±. - Dla mnie seks z psem nie jest gwa³tem, lecz wyrazem
mi³o¶ci - zapewnia. Nie rozumie ca³ej wrzawy wokó³ siebie. - Uwa¿am siê
za mi³o¶nika zwierz±t - zapewnia.

Do tej pory David utrzymywa³ kontakty p³ciowe z piêcioma psami i
suczkami. Do pierwszego dosz³o, gdy mia³ 20 lat. I to podobno pies
chcia³ seksu. - Sam by³em zszokowany - zapewnia w rozmowie z berliñskim
dziennikiem "B.Z.". Natomiast najwiêksz± mi³o¶ci± Davida by³a suczka
Nelly. David twierdzi, ¿e z wyczuciem reaguje na potrzeby psa. Je¶li
pies nie chce seksu, to on go nie zmusza.

Przypadek Davida nie jest jednostkowy. Jak podaj± niemieckie media, w
Niemczech jest oko³o 10 tysiêcy zoofilów. Z jednym z nich David mieszka.
Poznali siê trzy lata temu podczas spotkania koneserów tej formy
mi³o¶ci. Wielu z niemieckich zoofilów wypowiada siê na forach
internetowych o swoich zwierzêcych upodobaniach. Czêsto zapewniaj±, ¿e
darz± zwierzêta gor±cymi i romantycznymi uczuciami.

Ich pogl±dów, na szczê¶cie nie podzielaj± w³adze, psychologowie, ani
obroñcy zwierz±t. - Zwierzêta nie s± stworzone do seksu z lud¼mi -
podkre¶la dr Edmund Haferbeck (55 l.), pracuj±cy dla organizacji PETA.. -
W Niemczech sodomiê wykre¶lono z kodeksu karnego w 1969 r. To by³
powa¿ny b³±d - dodaje dr Haferbeck. "W ostatnich latach obserwuje siê
zwiêkszon± ilo¶æ kontaktów seksualnych ze zwierzêtami w Niemczech",
pisze dziennik "Bild".

Sprawa sta³a siê tak pal±ca, ¿e rz±d niemiecki przygotowuje projekt
ustawy wprwadzaj±cej bezwzglêdny zakaz sodomii. Kto siê jej dopu¶ci, ma
byæ ukarany grzywn± w wysoko¶ci 25 tys. euro (ok. 100 tys. z³).

Czy to uratuje biedne zwierzêta przez zboczonymi Niemcami?

--

"G³ówn± motywacj± mojej aktywno¶ci publicznej by³a potrzeba w³adzy
i ¿±dza popularno¶ci. Ta druga by³a nawet silniejsza od pierwszej,

- Donald Tusk: Gazeta Wyborcza, 15-16 pa¼dziernika 2005

A co do zoofila ma peda³? Ró¿nica polega na tym ¿e zoofilia jest
zboczeniem, bo nie wiemy czy zwierze tego chce.
 Czyli jest to dominacja swojej chuci na kim¶ komu wcale siê to nie
podoba, bo nie ma jego zgody, jest narzêdzien czyje¶ seksualnej
dyktatury, tak samo z pedofilem.

  Dlatego u ró¿nych æwoków co narzucaj± innym jak maj± ¿yæ, seks idzie
za psychik± i szukaj± komu tu mo¿na narzuciæ swojego penisa, bez jego
zgody.

  Czyli jak ksiê¿ulek ma zapêdy narzuciæ komu¶ swoje dogmaty, to po
seksie podobnych rzeczy mo¿esz siê spodziewaæ.
  A peda³ szuka kogo¶ kto te¿ jest peda³em i chc± sobie razem
popeda³owaæ, wiêc nikomu krzywdy nie robi±, wiêc norma.

Data: 2012-11-06 09:04:02
Autor: Trybun
Peda³y i ateuchy
W dniu 2012-11-06 07:43, Andromeda pisze:

A co do zoofila ma peda³? Ró¿nica polega na tym ¿e zoofilia jest
zboczeniem, bo nie wiemy czy zwierze tego chce.

Jak to nie wiemy, nie widzia³e¶ nigdy napalonego na kobitkê - pieska?

Data: 2012-11-06 00:44:32
Autor: Andromeda
Peda³y i ateuchy
On 6 Lis, 09:04, Trybun <r...@yahuoo.com> wrote:
> [...]

> zboczeniem, bo nie wiemy czy zwierze tego chce.

Jak to nie wiemy, nie widzia³e¶ nigdy napalonego na kobitkê - pieska?

Pies jest umys³em na poziomie dziecka ma³ego, jak dziecko siê dotyka
bo bada swoje cia³o, to to nie jest zaproszenie do seksu.

Data: 2012-11-06 09:56:29
Autor: Trybun
Peda³y i ateuchy
W dniu 2012-11-06 09:44, Andromeda pisze:
[...]

No nie wiem. Gdy pies pow±cha to i owo u kobiety to raczej swoim podnieceniem nie wykazuje ¿e chcia³by siê zabawiæ tylko w aportowanie.. :-\

Data: 2012-11-06 02:14:42
Autor: Andromeda
Peda³y i ateuchy
On 6 Lis, 09:56, Trybun <r...@yahuoo.com> wrote:

> Pies jest umys em na poziomie dziecka ma ego, jak dziecko si dotyka
> bo bada swoje cia o, to to nie jest zaproszenie do seksu.

