Pedaly i obrecze

Data: 2009-11-25 10:54:09
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Pedaly i obrecze
Dnia 25.11.2009 10:31 użytkownik Grzegorz Baltazar Kajdrowicz napisał :
Szukam tez dobrej wytrzymalej obreczy na V-ki, takiej co nie peknie wzdloz i na ktora mozna zalozyc opone 2,5. Mavici odpadaja. W Syrii pekl mi wzdloz mavic 521.

Ciekawe. Swego czasu była jaka¶ felerna seria obręczy Mavika, ale to chyba jakie¶ nowe? Poza tym czy po prostu nie strzeliły ze zużycia?
BTW: "wzdłuż" i "Maviki".

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-11-25 11:09:10
Autor: Wojtek Paszkowski
Pedaly i obrecze
""Mikołaj \"Miki\" Menke"" <miki@menek.one.pl> wrote in message news:1fbvt6-pfr.ln1menek.one.pl...

Ciekawe. Swego czasu była jaka¶ felerna seria obręczy Mavika, ale to chyba jakie¶ nowe? Poza tym czy po prostu nie strzeliły ze zużycia?

a może po prostu Mavic jest przeceniany? W zeszłym roku strzelił mi po kilku miechach i kilku kkm Alex Ace-18. Z lekka poirytowany tajwańszczyzn± skusiłem się na maj±cego dobre opinie XM317 (niemal dwukrotnie droższego). Już po pół roku używania (kilka kkm) ¶cianki wygl±dały tak, że na wszelki wypadek założyłem nowe koło, też złożone na XM317. Po wyj±tkowo suchym lecie, wczesn± jesieni±, obręcz po przebiegu może 4kkm wzięła sobie i pękła - na podjeĽdzie!!! Żeby było ¶mieszniej, przy okazji dokładnie tej samej imprezy, co Alex rok temu.

Dałem sobie spokój z Mavikami, teraz poeksperymentuję z szerszym Alexem DH19, a na zimę może z WTB Dual Duty FR - ta powinna dać radę, nawet ostro szlifowana błockiem... A i z opon± 2,5'' na pewno sobie poradzi.

pozdr

Data: 2009-11-25 12:46:23
Autor: PeJot
Pedaly i obrecze
Wojtek Paszkowski pisze:

a może po prostu Mavic jest przeceniany?
/.../

Robiłem trochę kół na różnych Mavicach i były to "ciastowate" obręcze. Mimo oczkowania otworów nyple właż± w materiał obręczy jak w drewno.

--
P. Jankisz
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na ¶wiecie jest

Data: 2009-11-25 12:00:41
Autor: Jan Srzednicki
Pedaly i obrecze
On 2009-11-25, PeJot wrote:
Wojtek Paszkowski pisze:

a moĹĽe po prostu Mavic jest przeceniany?
/.../

Robiłem trochę kół na różnych Mavicach i były to "ciastowate" obręcze. Mimo oczkowania otworów nyple włażą w materiał obręczy jak w drewno.

Ech, to kto teraz robi porządne obręcze?

Data: 2009-11-25 13:38:05
Autor: PeJot
Pedaly i obrecze
On 2009-11-25, PeJot wrote:
Wojtek Paszkowski pisze:

[...]

Robi obecnie to nie wiem, ale od wielu lat używałem różnej maści felg marki Rigida ( Laser, Ariess, Sphinx ) i właściwie tylko Lasery udało mi się połamać. Ostatnio chciałem dokupić kilka szt. Sphinxów, a tu zonk - nie produkują już. A felga miła w centrowaniu i eksploatacji, podobnie jak Ariess.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2009-11-25 14:21:03
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Pedaly i obrecze
Dnia 25.11.2009 12:46 użytkownik PeJot napisał :
Wojtek Paszkowski pisze:

a może po prostu Mavic jest przeceniany?
/.../

Robiłem trochę kół na różnych Mavicach i były to "ciastowate" obręcze. Mimo oczkowania otworów nyple właż± w materiał obręczy jak w drewno.

Do czynienia miałem na razie tylko z 717 i 117 i nie narzekam na żadne.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-11-25 16:08:42
Autor: Titus Atomicus
Pedaly i obrecze
In article <vinvt6-hug.ln1@menek.one.pl>,
 "Mikołaj \"Miki\" Menke" <miki@menek.one.pl> wrote:

> /.../

Do czynienia miałem na razie tylko z 717 i 117 i nie narzekam na żadne.

JA zainwestowalem w A719 zeby nie liczyc na pomyslowosc zadnych Syryjczykow.
A kol. Baltazar moglby szerzej pisac ten incydent...

TA

Data: 2009-11-25 15:31:19
Autor: Grzegorz Baltazar Kajdrowicz
Pedaly i obrecze
w odpowiedzi  na post news:Titus_Atomicus-
2457A5.16084225112009@news.onet.pl z ¦r 25 lis 2009 16:08:42 pisze co nastepuje:

JA zainwestowalem w A719 zeby nie liczyc na pomyslowosc zadnych Syryjczykow.

z tym, ze kol. baltazar jezdzi a kol. Titus medzi na preclu

A kol. Baltazar moglby szerzej pisac ten incydent...

kol. baltazar opisal szeroko ten incydent, ale kol. Titus nie wpisal sie na liste mailowa kol. baltazara i nie wie w czym rzecz.
ale niebawem kol. baltazar wstawi to na strone, wtedy kol. Titus bedzie mogl poczytac szerzej

--
 o__,  -  Grzegorz Baltazar Kajdrowicz - www.rower.orbit.pl
 ,>_/-_-  "Możesz utracić wszystko, ale nikt nie zabierze ci tego,

Data: 2009-11-25 16:45:04
Autor: Titus Atomicus
Pedaly i obrecze
In article <Xns9CCEA81486857baltaz4r@127.0.0.1>,
 Grzegorz Baltazar Kajdrowicz <podroznik100@wytnij_wp.pl> wrote:

> [...]

> JA zainwestowalem w A719 zeby nie liczyc na pomyslowosc zadnych > Syryjczykow.

z tym, ze kol. baltazar jezdzi a kol. Titus medzi na preclu

Kol. Tytus na razie testuje rozne rozwiazania.
I z przyjemnoscia czyta o przygodach i nieszczesciach :-) innych.

> [...]

ale niebawem kol. baltazar wstawi to na strone, wtedy kol. Titus bedzie mogl poczytac szerzej

Aha.
:-)
To ja poczekam.

TA