Pedały, kompatybilność, odkręcanie, aaa!

Data: 2010-09-22 13:06:56
Autor: Alfer_z_pracy
Pedały, kompatybilność, odkręcanie, aaa!
jak wkładam klucz stojąc po
przeciwnej stronie ramy niż pedał, który odkręcam, to wtedy lewo?

Tfu, jeszcze raz:

"K. Bo ja jestem tłumaczem, jak tłumaczę z niemieckiego to prawą ręką czytam niemieckie słowo, lewą piszę polskie, prawą niemieckie, lewą polskie, prawą niemieckie, lewą polskie. Chyba, że odwrotnie tłumaczę.
S. - Nie stop! Panie, albo Pana szlag trafi, albo mnie, albo ja  pana!
Jakie chce Pan w końcu te drzwi?! Prawe czy lewe?!
Prawe?!
K. - Prawe!
S. - Czy lewe?
K. - Czy lewe!
S. - No to jakie pan chce w końcu te drzwi?!  Prawe, czy lewe?! Prawe, czy lewe?!
K. - OBROTOWE!
S. - Prawo skrętne, czy lewo skrętne?"

:-)

Data: 2010-09-22 22:30:28
Autor: biodarek
Alfer_z_pracy pisze:
[...]

K. - Prawo skrętne!
S. - Ale moje prawo czy pana?

--
biodarek

Pedały, kompatybilność, odkręcanie, aaa!