No nie wiem. Gdy pies pow cha to i owo u kobiety to raczej swoim
podnieceniem nie wykazuje e chcia by si zabawi tylko w aportowanie.. :-\

A jak dziecko w piaskownicy pokazuje siusiaka, to chce seksu?

Data: 2012-11-07 15:46:37
Autor: Trybun
Pedały i ateuchy
W dniu 2012-11-06 11:14, Andromeda pisze:

[...]

Dziecko nie wywala półmetrowej "pyty", nie ślini się, i nie ma w oczach charakterystycznego blasku. ;-)

Data: 2012-11-07 08:04:22
Autor: Andromeda
Peda³y i ateuchy
On 7 Lis, 15:46, Trybun <r...@yahuoo.com> wrote:

> A jak dziecko w piaskownicy pokazuje siusiaka, to chce seksu?

Dziecko nie wywala pó³metrowej "pyty", nie ¶lini siê, i nie ma w oczach
charakterystycznego blasku. ;-)

Ale¿ wywala, wywala, bo dla niego nago¶æ jak dla psa naturalna.

Data: 2012-11-07 20:45:41
Autor: Trybun
Peda³y i ateuchy
W dniu 2012-11-07 17:04, Andromeda pisze:

[...]

Ojejku, ty naprawdê nie potrafisz odró¿niæ psiej ochoty na bzykniêcie jakiej¶ istoty p³ci ¿eñskiej od wysikania siê?

Data: 2012-11-06 22:06:12
Autor: Ikselka
Peda³y i ateuchy
Dnia Tue, 06 Nov 2012 09:56:29 +0100, Trybun napisa³(a):

[...]

A có¿ to za "kobiety" obserwowa³e¶, ¿e masz tak± wiedzê 3333-]
--
XL  Warto¶ci± jest autentyczno¶æ wnêtrza - warto byæ nawet chamem, ale
takim, ¿eby ka¿dy szuka³ twego towarzystwa.

Data: 2012-11-07 15:47:00
Autor: Trybun
Peda³y i ateuchy
W dniu 2012-11-06 22:06, Ikselka pisze:

No nie wiem. Gdy pies pow±cha to i owo u kobiety to raczej swoim
podnieceniem nie wykazuje ¿e chcia³by siê zabawiæ tylko w aportowanie.. :-\
A có¿ to za "kobiety" obserwowa³e¶, ¿e masz tak± wiedzê 3333-]

Obserwowa³em raczej psy.. ;-)

Data: 2012-11-07 16:04:30
Autor: Ikselka
Peda³y i ateuchy
Dnia Wed, 07 Nov 2012 15:47:00 +0100, Trybun napisa³(a):

[...]

No, to siê skup raczy na kobietach. Bo o psach wiesz tyle co nic.

Data: 2012-11-07 16:23:45
Autor: Trybun
Peda³y i ateuchy
W dniu 2012-11-07 16:04, Ikselka pisze:
[...]

A któ¿ tam wie co siedzi w kobiecie, kto pozna³ dog³êbnie jej naturê? Ja osobi¶cie na tyle je pozna³em ¿e i¿ wiem ¿e jest parê bod¼ców wobec których ka¿da kobieta nie pozostanie obojêtna.

Data: 2012-11-07 18:53:56
Autor: Ikselka
Peda³y i ateuchy
Dnia Wed, 07 Nov 2012 16:23:45 +0100, Trybun napisa³(a):

No ale co ma pies?

Data: 2012-11-07 20:45:44
Autor: Trybun
Peda³y i ateuchy
W dniu 2012-11-07 18:53, Ikselka pisze:

[...]

My¶lê ¿e okre¶lenie "pies na baby" w pierwotnej wersji nie by³o przeno¶ni±.

Data: 2012-11-06 10:33:49
Autor: Wiesiaczek
Peda³y i ateuchy
On Mon, 05 Nov 2012 22:43:56 -0800, Andromeda wrote:

Ich poglądów, na szczęście nie podzielają władze, psychologowie, ani
obrońcy zwierząt. - Zwierzęta nie są stworzone do seksu z ludźmi -
podkreśla dr Edmund Haferbeck (55 l.), pracujący dla organizacji PETA.

A czy są stworzone do ciągnięcia ciężkiego wozu, zbierania batów od woźnicy, do robienia na nich eksperymentów paramedycznych?
Z dwojga złego chyba lepiej jest gdy sobie jakiś piesek bzyknie kobitkę - podobno też człowieka:)

--
Wiesiaczek (dziÅ› z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2012-11-06 02:40:49
Autor: Andromeda
Peda³y i ateuchy
On 6 Lis, 11:33, Wiesiaczek <ciotkazielin...@vp.pl> wrote:
> [...]

A czy s± stworzone do ci±gniêcia ciê¿kiego wozu, zbierania batów od
wo¼nicy, do robienia na nich eksperymentów paramedycznych?
Z dwojga z³ego chyba lepiej jest gdy sobie jaki¶ piesek bzyknie kobitkê -
podobno te¿ cz³owieka:)

--
Wiesiaczek (dzi¶ z DC)

"Ja pijê tylko przy dwóch okazjach:
Gdy s± ogórki i gdy ich nie ma" (R)

Na wsi zoofilia to nagminne, czasem dziwi³em siê co te kozy po nocach
tak becz±, ale burok to przecie¿ te¿ nie cz³owiek, jako¶
nieprzypomina, wiêc mo¿e i bli¿ej mu do konia czy kozy, ale w ¶wiecie
ludzi to zboczenie.

