Pedaly i obrecze

Data: 2009-11-25 18:37:24
Autor: Adrian S.
Pedaly i obrecze
Grzegorz Baltazar Kajdrowicz wrote:

1.
Szukam mocnych pedalow platformowych (bez spd) na przynajmniej 2
lozyskach. Sprawdzalem dartmoory i podobne, ale mialy niestety 1
lozysko i slizg przy korbie. A ja potrzebuje w pelni lozyskowe.

Nieśmiertelne Fishbone Bite Me za 45zł.

2.
Szukam tez dobrej wytrzymalej obreczy na V-ki, takiej co nie peknie
wzdloz i na ktora mozna zalozyc opone 2,5. Mavici odpadaja. W Syrii
pekl mi wzdloz mavic 521.

 Jeśli zakatowałeś Mavica D521 to chyba za dużo zapakowałeś. Poszukaj lepiej
obręczy od motocykla :) albo nie ładuj tyle bagażu na tył. Mocniejsze
obręcze są przeważnie pod tarcze. --
Adrian S. the Lajt Rider

Data: 2009-11-26 13:38:39
Autor: Grzegorz Baltazar Kajdrowicz
Pedaly i obrecze
w odpowiedzi Adrian S. na post news:hejq02$saa$1inews.gazeta.pl z
Śr 25 lis 2009 18:37:24 pisze co nastepuje:
 Jeśli zakatowałeś Mavica D521 to chyba za dużo zapakowałeś.
 Poszukaj lepiej obręczy od motocykla :) albo nie ładuj tyle bagażu na tył.
Mocniejsze obręcze są przeważnie pod tarcze.

marudzisz. ja sie nie pytalem dlaczego pekl, tylko o obrecz wytrzymala.

--
 o__,  -  Grzegorz Baltazar Kajdrowicz - www.rower.orbit.pl
 ,>_/-_-  "Możesz utracić wszystko, ale nikt nie zabierze ci tego,

Data: 2009-11-26 17:03:20
Autor: Adrian S.
Pedaly i obrecze
[...]

 jeśli zepsułeś D521 to innym obręczom nie wróżę zbyt długiego żywota.

--
Adrian S. the Lajt Rider

Data: 2009-11-26 22:00:03
Autor: Andrzej
Pedaly i obrecze
Adrian S. pisze:

 jeśli zepsułeś D521 to innym obręczom nie wróżę zbyt długiego żywota.

Ja osobiście się nie znam ale widziałem kiedyś opinie zagranicznych sakwiarzy mówiące, że poza A319 i A719 to Mavici się raczej nie nadają do turystyki. W zamian często polecane były Sun Rhyno i Rhyno Lite oraz Rigida Andra i Sputnik. I jeszcze taki link mi się odnalazł:

http://tinyurl.com/cl3zs4

Pozdrawiam,
Andrzej

Data: 2009-11-28 00:09:27
Autor: Grzegorz Baltazar Kajdrowicz
Pedaly i obrecze
w odpowiedzi Andrzej na post news:hemqd6$7qs$1atlantis.news.neostrada.pl z Cz 26 lis 2009 22:00:03 pisze co nastepuje:

Rigida Andra i Sputnik

mozna te obrecze gdzies w warszawie pomacac?