Pedaly i obrecze

Data: 2009-11-25 01:37:43
Autor: Korban
Pedaly i obrecze
On 25 Lis, 10:31, Grzegorz Baltazar Kajdrowicz
<podroznik100@wytnij_wp.pl> wrote:
1.
Szukam mocnych pedalow platformowych (bez spd) na przynajmniej 2
lozyskach. Sprawdzalem dartmoory i podobne, ale mialy niestety 1
lozysko i slizg przy korbie. A ja potrzebuje w pelni lozyskowe.

2.
Szukam tez dobrej wytrzymalej obreczy na V-ki, takiej co nie peknie
wzdloz i na ktora mozna zalozyc opone 2,5. Mavici odpadaja. W Syrii
pekl mi wzdloz mavic 521.

dzieki za pomoc

Pedały, jak do górala, to może takie? http://www.bmxmarket.com/bite_me_pedaly,13,174,produkt.html,
- siedzą już w trzecim rowerze, mają naście lat i zero luzów. Zgubiły
kilka pinów i gryzły piszczel znajomego, nie do zajechania.

Mirek

Data: 2009-11-25 02:42:44
Autor: Korban
Pedaly i obrecze
On 25 Lis, 10:37, Korban <mirek...@gmail.com> wrote:
> [...]

- siedzą już w trzecim rowerze, mają naście lat i zero luzów. Zgubiły
kilka pinów i gryzły piszczel znajomego, nie do zajechania.

Zerknąłem na Twoją stronę, cóż jednak nie do górala :). Jeżeli waga
nie poraża, to wg mnie są to bardzo solidne pedały i dobrze trzymające
podeszwę.

Mirek

Data: 2009-11-25 11:29:22
Autor: Grzegorz Baltazar Kajdrowicz
Pedaly i obrecze
w odpowiedzi Korban na post
m z Śr 25 lis 2009 11:42:44 pisze co nastepuje:
Zerknąłem na Twoją stronę, cóż jednak nie do górala :). Jeżeli
waga nie poraża, to wg mnie są to bardzo solidne pedały i dobrze
trzymające podeszwę.

teraz tez mi sie wydawalo, ze mam solidne (bloodmary czy jakos tak) i wcale nie sa solidne.
slizg przy korbie sie wyciera, lapia luzy i po zawodach.
Musze miec pedaly lozyskowane przynajmniej w 2 miejscach.

--
 o__,  -  Grzegorz Baltazar Kajdrowicz - www.rower.orbit.pl
 ,>_/-_-  "Możesz utracić wszystko, ale nikt nie zabierze ci tego,

Data: 2009-11-25 04:45:21
Autor: Korban
Pedaly i obrecze
On 25 Lis, 12:29, Grzegorz Baltazar Kajdrowicz
[...]

Te fishbone z linku są łożyskowane w dwóch miejscach.

Mirek

Data: 2009-11-25 12:43:09
Autor: PeJot
Pedaly i obrecze
Grzegorz Baltazar Kajdrowicz pisze:

slizg przy korbie sie wyciera, lapia luzy i po zawodach.

Zwróć uwagę, że pomimo luzu pedały działają nadal, luz w eksploatacji jest niewyczuwalny.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2009-11-25 12:08:25
Autor: Grzegorz Baltazar Kajdrowicz
Pedaly i obrecze
w odpowiedzi PeJot na post news:hej58d$5j9$1inews.gazeta.pl z Śr 25
lis 2009 12:43:09 pisze co nastepuje:
Grzegorz Baltazar Kajdrowicz pisze:

slizg przy korbie sie wyciera, lapia luzy i po zawodach.

Zwróć uwagę, że pomimo luzu pedały działają nadal, luz w
eksploatacji jest niewyczuwalny.

jest, a do tego zaczely srzekac i przeskakiwac, co nie jest mile, jak sie jedzie przez caly dzien.

Data: 2009-11-25 13:33:09
Autor: PeJot
Pedaly i obrecze
[...]

Wyczuwasz luz na pedale nogami ? Pełen szacun ;)

A soundefekty to kwestia smarowania lub wypłukania smaru przez wodę i dostania się brudu.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2009-11-25 12:49:51
Autor: Grzegorz Baltazar Kajdrowicz
Pedaly i obrecze
w odpowiedzi PeJot na post news:hej865$gq7$1inews.gazeta.pl z Śr 25
lis 2009 13:33:09 pisze co nastepuje:
Wyczuwasz luz na pedale nogami ? Pełen szacun ;)

wyczuwam i mnie to irituje

A soundefekty to kwestia smarowania lub wypłukania smaru przez
wodę i dostania się brudu.

niestety nie. sprawdzilem i nawet po nasmarowaniu i wczesniejszym oczyszczeniu efekty glosowe nie zanikaja.

Data: 2009-11-25 13:53:46
Autor: PeJot
Pedaly i obrecze
[...]

Na platformach ? Jeszcze większy szacun :)

A soundefekty to kwestia smarowania lub wypłukania smaru przez
wodę i dostania się brudu.

niestety nie. sprawdzilem i nawet po nasmarowaniu i wczesniejszym oczyszczeniu efekty glosowe nie zanikaja.

A może to łożysko toczne zdycha, albo klatka luźna ? Nie wiem co to za model, sporo pedałów skręcanych jest śrubami.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Pedaly i obrecze