Data: 2012-11-07 02:36:02
Autor: Jaskiniowiec
Peda³y i ateuchy
W dniu 06.11.2012 o 11:40 Andromeda <robert.pawlowski4@gmail.com> pisze:

> [...]

tak becz±, ale burok to przecie¿ te¿ nie cz³owiek, jako¶
nieprzypomina, wiêc mo¿e i bli¿ej mu do konia czy kozy, ale w ¶wiecie

W dupie byles i gowno widziales. Chyba, ze opisujesz to, czego sam  doznawales, bywajac u dziadka na wakacjach, buroku. Co ci dziadek dal do  przelecenia? Kury czy kaczki? Bo na krowe to byles zbyt maly, chyba ze  dziadek cie podsadzil?

--
W³adza wie co mówi. Jak mówi ¿e zabierze, to zabierze. A jak mówi ¿e da,  to mówi.

Data: 2012-11-07 04:55:02
Autor: Andromeda
Peda³y i ateuchy
On 7 Lis, 02:36, Jaskiniowiec <jaski...@pl.pl> wrote:
W dniu 06.11.2012 o 11:40 Andromeda <robert.pawlows...@gmail.com> pisze:

> [...]

dziadek cie podsadzil?

--
W³adza wie co mówi. Jak mówi ¿e zabierze, to zabierze. A jak mówi ¿e da,

Wiocha patologi± wszelk± stoi, Fritzów u nas na pêczki, nawet do
internetu jak nalezie to sra, trzês±c siê z nienawi¶ci i jeszcze kilka
lat temu bili siê o czerwone legitymacje, a teraz ci±gn± tym co z
watykanu okupuj± polskê.

Data: 2012-11-07 07:10:35
Autor: Yogi
Peda³y i ateuchy
Dnia Wed, 7 Nov 2012 04:55:02 -0800 (PST), Andromeda napisa³(a):

> [...]

internetu jak nalezie to sra, trzês±c siê z nienawi¶ci i jeszcze kilka
lat temu bili siê o czerwone legitymacje, a teraz ci±gn± tym co z

Nie ¿adna wiocha ateuchu, zabawy z pasami uprawiaj± takie postêpowe
miastowe mêty jak ty.

http://usa.interia.pl/wasze-artykuly/wasze-artykuly/artykul/zoofilia-w-polscecoraz-wicej-zwierzt-wykorzystywanych,4019

Zoofilia w Polsce.Coraz wiêcej zwierz±t wykorzystywanych jest seksualnie!!!

Pamiêtajmy, ¿e osoba znêcaj±ca siê nad zwierzêciem ma tak¿e czasem
sk³onno¶ci do znêcania siê nad lud¼mi. Psychopatyczni mordercy czêsto
zaczynali od drêczenia zwierz±t czy zoofilii.

Zoofilia  to parafilia czyli zaburzenie na tle seksualnym, gdzie
osi±gniêcie podniecenia seksualnego u danej osoby nastêpuje przez kontakt
ze zwierzêciem.
Nie jest ju¿ zjawisko marginalne. W ostatnich latach niestety bardzo
rozszerzy³a swoje krêgi i zyskuje ci±gle nowych zwolenników.
Pamiêtajmy, ¿e osoba znêcaj±ca siê nad zwierzêciem ma tak¿e czasem
sk³onno¶ci do znêcania siê nad lud¼mi. Psychopatyczni mordercy czêsto
zaczynali od drêczenia zwierz±t czy zoofilii.

Dotar³em do polskich zoofilów. Jak siê okazuje, jest ich bardzo wielu. To,
co uda³o siê ustaliæ, by³o wstrz±saj±ce. Oto raport, maj±cy na celu
przedstawienie informacji zebranych w ci±gu paru miesiêcy drugiej po³owy
2006 r.:

Zoofilia - nowe spojrzenie i fakty

Zoofilia, do tej pory uwa¿ana za zjawisko marginalne, przedstawia nam
zupe³nie nowe oblicze. Uwa¿ana jest za dewiacjê seksualn±, polegaj±c± na
uprawianiu seksu ze zwierzêtami. Dotyczy ona osób ¿yj±cych w czasowym
odosobnieniu np. pasterzy, na co powa¿ny wp³yw ma wielotygodniowe lub
nieraz i wielomiesiêczne odosobnienie od innych ludzi. Dotyczyæ mo¿e ona
równie¿ osób, które maj± zaburzone kontakty spo³eczne, s± osobami
psychicznie chorymi itp. Tak mówi wersja podrêcznikowa.

Na podstawie rozmów z zoofilami, po obejrzeniu forów i czatów zoofilskich,
stron www, filmów i zdjêæ o tej tematyce, mogê stwierdziæ z ca³±
stanowczo¶ci±, i¿ zjawisko zoofilii zatacza coraz wiêkszy kr±g. Jak mo¿na
przypuszczaæ, zoofilami s± g³ównie mê¿czy¼ni (80% - 85%). Oczywi¶cie s± to
za³o¿enia czysto hipotetyczne, nie poparte badaniami, lecz rozmowami i
w³asn± obserwacj±.

Kobiety równie¿ uprawiaj± seks ze zwierzêtami, lecz w ich przypadku ma to
trochê inny charakter. S± bardziej ostro¿ne, potrafi± lepiej panowaæ nad
emocjami. Czêsto robi± to dla zarobku lub pod wp³ywem partnera, który
zachêca je do "zabawy" ze zwierzêciem.
Oczywi¶cie s± kobiety, które uprawiaj± seks z powodów takich samych jak
mê¿czy¼ni. Jednak¿e liczba kobiet na czacie zoofilskim jest bardzo ma³a.
Ich dzia³anie jest bardziej zakamuflowane.

Potwierdziæ tê teorie mo¿na np. na podstawie ilo¶ci zamieszczanych
og³oszeñ. Mê¿czy¼ni zamie¶cili je na 20 stronach, kobiety tylko na 3.
Zebrane materia³y, odkryte linki do stron i forów, pozwalaj± oszacowaæ
liczbê osób tam zapisanych na kilkaset (fora, og³oszenia, rozmówcy na
forach, gadu-gadu).
Na podstawie wielu rozmów mo¿na stwierdziæ, ¿e zoofilia w ostatnich latach
bardzo rozszerzy³a swoje krêgi i zyskuje nowych zwolenników. Dostêp do tego
typu stron w internecie na pewno u³atwia ten proceder. Wiele osób, z
którymi rozmawia³em, mówi³o, i¿ postanowi³o spróbowaæ seksu ze zwierzêciem
po obejrzeniu filmów porno ze zwierzêtami lub po obejrzeniu takich zdjêæ.
Dwa polskie czaty zoofilskie równie¿ u³atwiaj± wymianê informacji, filmów
itd.

Zoofilami s± g³ównie mê¿czy¼ni w wieku 20 - 45 lat. Czêsto posiadaj±,
wydawa³oby siê "normalne" domy - maj± ¿ony, dzieci. W¶ród osób, z którymi
rozmawia³em byli: studenci, absolwenci studiów, spawacz, kierownik du¿ego
sklepu, wspó³w³a¶ciciel firmy, uczeñ. Wszyscy oni poszukiwali "nowych
wra¿eñ" z kobiet± lubi±c± seks z psem i z mê¿czyzn±.

Osoby, z którymi rozmawia³em pochodzi³y z ró¿nych stron Polski, miedzy
innymi z: Warszawy, Radomia, Wroc³awia, Krakowa, Zielonej Góry, Katowic,
Elbl±ga.

Uprawiaj±cy seks ze zwierzêtami, uwa¿ali siê za heteroseksualistów, tylko w
2 przypadkach mówili o sobie, ¿e s± biseksualni. Jednak wielu zoofilii
zaznacza³o, ¿e lubi zabawê i eksperymenty, co nie do koñca mo¿e potwierdzaæ
ich stuprocentow± heteroseksualno¶æ.

Mê¿czyzn-zoofilii mo¿na podzieliæ na kilka grup:

- podgl±dacze (chc± tylko patrzeæ, jak kobieta uprawia seks z psem, nie
chc± w tym uczestniczyæ)

- aktywni (chc± uprawiaæ seks na przemian z kobiet± i z psem: najpierw
kopuluje pies, po nim oni)

- bardzo aktywni (chc±, aby kobieta kopulowa³a na raz i z psem i z nim
samym)

- poszukuj±cy bardzo du¿ych wra¿eñ (seks zbiorowy grupy ludzi ze
zwierzêtami np. 2 pary umawiaj± siê na seks miedzy sob± plus pies, który
kopuluje razem z nimi)

- samotnicy (uprawiaj± seks na ogó³ z w³asnym zwierzêciem lub po¿yczonym od
znajomego, nie s± zainteresowani poznawaniem innych osób)

- ciekawscy (mieli za sob± jedn± przygodê seksualn± z kobiet± i psem lub
nie mieli wcale takich do¶wiadczeñ, chc± poznaæ cos wiêcej, lecz nie s±
pewni, wywa¿eni, bardziej ostro¿ni).

Jest to umowny podzia³ na grupy, stworzony dla próby opisu ró¿nych
motywacji, do podejmowania seksu ze zwierzêciem.

Do seksu najczê¶ciej wykorzystywane s± psy - samce, ras ¶rednich i du¿ych.
Wielkim powodzeniem "ciesz± siê" te¿ konie, lecz te s± rzadziej
wykorzystywane, poniewa¿ s± trudniej dostêpne. Inne zwierzêta to: kozy,
krowy, koty. Na stronach zoofilskich mo¿na znale¼æ osoby uprawiaj±ce seks
z: wê¿ami, rybami, ma³pami, psami, kotami itd.

Rodzina zoofila na ogó³ nie ma pojêcia o jego zainteresowaniach, gdy¿ ten
skrzêtnie to ukrywa. Czêsto zoofile w pamiêci swoich komputerów przechowuj±
filmy, zdjêcia, dokonuj± wymiany "ciekawych" materia³ów.Zoofilskie strony
prowadzone s± na zagranicznych serwerach. Du¿o takich stron jest w
jêzykach: angielskim i hiszpañskim.

Jak mówili mi rozmówcy, w filmach porno ze zwierzêtami wystêpuj± "polskie
aktorki" oraz polskie zwierzêta (g³ównie psy), które czêsto wyuczone
odpowiednich zachowañ, s± wykorzystywane przy krêceniu ró¿nych filmów.
Zoofile wskazywali, ¿e czêsto jeden pies wystêpuje w wielu filmach. Podobno
równie¿ w Polsce krêcone s± takie filmy, jednak ze wzglêdów bezpieczeñstwa
s± umieszczane na zagranicznych serwerach. Fora zoofilskie trudno znale¼æ w
wyszukiwarce. Trzeba albo mieæ "szczê¶cie" i trafiæ samemu lub otrzymaæ
link od osoby wprowadzaj±cej.

Dla niektórych osób zachowania zoofilskie s± wspania³ym biznesem, na którym
mo¿na zarobiæ niez³e pieni±dze:

a) krêcenie filmów porno z udzia³em zwierz±t,
b) wypo¿yczanie zwierz±t do seksu,
c) urz±dzanie seks-party z udzia³em zwierz±t i ludzi,
d) prostytucja z udzia³em zwierz±t, która przynosi o wiele wiêksze
pieni±dze ni¿ zwyk³y seks z samym klientem.

Poniewa¿ od 18 lat aktywnie zajmujê siê przestêpstwami przeciw zwierzêtom,
dzia³aj±c w ró¿nych organizacjach ochrony zwierz±t, chcia³em g³êbiej poznaæ
skalê zjawiska, mechanizmy dzia³ania, dowiedzieæ siê jak najwiêcej o
psychice tych osób. Choæ przez wiele lat mia³em do czynienia z przeró¿nymi
dewiacjami, przemoc± wobec zwierz±t i ludzi, nie s±dzi³em, ¿e obszar
wystêpowania zjawiska zoofilii jest tak ogromny.

Wyniki moich obserwacji by³y dla mnie ca³kowitym zaskoczeniem. Zamierza³em
uzyskaæ jak najwiêcej informacji, adresów mailowych, stron www, forów,
telefonów, numerów gg osób, które zajmuj± siê zoofilia. Chcia³em poznaæ
motywy ich dzia³ania, sposób wykorzystywania zwierz±t, poznaæ wielko¶æ
zjawiska oraz profil zoofila.

W tym celu udawa³em m³od±, 22 letnia dziewczynê (Karolinê lub Olê),
studentkê ekonomii z Warszawy, mieszkaj±c± na Ochocie, trochê naiwn±,
ostro¿n±, ale jednocze¶nie zaciekawion± zoofili±. Mówi³em, ¿e mam 170 cm
wzrostu, d³ugie w³osy i wa¿ê 58 kg, i ¿e chyba nie jestem brzydka.

Stara³em siê podczas rozmów wyci±gn±æ jak najwiêksz± ilo¶æ informacji oraz
skierowaæ rozmowê poza forum - na gadu-gadu, w celu pó¼niejszego ustalenia
IP komputera oraz archiwizowania rozmów.
Wielu mê¿czyzn chcia³o siê ze mn± umawiaæ (my¶l±c, ¿e jestem m³od± kobiet±)
w celu wspólnego uprawiania seksu. Byli gotowi na seks, zapewniali, ¿e bêd±
mieli odpowiedniego pieska. Chcieli umawiaæ siê g³ównie w weekendy.
Odpowiada³em, ¿e nie wykluczam spotkania i mogê przyjechaæ poci±giem.

O autorze:

 Absolwent m.in.: Akademii Pedagogicznej w Krakowie i Wy¿szej Szko³y
Humanistyczno-Ekonomicznej we W³oc³awku, napisa³ pracê dyplomow± pt.
Agresja i przemoc wobec zwierz±t w¶ród uczniów szkó³ podstawowych,
absolwent kursów brytyjskiej organizacji RSPCA z zakresu przestrzegania
prawa, prowadzenia schronisk, edukacji humanitarnej; wieloletni inspektor
ds. zwierz±t, aktywnie dzia³aj±cy w przypadkach niehumanitarnego
traktowania zwierz±t.

Data: 2012-11-07 08:03:11
Autor: Andromeda
Peda³y i ateuchy
On 7 Lis, 14:10, Yogi <Y...@bubu.com> wrote:

> [...]

Osoby, z którymi rozmawia³em pochodzi³y z ró¿nych stron Polski, miedzy
innymi z: Warszawy, Radomia, Wroc³awia, Krakowa, Zielonej Góry, Katowic,

Wiocha, wiocha, wpisz w google -polska wie¶ Frizlami stoi- znajdziesz
bardzo du¿o , a¿ reporterzy nie wiedzieli do których dzwi pukaæ, bo
wrêcz zboczenia to nagminne, wszelkiego rodzaju.

Data: 2012-11-07 10:15:30
Autor: Yogi
Peda³y i ateuchy
Dnia Wed, 7 Nov 2012 08:03:11 -0800 (PST), Andromeda napisa³(a):

> [...]

bardzo du¿o , a¿ reporterzy nie wiedzieli do których dzwi pukaæ, bo
wrêcz zboczenia to nagminne, wszelkiego rodzaju.

Nie palikoæ ateuchu, faktów nie zakrzyczysz.

Data: 2012-11-07 08:23:27
Autor: Andromeda
Peda³y i ateuchy
On 7 Lis, 17:15, Yogi <Y...@bubu.com> wrote:

> [...]
> wrêcz zboczenia to nagminne, wszelkiego rodzaju.

Nie palikoæ ateuchu, faktów nie zakrzyczysz.

Nawet w±tek tu by³, ¿e wiocha zboczeniami stoi, a mnie siê jeszcze raz
tych samych linków, jest archiwum. Nawet po niemieckich porno ze
zwierzêtami, akcje masz na wsi, ¶winki, kurki, itd. Bo burok jak mu
kas± pomachasz to i przed kamer± ¶winki defloruje i szczê¶liwy ¿e mu
p³ac± za to co robi codziennie.

Data: 2012-11-07 10:31:20
Autor: Yogi
Peda³y i ateuchy
Dnia Wed, 7 Nov 2012 08:23:27 -0800 (PST), Andromeda napisa³(a):

> [...]

zwierzêtami, akcje masz na wsi, ¶winki, kurki, itd. Bo burok jak mu
kas± pomachasz to i przed kamer± ¶winki defloruje i szczê¶liwy ¿e mu

palikocisz ateuchu, ka¿dy zbok najlepiej czuje siê w miejskich szaletach i
ty powiniene¶ dobrze o tym wiedzieæ :))))

Data: 2012-11-07 08:33:13
Autor: Andromeda
Peda³y i ateuchy
On 7 Lis, 17:30, Yogi <Y...@bubu.com> wrote:

> [...]

palikocisz ateuchu, ka¿dy zbok najlepiej czuje siê w miejskich szaletach i
ty powiniene¶ dobrze o tym wiedzieæ :)))

" Zoofilia (te¿: bestiofilia, sodomia) to utrzymywanie kontaktów
seksualnych ze zwierzêtami. Mog± na ni± cierpieæ zarówno mê¿czy¼ni jak
i kobiety a przedmiotem po¿±dania mog± byæ zwierzêta ró¿nego gatunku
(od kury do konia). Je¿eli obiektem seksualnym s± paj±ki zaburzenie
takie nazywamy arachnefili±, gdy owady - entomofili±, a w formikofilii
- mrówki.
Mo¿e ona wystêpowaæ u osób upo¶ledzonych psychicznie. Zoofilia jest
czê¶ciej spotykana w¶ród mieszkañców wsi."

Data: 2012-11-07 10:38:13
Autor: Yogi
Peda³y i ateuchy
Dnia Wed, 7 Nov 2012 08:33:13 -0800 (PST), Andromeda napisa³(a):

" Zoofilia (te¿: bestiofilia, sodomia) to utrzymywanie kontaktów

Znowu palikocisz ateuchu:

Data: 2012-11-07 09:03:02
Autor: Andromeda
Peda³y i ateuchy
Co trzeci mieszkaniec wsi uprawia³ seks ze zwierzêtami.

INFO: Co trzeci mieszkaniec wsi przyznaje siê do wspó³¿ycia
seksualnego ze zwierzêtami. Takie szokuj±ce wyniki przedstawiono po
badaniach ankietowych maj±cych na celu zbadanie zachorowalno¶ci na
raka pr±cia.

 Zespó³ urologów przeprowadzi³ badania na 492 mê¿czyznach w wieku 18
do 80 lat mieszkaj±cych na wsi. 118 z nich chorowa³o na raka pr±cia.
45% z nich przyzna³o, ¿e uprawia³o seks ze zwierzêtami. W przypadku
zdrowych mê¿czyzn do zoofilii przyzna³o siê 32% badanych.

Data: 2012-11-07 20:43:33
Autor: Chiron
Peda³y i ateuchy
U¿ytkownik "Andromeda" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:a1e6fc19-32ea-44be-b23d-5a0d8ee2fe3ab12g2000vbg.googlegroups.com...
Co trzeci mieszkaniec wsi uprawia³ seks ze zwierzêtami.

INFO: Co trzeci mieszkaniec wsi przyznaje siê do wspó³¿ycia
seksualnego ze zwierzêtami.

Globik- czy ka¿da dyskusja w Twoim wykonaniu musi niechybnie potoczyæ siê w kierunku zwyrodnia³ego seksu oraz dowalania KRK? Czy naprawdê ten temat ze zwierzakami nie wydaje Ci siê ohydny?

demokracja to rz±dy os³ów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Data: 2012-11-07 21:44:42
Autor: u2
Peda³y i ateuchy
W dniu 2012-11-07 20:43, Chiron pisze:
[...]

No co ty, przecie¿ on to robi ze swoja koz± :-)

Data: 2012-11-07 13:06:14
Autor: Andromeda
Peda³y i ateuchy
On 7 Lis, 21:44, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> temat ze zwierzakami nie wydaje Ci siê ohydny?

No co ty, przecie¿ on to robi ze swoja koz± :-)

Postu Chirona nie widzê , ale to kk wywo³uje zboczenia, norma to tam
gdzie siê zgadzaj±, zboczenie to tam gdzie jedno drugiego
wykorzystuje,czyli narzuca to co on chce, dlatego mentalno¶æ
narzucania komu¶ czego¶ przek³ada siê te¿ na seks. Przecie¿ sama
wstrzêmiê¼liwo¶æ to tak zwany seks sado-maso.

Data: 2012-11-07 20:45:36
Autor: Trybun
Peda³y i ateuchy
W dniu 2012-11-07 18:03, Andromeda pisze:
[...]

£atwo Ci oceniaæ innych z pozycji mieszczucha.. Od niedawna mieszkam na wsi i widzê ile to siê krêci pokus. Mnie to nie bierze, ale rozumiem tych seksoholików.

Data: 2012-11-07 21:49:42
Autor: Ikselka
Peda³y i ateuchy
Dnia Wed, 7 Nov 2012 09:03:02 -0800 (PST), Andromeda napisa³(a):

:-DDD
--
XL  zastanawiam siê, kto w moim domu wspól¿je ze zwierzakami, bo nas czworo
:-D

Data: 2012-11-07 13:08:02
Autor: Andromeda
Peda³y i ateuchy
Dnia Wed, 7 Nov 2012 09:03:02 -0800 (PST), Andromeda napisa (a):

:-DDD
--
XL  zastanawiam si , kto w moim domu wsp l je ze zwierzakami, bo nas czworo
:-D

Za to w innym mo¿e byæ ca³a rodzinka zagl±daj±ca do stajenki.

Data: 2012-11-07 16:30:08
Autor: Jaskiniowiec
Peda³y i ateuchy
W dniu 07.11.2012 o 13:55 Andromeda <robert.pawlowski4@gmail.com> pisze:

> [...]

internetu jak nalezie to sra, trzês±c siê z nienawi¶ci i jeszcze kilka
lat temu bili siê o czerwone legitymacje, a teraz ci±gn± tym co z

Piszesz to wiochmenie z autopsji? Tatus cie z burakami czy z ziemniakami w  piwnicy trzymal?

--
W³adza wie co mówi. Jak mówi ¿e zabierze, to zabierze. A jak mówi ¿e da,  to mówi.

Data: 2012-11-07 08:06:21
Autor: Andromeda
Peda³y i ateuchy
On 7 Lis, 16:30, Jaskiniowiec <jaski...@pl.pl> wrote:
W dniu 07.11.2012 o 13:55 Andromeda <robert.pawlows...@gmail.com> pisze:

> [...]

piwnicy trzymal?

--
W³adza wie co mówi. Jak mówi ¿e zabierze, to zabierze. A jak mówi ¿e da,

Nie to fakty, chcesz zboczeñ ,masowo, jed¼ na wiochê.

Data: 2012-11-07 17:20:19
Autor: Jaskiniowiec
Peda³y i ateuchy
W dniu 07.11.2012 o 17:06 Andromeda <robert.pawlowski4@gmail.com> pisze:

> [...]

piwnicy trzymal?

Nie to fakty, chcesz zboczeñ ,masowo, jed¼ na wiochê.

Czyli jednak faktem jest ze tatus cie w piwnicy trzymal... A moze trzyma  nadal i stamtad nadajesz na swiat?

Oj frustracie, zamiast wszystkich obwiniac, ze cie twoj ojciec z koz±  pomylil, przez co dupa cie boli, odwdziecz sie swojemu tatusiowi Fritzowi.

--
W³adza wie co mówi. Jak mówi ¿e zabierze, to zabierze. A jak mówi ¿e da,  to mówi.

Data: 2012-11-07 08:32:17
Autor: Andromeda
Peda³y i ateuchy

Jaskiniowiec napisa³(a):

Data: 2012-11-07 20:24:01
Autor: Jaskiniowiec
Peda³y i ateuchy
W dniu 07.11.2012 o 17:32 Andromeda <robert.pawlowski4@gmail.com> pisze:

> [...]

Mo¿e ona wystêpowaæ u osób upo¶ledzonych psychicznie. Zoofilia jest
czê¶ciej spotykana w¶ród mieszkañców wsi."

Bo gdzie mosiu jest wiecej zwierzat? W miescie? Jakos sobie nie wyobrazam,  by ktokolwiek chcial posuwac kanarka. Za to psow w miescie troche jest....  Kozy tez sie trafiaja tu i owdzie.  Poza tym, dawna wies, a obecna, to  dwie rozne bajki. A nawet jesli, to coraz wiecej mieszczuchow jest na wsi,  wiec zanim zaczniesz kogokolwiek posadzac, zamien glowe na buraka. Bedzie  wiecej pozytku.

Juz ci pisalem, ze w dupie byles i gowno widziales.

EOT, z idiotami nie gadam.

--
W³adza wie co mówi. Jak mówi ¿e zabierze, to zabierze. A jak mówi ¿e da,  to mówi.

Data: 2012-11-07 12:50:06
Autor: Ikselka
Peda³y i ateuchy
Dnia Wed, 07 Nov 2012 02:36:02 +0100, Jaskiniowiec napisa³(a):

> [...]

W dupie byles i gowno widziales. Chyba, ze opisujesz to, czego sam  doznawales, bywajac u dziadka na wakacjach, buroku. Co ci dziadek dal do  przelecenia? Kury czy kaczki? Bo na krowe to byles zbyt maly, chyba ze  dziadek cie podsadzil?

Nase ch³opy wiejskie kiedysik z³opa³y jednego takiego nad zekom. Pass³y
siem krowy i ja³ufki na ³once, nad zekom, nagle jedny ja³ówki ni ma i cosik
siê samoce w krzokak. I mycy niemozebnie. Sed³ mostem ch³op ³od ³a³tobusu,
co to ³obserwowo³ i biegiem w tamtom strone, a drugi ³od kosenia trawy, z
kosom, z drugistrony. Dopadli krzoków, a tu jaki¶ cep dobiero sie do
ja³ufki. Nawet ich nie za³uwozy³. No to oni do niego, spu¶cili mu takie
lonie, ze siny be³. Ale im uciek. Wsiod do smaochoda i pojechooo³.
Ryjestracjo be³a miejska 333-) --

Data: 2012-11-07 04:56:33
Autor: Andromeda
Peda³y i ateuchy
On 7 Lis, 12:50, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:

> [...]

XL  Warto¶ci± jest autentyczno¶æ wnêtrza - warto byæ nawet chamem, ale
takim, ¿eby ka¿dy szuka³ twego towarzystwa.

Ta, bo nie przerejstrowa³.

Data: 2012-11-07 16:00:20
Autor: Ikselka
Peda³y i ateuchy
Dnia Wed, 7 Nov 2012 04:56:33 -0800 (PST), Andromeda napisa³(a):

> [...]

XL  Warto¶ci± jest autentyczno¶æ wnêtrza - warto byæ nawet chamem, ale
takim, ¿eby ka¿dy szuka³ twego towarzystwa.

Jasssne, dla ciebie na wszystko jest odpowied¼ 333-]

Data: 2012-11-07 08:05:06
Autor: Andromeda
Peda³y i ateuchy
On 7 Lis, 16:00, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:

> [...]

XL  Warto¶ci± jest autentyczno¶æ wnêtrza - warto byæ nawet chamem, ale
takim, ¿eby ka¿dy szuka³ twego towarzystwa.

Bo wiocha jest wynaturzona, stwierdzam fakt.

Data: 2012-11-07 18:59:19
Autor: Ikselka
Peda³y i ateuchy
Dnia Wed, 7 Nov 2012 08:05:06 -0800 (PST), Andromeda napisa³(a):

> [...]

takim, ¿eby ka¿dy szuka³ twego towarzystwa.
 (by XL)

Bo wiocha jest wynaturzona, stwierdzam fakt.

To ten redaktor ani chybi z wiochy by³ :->

Data: 2012-11-07 10:18:35
Autor: Andromeda
Peda³y i ateuchy
On 7 Lis, 18:59, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:
Dnia Wed, 7 Nov 2012 08:05:06 -0800 (PST), Andromeda napisa (a):

> [...]

--
XL  Warto ci jest autentyczno wn trza - warto by nawet chamem, ale
takim, eby ka dy szuka twego towarzystwa.

Nawet jaki¶ film robili, co¶ o tytule - wie¶ oczami kozy- czyli o tak
popularnej w¶ród ch³opków zoofili.

Data: 2012-11-07 19:24:23
Autor: Ikselka
Peda³y i ateuchy
Dnia Wed, 7 Nov 2012 10:18:35 -0800 (PST), Andromeda napisa³(a):

A ten w kó³ko :->

Data: 2012-11-07 10:36:22
Autor: Andromeda
Peda³y i ateuchy
On 7 Lis, 19:24, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:

> [...]

XL  Warto¶ci± jest autentyczno¶æ wnêtrza - warto byæ nawet chamem, ale
takim, ¿eby ka¿dy szuka³ twego towarzystwa.

No ta, tak jak by³y -per³y z lamusa-, gdzie pokazywali klasyki, to
mo¿na drugi taki program zrobiæ, te¿ by by³a klasyka, czyli
naprzyk³ad- kino owczego niepokoju- o tradycji na wsi, nawet buty z
cholewami nazywaj± koziojebcy , no tradycja tak popularna ¿e rzeczy od
czynno¶ci nazywaj±.

Data: 2012-11-07 16:07:30
Autor: Trybun
Peda³y i ateuchy
W dniu 2012-11-07 12:50, Ikselka pisze:
[...]

Wielbiciel "cielêcinki". Sporo takich w miastach..

Data: 2012-11-07 18:40:20
Autor: Ikselka
Peda³y i ateuchy
Dnia Wed, 07 Nov 2012 16:07:30 +0100, Trybun napisa³(a):

Wielbiciel "cielêcinki". Sporo takich w miastach..

Aj³owsem, ³okoza³o sie, ze to be³ redachtor z wazny kielecki gazety 333-)

Data: 2012-11-07 20:46:12
Autor: Trybun
Peda³y i ateuchy
W dniu 2012-11-07 18:40, Ikselka pisze:
Dnia Wed, 07 Nov 2012 16:07:30 +0100, Trybun napisa³(a):

Wielbiciel "cielêcinki". Sporo takich w miastach..
Aj³owsem, ³okoza³o sie, ze to be³ redachtor z wazny kielecki gazety 333-)

I jak wysz³o - ja³ówki d³ugo bêd± têskniæ za swoim "romeo"?

Peda³y i ateuchy